Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISMAMMOJEN TORSTAI

15.02.2007 |

EI näkynyt pinoa,joku taitavampi varmasti linkittää...

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoja ei ole!Voimia surutyöhön!

Leanna

Vierailija
82/85 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus ja voimia!

Sinna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voimia ja uskoa tulevaisuuteen!

aupale

Vierailija
84/85 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaanotto suureen menetykseenne ja paljon voimia ja halauksia sinulle ja miehellesi.

sanattomaksi&hiljaiseksi menin.

Vierailija
85/85 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... monelle on suru-uutinen mielessä eikä se taida ihan heti kaikotakaan :( Voimia ja jaksamista!

Mutta muitakin asioita mielenpäällä olisi.

Ensiksikin Masu-mamma ja ruusunpiikki: Onhan meitä keravalaisia tosiaan sitten täällä kolme notkumassa. Tervetuloa vaan Masu-mamma Keravalle, mukava täällä on asustella. Sorsakorpi on rauhallinen alue, varmasti viihdytte.

Ruusunpiikki, mekin asutaan Kalevassa joten aika samoilla nurkilla pyöritään mahoinemme ja kohta puoliin vaunuillen :) Lieköhän meillä sama neuvolantätikin, Kirsi Köykkä? Hassua. Oliko sinulla esikoinen tulossa?

Tuosta liinailusta ja kestovaippailusta. Minä en ole koskaan innostunut kestovaipppoihin enkä aio nytkään siihen ryhtyä. Tyydyn Liberoihin ja Pamperseihin.

Kantoliinaakaan ei ole aikaisemmin ollut mutta hankin sen nyt kun moni on kehunut käyttökelpoiseksi. Lähinnä tosiaan ajattelin metsälenkkejä koirien kanssa. Ei tarvitse jyrätä vaunuilla pitkin metsäpolkuja, tulee vähän enemmän liikkumavapautta. Ja voihan se olla, että ihan kotonakin helpottaa kotipuuhia kun vauva voi kölliä liinassa. Ja jos se liinailu ei jostain syystä onnistu tai miellytä niin onhan tuossa 5 metriä sinistä kangasta, siitähän voi tehdä vaikka verhot =)

Imetystyynystäkin joku kysyi. Esikoisen kanssa minulla ei sitä ollut mutta toiselle hankin enkä nytkään meinaa olla ilman. Se on loistokapistus jos tosiaan imettää. Ei väsy niskat ja vauva on niin helppo laittaa siihen pitkälleen. Nyt olen käyttänyt imetystyynyä jo usean kuukauden. Liitoskipujen alkaessa olen yöksi viritellyt sen jalkojen väliin ja saa paljon mukavamman asennon nukkumiseen. Hyödyllinen kapistus, kerrassaan.

Jos minun pitäisi valita mitkä kaksi tavaraa ovat olleet eniten tarpeen ja käytössä niin valinnat olisivat imetystyyny ja itkuhälytytin. Itkuhälytintä käytettiin monta vuotta. Illalla pääsi miehen kanssa kaksin saunaankin kun lapset nukkuivat eikä tarvinnut huolehtia, että mitä jos ne herää. Eikä hälytin mennyt miksikään vaikka se kylpyhuoneessa oli harva se ilta :) Samoin tein iltaisin pihahommia ja käytin joskus jopa koiriakin pikapissalla itkuhälyttimen turvin. Sama hälytin saa palvella edelleen.

Omaan napaan kuuluu hullua jumppaa. En tiedä mikä tähän tiitiäiseen on mennyt tänä iltana kun pitää sellaista jytinää että oksat pois. Meinaa tulla kyljestä ulos. Supatin sille kyllä, että se ulostulo olisi sitten vähän alempana ja helpomminkin se sieltä kautta kävisi. Saa nähdä nyt ymmärsikö :)

Meidän nuorimmaiselle nousi kuume, en tiedä minkä vuoksi mutta apteekkireissu tuli kun lasten kuumelääkkeet olivatkin loppuneet. Otin samalla peräpuikkoja jos vaikka vauvan kanssa on sitten tarvis. Niitä on kyllä hyvä olla jemmassa.

Z 36+6