Kieltäytyykö miehet koskaan seksistä treffeillä?
Kokemuksia? Jos nainen tekee aloitteen vaikkapa ekoilla tai toisilla treffeillä seksistä, niin onko joku mies kieltäytynyt ja mistä syystä?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Täällä vai oliko Av:la kirjoitti joskus mies, joka kertoi torjuneensa naisen selkeä ja ymmärrettävän vihjeen siitä, että haluaisi harrastaa miehen kassa seksiä neljönsien treffien yhteydessä, naisen omassa kodissa.
- Oli hätkähdyttävää lukea millaisn paskamyrkyn tuo mies sai osakseen, joista lievimpinä olivat kommentit, että miehen kannattais tunniustaa olevansa homo tai eunukki tai molemmat. - ja ellei niin kykenisi niin hakeutua kiiruusti hoitoonm koska kukaan ei haluaisi kumppaniksen näin rajoittunutta ja estynyttä miestä, joka löi vielä lisää vettä kiukaalle antaen ymmärtää, että hän uskoi, että hän ja naine saattaisivat tavata. Kuulemma häne tuli vähintään unohtaa, että hänellä ja tulla naisella voisi ehkä joskus olla, jotain intiimimpää yhdessä.
Vaikka osa kirjoittajista varmasti saattoi liioitella ja kiusata tuota miestä hänen kertomansa johdosta, niin en voinut olla ajattelematt, että osa saattaisi oik
Kyllä on sekavaa ja raskasta luettavaa. Vois vähän panostaa lauseen muodostamiseen.
"Kyllä on sekavaa ja raskasta luettavaa. Vois vähän panostaa lauseen muodostamiseen. "
Mikä oli sekavaa? Hän kertasi ja kuvasi. kuinka miestä, joka oli kertonut kuinka kolmanisten treffiensä yhteydessä oli kieltäytynyt seksistä naisen selkeästä halusta / vihjeestä huolimatta. Keromansa jälkeen tuo mies oli saanut päällensä paskamysrkyn eli eri tavoin räikeää halveksintaa osakseen. Josta päätelä ikäänkuin terve heteromies ei saisi tai voisi kieltäytyä seksistä.
Naisella oli tatuointeja ja siksi homma oli siinä.
Ei kiitos.
Olen kieltäytynyt varmaan yli 80% naisten suorista ja varmaan epäsuoristakin ehdotuksista, eli yhtä usein kuin naiset kieltäytyvät minun aloitteistani. En harrasta panoja, vain rakastelua.
Vierailija kirjoitti:
Itseni on vaikean nähdä miten olisi syntynyt tilanne, jossa nainen, josta en ole seksuaalisesti kiinnostunut olisi päätynyt treffeille kanssani. Jos setämiesnainen käy mummiksessa hanuriin ja kysyy, että läheks panee, niin sitä ei kai kutsuta treffeiksi. Ainakaan vielä siinä kohtaa. Jos ois oikeasti ei-puoleensavetävä, niin sitten pitäisi vedota uskollisuuteen. Herrasmies ei koskaan loukkaa naisia tämäntyyppisessä tilanteessa.
Setämiesnainen on kyllä osuva ja hieno sana.
Haha, oon antanut ehkä yhdelle kymmenestä.
T. M44
Vierailija kirjoitti:
En ole lähtenyt treffeille naisten kanssa joista en ole kiinnostunut. Olen kieltäytynyt ravintolassa naisten ehdotuksista lähteä asunnolle kaksistaan jatkoille samasta syystä. Ja on haukuttu jopa homoksi sen takia.
Samoin tein aikoinaan kun kysyntää oli paljon niin huonot rankkasin pois.3vakituista oli kierrossa ja sitten tarkoin valitut muut
Vierailija kirjoitti:
Joo montakin kertaa. Ei kiinnostanut mua tai oli vähän liian optimistiset puheet/kuvat, muutama ollut vähän yksinkertainen ja pari oli äänestänyt persuja.
Olet erikoinen tapaus treffeillä minulla on paljon muita kiinnostuksen kohteita kuin politiikka mutta kukin tavallaan PS.Sossu haisee halvalle kemikaalille
En treffeillä ole kieltäytynyt.
Baarissa olen kieltäytynyt, jos nainen on ollut ihan liian humalassa.
Nuorena ja kokemattomana jätin ujouttani väliin sellaisia tilaisuuksia esim. bileissä, että nainen luultavasti tulkitsi sen kiinnostuksen puutteeksi.
