Teinityttöjä larppaavat perheenäidit
Kokemuksia näistä naisista, jotka yrittävät pysyä samanlaisina omien teinityttöjen tai nuorten aikuisten tyttöjensä kanssa. Samanlaiset kampaukset, vaatetyylit ja yrittävät vielä ruveta opiskelemaan, että vaikuttaisivat nuorekkailta.... Minusta tosi säälittävää. Tavallaan varastavat valokeilan omilta lapsiltaan tunkemalla siihen. Noloa myös nuorille.
Kommentit (129)
Mä oon kans säälittävä, kun saatan liikkua Iron Maiden t-paita päällä, vaikka jo puoli vuosisataa vanha mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpähän "larppaavat". Ei haittaa meitä miehiä kunhan älyllisesti ei kuitenkaan ole teinin tasolla.
Miehillehän riittää, kun minkä tahansa tatuoidun töyhtöhyypän reidet aukeavat säännöllisesti. Tiedetään. Siitä ei tarvitse keskustella enempää.
Niinpä niin. Sinä olet selvästikin jäänyt älyllisesti teinin tasolle. Onneksi kaikki naiset eivät ole noin tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kans säälittävä, kun saatan liikkua Iron Maiden t-paita päällä, vaikka jo puoli vuosisataa vanha mies.
Kieltämättä kyllä. Ellet sitten ole matkalla kyseisen bändin keikalle tai sieltä kotiin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpähän "larppaavat". Ei haittaa meitä miehiä kunhan älyllisesti ei kuitenkaan ole teinin tasolla.
Miehillehän riittää, kun minkä tahansa tatuoidun töyhtöhyypän reidet aukeavat säännöllisesti. Tiedetään. Siitä ei tarvitse keskustella enempää.
Niinpä niin. Sinä olet selvästikin jäänyt älyllisesti teinin tasolle. Onneksi kaikki naiset eivät ole noin tyhmiä.
Totuus sattuu? Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä teen kun 18v tyttöni vie multa vaatteet vaatekaapista! Ollaan samantyylisissä kun ne on melkein kaikki mun valitsemia. Tukehdu siihen ap-korppu. Kauheinta sulle on varmaan se, että ollaan samankokoiset tytön kanssa, vaikka olen 55v.
Eli olette molemmat kokoa XXL. Sääli, että tyttäresi on läski jo nuorena.
Onko tää siis jonkun misogynisti inkkelin provo? -5/5, olet tosi hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt, semmoisille kulahtaneille pubiruusuille olet yhä kuumaa kamaa. Leuka pystyyn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu? Sori siitä.
Heh! No, älä huoli. Ei sinua kukaan mies halua. Voit aivan rauhassa elää fantasiamaailmassasi.
Hohhoijaa, taas joku kateellinen mamma kitisee. Muiden pukeutuminen ja tyyli ei kuulu sinulle. Jäin myös ihmettelemään että mitä tarkoitat kun kirjoitit että yrittävät ruveta opiskelemaan? Kyllä aikuisenakin voi ihan hyvin opiskella, taidat itse olla ihan totaalisen kalkkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on siis ihan omakohtaista kokemusta asiasta? Kaikki me ei olla tuollaisia hepsankeikkoja joten puhu vaan omasta puolestasi.
Ja sitten on me ketkä 38 vuotiaina näytetään oikeasti nuorelle. Viime keväänä laitoin sellaisen normaalin 40v asun päälle ja menin alkoon. Ilmeisesti näytin nuorelta joka yrittää näyttää vanhemmalta kun kysyttiin paperit. Aika usein tulee pukeuduttua nuorekkaasti, koska se on yksinkertaisesti helpompaa.
Hyvä juttu voi fantasioida että paneskelee teinityttöä.Joo tykkään lääh slurps, mutta jos on lapsia naisella niin illuusio kyllä kariser pois.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun olin parikymppinen niin ihmettelin kun yhden 18v tytön 50v äiti pyöri mukana tyttöporukassa.
En tiennytkään , että on olemassa joku ikäraja siinä minkä ikäisten aikuisten seurassa voi olla tai olla ystävä? Tai , että vaatteissa on ikäraja? Tää maa on kyllä ihan hiton kummallinen ,kun joka asialle laitetaan joku ikäraja. Opiskella voi myös aikuisemmalla iällä,eikä sen pitäis olla keltään pois.
Ei ole mikään pakko tehdä samaa työtä eläkeikään saakka. Heittäkää nyt jo romukoppaan nämä vanhat käsitykset siitä,mitä missäkin iässä on sopivaa tehdä.
Melko 50- luvulta.
Tämä on jo niin ikoninen paheksunta, että omassa sarjassaan koominen. Heitänpä huivin päähän ja säkin asuksi.
Miten ehdit niin kovasti kiinnittää huomiota teinien äiteihin ja heidän ulkonäköön? :-D Ja mistä kumpuaa moinen armoton paheksunta? Onko sinua itseäsi rajoitettu paljon?
Minä vierastan kaikkia ahdasmielisiä bokseja, jonne rajoittuneet ihmiset toisiaan haluaisi työntää. Juuri tuollaiset ikään sidotut pukeutumissäännöt ovat sellaisia.
Teinien äitejä nyt on miljoonia erilaisia. Pääasia on se, onko teinille henkisesti se läsnäoleva, turvallinen ja luotettava aikuinen. Oma teinini ei edes katso mitä mulla on päälläni.
Eikä se minullekaan ole maailman tärkein asia. Kaapumaisista, harmaan beigeistä masennusasuista en tykkää.
Nykyään on kyllä ihan kannattavaa opiskella tarvittaessa vaikka vanhempanakin.
Työelämä ei välttämättä enää ole sitä, että valmistut nuorena, menet töihin ja olet samassa paikassa, samassa työssä eläkeikään asti. Pakko kehittää itseään tai haluaa jotain muuta.
Ihmettelen myös, miksi pitäisi pukeutua jonkun oudon ikäluokkajaon mukaan. Ei toisten vaatteet ketään vahingoita.
Onhan se erikoista, jos aikuinen haluaa näyttää teiniltä, eikä ikäiseltään. Kyseessä on kuitenkin varmasti monilla se, että on ns. aikansa tuotos. Mielestäni klassisempi ikäiselleen sopivampi pukeutuminen on naisella kaunis, mutta olkoon jokainen tyyliltään mitä tykkää.
Enemmän ihmettelen, jos käytös, elämäntavat ja kulutus/talous ovat teini-ikäisen tai parikymppisen tasolla aikuisella ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kampaus? Teineillä on hyvin laittamattomat hiukset. Tukka auki ja jakaus.
Jakaus keskellä päätä kuin aikoinaan Pohjanmaan Heränneillä.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä isillä ei ole tätä ongelmaa. He malttavat antaa nuorten olla rauhassa nuoria. Eivät sekaannu joka asiaan.
Juu, eipähän niitä isiä muutenkaan paljon kotona näy, rauhassasaa kyllä olla.
Vierailija kirjoitti:
No aina oon huppareita ja farkkuja käyttänyt. Mitä pitäisi pukea?
Ei tässä tainnut huppareista olla kyse, mutta selkeästi otit aiheen henkilökohtaisesti ja tunsit piston