Kieltäytyykö miehet koskaan seksistä treffeillä?
Kokemuksia? Jos nainen tekee aloitteen vaikkapa ekoilla tai toisilla treffeillä seksistä, niin onko joku mies kieltäytynyt ja mistä syystä?
Kommentit (94)
Sänkyyn ei mennä ennen papin aamenta
M21
Olen aina torjunut jokaisen naisen joka on "kylmiltään" tehnyt seksuaalisen aloitteen. Naisen antautuminen, ilman että olen flirttailemalla antanut selkästi tämän ymmärtää että hän kelpaa alleni, sisältää aina riskejä, ja epää mahdollisuuteni valita - en ole poimittavana.
Olen kieltäytynyt, koska oltiin reilussa humalassa ja halusin panostaa tähän tyttöön. Nyt vajaan 30 vuoden parisuhteen jälkeen voi sanoa et kannatti. Ja se eka kerta muuten tapahtui viikon päästä tapaamisesta ja molemmille orgasmi aika äkkiä... kun hänkin oli kuumana sitä oottanut. Oli myös eka viikonloppuna tarkkaan tunnustellut kokoni joka on runsas.
Vierailija kirjoitti:
Olen kieltäytynyt, koska oltiin reilussa humalassa ja halusin panostaa tähän tyttöön. Nyt vajaan 30 vuoden parisuhteen jälkeen voi sanoa et kannatti. Ja se eka kerta muuten tapahtui viikon päästä tapaamisesta ja molemmille orgasmi aika äkkiä... kun hänkin oli kuumana sitä oottanut. Oli myös eka viikonloppuna tarkkaan tunnustellut kokoni joka on runsas.
No tottahan toki se koko on runsas, tällä palstalla kun kerran ollaan, se me tiedetään kertomattakin. Unohdit kuitenkin antaa millimetrilleen tarkan mitan täysin epärelevantissa yhteydessä, lienet uusi täällä?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa suurempi osa naisista ollut sellaisia, ettei ole sytyttänyt yhtään. Homma on jäänyt kahvitteluun, koska ei vaan ole kemiaa. Ihan legendaa mielestäni, että miehet lähtisi aina naisen mukaan jos mahdollista.
Ei se mitään legendaa ole. Normaali mies kieltäytyy seksistä erittäin harvoin. 30 kiloa liikaa painoa ei vielä merkkaa mitään. Ei lamaannuta mitenkään tervettä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottahan toki se koko on runsas, tällä palstalla kun kerran ollaan, se me tiedetään kertomattakin. Unohdit kuitenkin antaa millimetrilleen tarkan mitan täysin epärelevantissa yhteydessä, lienet uusi täällä?
Koko liittyy tarinaan siten et hän ei ollut sellaista ennen kokenut, mikä vaikutti kiihoittuneisuuteen tapahtumahetkellä. Mikä johti hänen ensimmäiseen orgasmiin miehen kanssa. Senttejä en maininnut koska tarkalla sentti ja millimäärällä ei ole merkitystä. Jääpähän sullekin miettimistä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en oo kieltäytyny ja tullukki pantua reippaasti yli 200 naisen kanssa. Miksi kieltäytyisin? Mulle kelpaa laihasta runsaampaan, nuoresta vanhempaan ihan kaikki jotka haluaa seksiä harrastaa. Ikinä en ilman kumia pane ja siksi varaankin treffeille ja viihteelle kumit mukaan varmuuden vuoksi.
Tässä ketjussa aika kranttuja poikia jotka ei varmaan ees uskalla kaikki lähtä panemaan vieraita naisia.
M41
Miksi ihmeessä pitäisi panna ihan jokaista, jolta saisi. No siksi, että rima on laskettu riittävän alas.
Riman korkeudella ei väliä.
Panen ihan vain siksi kun tykkään seksistä ja naisista.
Mitä korkeampi libido sitä matalampi rima. Ja ihan posi hengessä sanottu. Ja monen korkea rima ei ole korkeaa moraalia ja arvojuttuja vaan libido ei vaan 'pakota' panemaan ja siihen vielä kun lisätään ujous ja 50-luvun käsitykset minkälainen hyvä nainen on, niin ei ihme ettei peitto heilu.
Mulla on todella korkea libido mutta seksi itsessään hetken mielijohteesta ei ole innostanut koskaan.
Sen sijaan nainen ketä rakastan saa ihan niin paljon seksiä kun tahtoo eikä koskaan tule torjutuksi.
Mulla muuten sama, mutta sovintoseksiä on turha tarjota samana päivänä, jos on itse haastanut riitaa.
Mulle kelpaa sovintoseksi. Halusin teininä juuri tämän yhden naisen niin kovasti eikä kukaan muu herättänyt kiinnostusta. Tässä mennään naimissa ja perheenä neljääkymppiä kohti, suhde edelleen yhtä hyvä ja intohimoinen kun alkuaikoina.
Tiedostin nuorena että mun markkina- arvo on korkea joten ei ollut mitenkään tarpeen nussia jokaista vastaantulijaa.
Pari ollut liian pullukkaa ja yksi sanoi että äänestää vasemmistoa. Ei saanut.
Eipä ole kukaan ekoilla tai toisilla treffeillä ehdottanut. Olisin ollut hämmentynyt, koska haluan ensin tutustua, seksi ilman tunnesidettä ei oikeastaan kiinnosta. En olisi pahastunut enkä missään nimessä tuominnut naisen aloitteellisuutta, se olisi herättänyt kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina torjunut jokaisen naisen joka on "kylmiltään" tehnyt seksuaalisen aloitteen. Naisen antautuminen, ilman että olen flirttailemalla antanut selkästi tämän ymmärtää että hän kelpaa alleni, sisältää aina riskejä, ja epää mahdollisuuteni valita - en ole poimittavana.
Naiset eivät koskaan tee miehelle seksuaalisia tarjouksia siksi, että he haluaisivat seksiä seksin takia. Siinä on aina jokin muu tarve takana.
Yhdeksänkymmentäluvulla, viriilinä poikana, tuli joukko-opin alkeet opittua ravitsemusliikkeessä.
Naisten joukosta voi erottaa kaksi kiinnostavaa osajoukkoa: "pantavat" ja "antavat". Noiden osajoukkojen leikkaus oli se mitä etsittiin.
Toisinaan tuota leikkausta ei ollut, tai ei ainakaan löytynyt, jolloin saatettiin pyrkiä laajentamaan osajoukkoa "pantavat" sopivalla määrällä juovuketta. Tosin osajoukko "antavat" yleensä samalla pieneni mutta joskus osajoukkojen leikkauskohdasta alkio kuitenkin löytyi...
Tosin silloin saattoi seuraavana aamuna yllättyä, varsinkin jos osajoukkomanipulaatiossa oli päädytty liioittelun puolelle.
Itse kieltäydyn seksistä tuntemattomien kanssa. m49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä ei ole koskaan tullut pakkeja mutta avioliitossa on. Ihan puppua väittää että vakisuhteessa saisi enemmän seksiä. Ei pidä paikkaansa.
En usko että tällä planeetalla on yhtään miestä, joka ei olisi joskus saanut pakkeja treffeillä.
Sanoisin, että ensinnäkään läheskään kaikki miehet eivät ole ikinä edes käyneet treffeillä.
Mulla muuten sama, mutta sovintoseksiä on turha tarjota samana päivänä, jos on itse haastanut riitaa.