Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisko olettaa että asiat suht hyvin?

30.11.2005 |

Miettinyt tässä pään puhki että uskaltaisko varata alkuajan ultraan aikaa vai luottaisko KERRANKIN vaan siihen että kaikki vois olla hyvin ja odottais normaali ultraan 12viikolla...

Voisko raskaushormoonien määrästä päätellä mitään kun acon10:llä sain kuitenkin jo dpo8 jotain tosi haamujenhaamua joka sitten dpo9-10oli selkeä haamu ja dpo11 jo plussa, apteekin testillä piti vielä katsoa miltä siinä plussa näyttää ja dpo13 sain silläkin sen plussan=)...

Mulla oli clomit käytössä kolmatta kiertoa ja kontrolli ollut vain eka kierrolla että vois tietysti olla hyvä tarkastaa montako siellä yleensä on... mut kun sillä ei ole mulle väliä, kun ois ees se yksi Oikea vauvan alku=)... Haluais kerrankin vaan nauttia plussasta, ei pelätä aina pahinta...antais ajan näyttää...

tämä oli taas tätä=), ei oikein näin alussa voi muiltakaan neuvoa kysellä niin otan mielipiteitä vastaan teiltä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kannattaisi rauhassa odotella. et kuitenkaan pysty tekemään mitään ihmeellistä raskauden jatkumiseksi, eli jos menee kesken niin kesken menee.

jos tulee kipuja, isoja vuotoja tms. kävisin tarkistuttamassa, mutta muuten odottelisin ultraa. ja kyllähän tuo syke saattaa kuulua neuvolassa jo tuota ennen! toisaalta jos on ylimääräistä rahaa ja haluaa mielenrauhan (asiasta että mahassa on elämää ja oikeassa paikassa) seuraaviksi viikoiksi, käy silloin yksityisellä.

ei tässä mitään päätöstä voi toisen puolesta antaa. toivottavasti masussa on kaikki kunnossa:)

Caddie

Vierailija
2/3 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt jokaisessa raskaudessa ultrassa rv 9-10 ja saanut varmuuden että raskaus on todellinen ja oikeassa paikassa ja silti tämä viimeisin raskaus keskeytyi rv 10.

Mikään ei siis ole takuuvarmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan asiaa " puhutte" molemmat, mulla nyt neljäs raskaus ja aina olen murehtinut ja pelännyt pahinta, vaikka eihän sillä pysty mihinkään vaikuttamaan, asiat on miten on ja menee miten menee, murehdin tai en.

Nämä kolme edellistä raskautta mennyt kaikin puolin todella hyvin, ja aina on jälkeenpäin harmitellut etten nauttinut enempää vaan palkäsin koko ajan jotain, mutta minkäpä sitä luonteelleen voi... sama tuntuu toistuvan nyt. En tiedä onko 8vuoden lapsettomuustaisteluilla tekemistä tämän kans, ettei uskalla luottaa siihen että kaikki ois todella hyvin...

Täytynee miettiä vielä mitä ultran kans teen, jokaiselta olen alku ultrassa käynyt viikoilla8-9, eli ehkä sit tämänkin kohdalla. Mutta kiitoksia kannanotoistanne=)