Pitäisikö miesten osata vaihtaa auton renkaat itse?
Uusi poikaystäväni varasi ajan renkaanvaihtoon. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on turn-off ja suuri ick? Mielestäni miesten pitäisi osata vaihtaa autoon renkaat itse.
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Ja naisten pitää osata kotityöt ja tehdä ne 100 prosenttisesti.
Mitäs tähän sanotte, akat? HAH!
Akat vain vinguttaa Wolttia.
Vierailija kirjoitti:
Eli ap kysyy onko se turn-off jos ukolla on sen verran massia ettei sen tarvii ite vaihtaa renkaita. Virkistävää itse asiassa.
Ap on tietysti mies, joku alemmuskompleksinen fyysisen duunin tekijä joka haluaa naisten kertovan hänelle että arvostavat sitä että mies osaa vaihtaa renkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap kysyy onko se turn-off jos ukolla on sen verran massia ettei sen tarvii ite vaihtaa renkaita. Virkistävää itse asiassa.
Ap on tietysti mies, joku alemmuskompleksinen fyysisen duunin tekijä joka haluaa naisten kertovan hänelle että arvostavat sitä että mies osaa vaihtaa renkaat.
Kaikenlaisia arvostuksia. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa arvostaako tyttöystävä mun renkaanvaihtotaitoja tai ei. Ei edes taida tietää vaihdanko ne itse ja mikä vielä parempaa sitä tuskin edes kiinnostaa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Siis omg, mä en kestä! Jos mies ei osaa vaihtaa renkaan, niin mitä se oikeestaan osaa? 😂 Kyllä miehen PITÄÄ osata tollaset jutut, tai sit se ei oo ees oikeesti mies 🙈💅 icklevelmax
Taisi olla itse ap tämä...
Minusta olisi noloa jos mieheni alkaisi pihalla ryömimään auton alla, saamattoman miehen olisin valinnut jos aikaansa tuollaiseen käyttäisi.
Mikä ihmeen juttu tää renkaanvaihto on kun se herättää suuria tunteita joka kerta kun se täällä on esillä? Siinä ei ole mitään suurta rakettitiedettä ja se tehdään tai teetetään yleensä vain 2 kertaa vuodessa. Mutta pitäähän siinäkin tietää mitä tekee.
Jokaisen pitäisi osata vaihtaa rengas autoon. Miksei tätä opeteta autokoulussa?
Vierailija kirjoitti:
Koska se on niin helppoa ettei sitä erikseen tarvi opettaa. Ohjeiden kanssa onnistuu kaikilta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, siinä on yleensä 5 pulttia ja logiikka varmaan sanoo, että ne pitää irrottaa ennen kuin saa renkaan pois ja uuden tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siinä on yleensä 5 pulttia ja logiikka varmaan sanoo, että ne pitää irrottaa ennen kuin saa renkaan pois ja uuden tilalle.
Suurin "osaamisen kohde" liittyy varmaan autojen nostoon etenkin sähköautojen. Väärin tehdyllä nostolla kun voi hajottaa akun mikä on aika kallis kustannus verrattuna siihen, että vaihdattaisi renkaat ja maksaisi siitä huimat 30€
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään pidä osata. Maailmassa on paljon tärkeämpiäkin asioita mitä voi osata. Miksi tuhlata aikaansa renkaanvaihdon opettelemiseen?
Käyttää aikaa opettelemiseen? Hyvänen aika tuonhan osaa lapsikin tehdä, kun kerran näyttää.
Viitsimisestähän se on kiinni, ei mistään taidosta tai sen puutteesta.
Ei kai sitä tarvii mitenkään erikseen "osata", normaaleilla aivoilla hommasta kyllä selviää, vaikkei sitä olisi koskaan aiemmin tehnyt.
Keskustelupalstalla nainen käytti sanoja "turn-off" ja "suuri ick". Hyhhyh, yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hikoilla? On osaavia palvelijoitakin.
Huono on kunto jos tuossa hiki tulee. Tai sitten pitää miettiä pitikö ostaa möhköauto jonka renkaita ei jaksa liikutella.
Kyllä siinä hiki tulee parempikuntoisellakin.
Noin kuukausi sitten hajosi rengas autosta. Vaihdoimme vararenkaan itse, mutta kyllä meillä renkaat yleensä vaihdatetaan rengasliikkeessä. Tämä ihan mukavuussyistä ja osittai myös siksi, että halutaan tukea paikallisia palveluita ja työpaikkojen säilymistä kotipaikkakunnalla.
Et ole ainoa. Mulle olisi myös turn off.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole oikein mitään osaamista. Kyse on pikemminkin siitä, että kannattaako se tehdä itse.
Mihin momenttiin väännät alumiinivanteet? Onko sulla momenttiavain?
Osataan miehen kanssa kumpikin vaihtaa itse, mutta renkaat saa vaihtaa joku muu.
Tottakai, itse vaihdan aina itse vaikka on 3 autoa. Se on hyvää hyötyliikuntaa.