Jos nainen ei ole ollut makuuni, rankaisen veltolla
Vierailija kirjoitti:
En kieltäytyisi treffeillä, koska en olisi lähtenyt/pyytänyt treffeille, jos ei kiinnostaisi. Tietysti, jos nainen olisi ollut pettymys ajatusten puolesta, niin voisin sanoa, että tämä oli tässä ja häipyä.
No kai sitä ois kuitenkin voinut panna vaikkei ajatukset natsaa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Olen kieltäytynyt ekoilla treffeillä, kaunis nainen, mutta ilmoitti haluavansa heti lapsia, joten en uskaltanut panna.
Melko omituista....oisit ruikkinut mällit vaikka vatsalle. No joo, oisko ne sit siitä pitäny paperilla pyyhkiä, ettei nainen vaan ala niitä pimpsaansa hieromaan 😭. No toki varovaisuus on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kieltäydyin kerran kun tyttö oli vasta 14, harmitti kyllä jälkikäteen.
No tämäpä se..pääsiskin vielä 14v naimaan. Kerran nuoruudessa kyllä, olinko ite ehkä jotain 19
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en oo kieltäytyny ja tullukki pantua reippaasti yli 200 naisen kanssa. Miksi kieltäytyisin? Mulle kelpaa laihasta runsaampaan, nuoresta vanhempaan ihan kaikki jotka haluaa seksiä harrastaa. Ikinä en ilman kumia pane ja siksi varaankin treffeille ja viihteelle kumit mukaan varmuuden vuoksi.
Tässä ketjussa aika kranttuja poikia jotka ei varmaan ees uskalla kaikki lähtä panemaan vieraita naisia.
M41
En kyllä tommoseen naisten määrään päässyt, mutta aina panot ollut ihan ilman kumia ja ihan hyvältä on tuntunut
Vierailija kirjoitti:
Olen kieltäytynyt ujouttani.
Vähän samaa, kun nainen ei suoraan sanonut, että lähetkö paneen. Nyt vanhempana ymmärtänyt, että ois pimpsan päälle päässyt😂.
Vierailija kirjoitti:
Ronkelit runkkaa
Ja ujot 🥴
Nuorempana deittaillessa tuli kieltäydyttyä monestikkin. Jos ei kemiat kohtaa niin ei huvita pannakkaan. Monesti tuli ehkä kahdet tai kolmet treffit joiden jälkeen totesin ettei homma toimi niin siinä vaiheessa sitä seksiä oltiin sitten kovasti ehdottelemassa, seksi ei kuitenkaan korvaa epämiellyttävää persoonaa, tylsää ulosantia tai vähäistä älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en oo kieltäytyny ja tullukki pantua reippaasti yli 200 naisen kanssa. Miksi kieltäytyisin? Mulle kelpaa laihasta runsaampaan, nuoresta vanhempaan ihan kaikki jotka haluaa seksiä harrastaa. Ikinä en ilman kumia pane ja siksi varaankin treffeille ja viihteelle kumit mukaan varmuuden vuoksi.
Tässä ketjussa aika kranttuja poikia jotka ei varmaan ees uskalla kaikki lähtä panemaan vieraita naisia.
M41
Miksi ihmeessä pitäisi panna ihan jokaista, jolta saisi. No siksi, että rima on laskettu riittävän alas.
Riman korkeudella ei väliä.
Panen ihan vain siksi kun tykkään seksistä ja naisista.
Mitä korkeampi libido sitä matalampi rima. Ja ihan posi hengessä sanottu. Ja monen korkea rima ei ole korkeaa moraalia ja arvojuttuja vaan libido ei vaan 'pakota' panemaan ja siihen vielä kun lisätään ujous ja 50-luvun käsitykset minkälainen hyvä nainen on, niin ei ihme ettei peitto heilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Miksi ihmeessä pitäisi panna ihan jokaista, jolta saisi. No siksi, että rima on laskettu riittävän alas.
Riman korkeudella ei väliä.
Panen ihan vain siksi kun tykkään seksistä ja naisista.
Mitä korkeampi libido sitä matalampi rima. Ja ihan posi hengessä sanottu. Ja monen korkea rima ei ole korkeaa moraalia ja arvojuttuja vaan libido ei vaan 'pakota' panemaan ja siihen vielä kun lisätään ujous ja 50-luvun käsitykset minkälainen hyvä nainen on, niin ei ihme ettei peitto heilu.
Mulla on todella korkea libido mutta seksi itsessään hetken mielijohteesta ei ole innostanut koskaan.
Sen sijaan nainen ketä rakastan saa ihan niin paljon seksiä kun tahtoo eikä koskaan tule torjutuksi.
Onpas taas yleistävä aloitus. Aloituksesta olisi saanu paljon hedelmällisemän kun ei olisi yleistänyt heti koskemaan kaikkia sikoja.