Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö miesten osata vaihtaa auton renkaat itse?

Vierailija
09.10.2024 |

Uusi poikaystäväni varasi ajan renkaanvaihtoon. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on turn-off ja suuri ick? Mielestäni miesten pitäisi osata vaihtaa autoon renkaat itse.

Kommentit (331)

Vierailija
301/331 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitää osata vaihtaa.

Mutta se vaihtaako itse, vai vaihdattaako ne muualla, on toinen asia.

Vierailija
302/331 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai pitää osata, jos miesystävä varaa ajan renkaanvaihtoon niin se johtaa myös siihen että varaa ajan moottoriöljyjen imuvaihtoon ja siitä aasinsiltaa pitkin myös kassien tyhjennykseenkin kun se on niin helppoa, nykyään imulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/331 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen, jolla on auto käytössään, pitäisi osata. Ihan sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
304/331 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole oikein mitään osaamista. Kyse on pikemminkin siitä, että kannattaako se tehdä itse.

Tämä.

Osaan, ja minulla on tunkki ja momenttiavainkin, mutta ei se tuossa Helsingin keskussa kadunvarressa oikein iske. Lisäksi auto on painava (SUV lataushybridi), joten katson helpommaksi viedä auton renkaanvaihtoon. 

Vierailija
305/331 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole oikein mitään osaamista. Kyse on pikemminkin siitä, että kannattaako se tehdä itse.

Tämä.

Osaan, ja minulla on tunkki ja momenttiavainkin, mutta ei se tuossa Helsingin keskussa kadunvarressa oikein iske. Lisäksi auto on painava (SUV lataushybridi), joten katson helpommaksi viedä auton renkaanvaihtoon. 

Kuka pakottaa vaihtamaan Helsingin keskustassa kadunvarressa? Renkaat konttiin ja Länsiväylää Espooseen hiljaiselle parkkipaikalle vaihtamaan

Vierailija
306/331 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kuka pakottaa vaihtamaan Helsingin keskustassa kadunvarressa? Renkaat konttiin ja Länsiväylää Espooseen hiljaiselle parkkipaikalle vaihtamaan

Samassa ajassa ajan muutaman korttelin päähän renkaidenvaihtoon ja saan ne tasapainoitettua. 

Vierailija
307/331 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama osaako vaiko ei vaihtaa renkaita. Itse en osaa, ja renkaat on minulle ihan liian painavia käsitellä itse. Asun yksinäni (olen nainen) ja omistan 2 autoa (toinen on opiskelija lapsellani käytössä) ja en ole tähän päivään mennessä tullut mitään tarvetta vaihtaa itse renkaita tai kantaa niitä edestakaisin. Molempien autojen renkaat ovat rengashotellissa säilössä, helppoa ja kätevää. 

Vierailija
308/331 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan sama osaako vaiko ei vaihtaa renkaita. Itse en osaa, ja renkaat on minulle ihan liian painavia käsitellä itse. Asun yksinäni (olen nainen) ja omistan 2 autoa (toinen on opiskelija lapsellani käytössä) ja en ole tähän päivään mennessä tullut mitään tarvetta vaihtaa itse renkaita tai kantaa niitä edestakaisin. Molempien autojen renkaat ovat rengashotellissa säilössä, helppoa ja kätevää. 

no et sitten naapurin ranea pyydä jeesaan ja palkasi vähän annat suuta

Vierailija
309/331 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä välineitä siihen muka tarvii? Miksi ei kannattaisi

Kunnon tunkin esim https://testaajat.com/paras-hallitunkki/ ja sitten https://www.k-rauta.fi/tuote/rengasavain-teleskooppi-171921-ja-23mm/643… rengasavaimen. Niillä pärjää

Niin ja sitten tietenkin omaa aikaa ja vaivaa....

Vierailija
310/331 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla niin, että toisen sukupuolen edustajien tarvitsee osata ja toisen

sukupuolen edustajien ei tarvitse osata vaan joko

-kaikkien täytyy osata paitsi niiden,  joilla on lääkärintodistus siitä, ettei voi vaihtaa renkaita.

Tai

-Kenenkään ei tarvitse osata paitsi niiden, jotka ovat palkattuja ammattilaisia.

Vierailija
311/331 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-kaikkien täytyy osata paitsi niiden,  joilla on lääkärintodistus siitä, ettei voi vaihtaa renkaita.

Tai

-Kenenkään ei tarvitse osata paitsi niiden, jotka ovat palkattuja ammattilaisia.

Elät satumaailmassa. Welcome to The Real World.

Vierailija
312/331 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin elän satumaailmassa ? Voitko perustella ?

Vierailija
313/331 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin elän satumaailmassa ? Voitko perustella ?

Koska oikeassa elämässä sukupuoliroolit ovat ja elää

Vierailija
314/331 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi tyttöystäväni tilasi ruokaa Woltista eikä tehnyt itse. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on turn-off ja suuri ick? Mielestäni naisen pitäisi osata tehdä ruokaa itse.

Tämä on naisten ongelma. Ja naiset vain rääkyy vastaan.

Niinpä

Vierailija
315/331 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloo jos ei osaa

Vierailija
316/331 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai

Voipas olla. Eihän miehetkään synnytä

Vierailija
317/331 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti kuka tahansa osaa vaihtaa renkaat, se on helppoa ja ohjevideot löytyy netistä. 

Minulle olisi turn-off jos mies itse alkaisi tuollaiseen hommaan. Haluan miehen joka käyttää aikaansa paremmin eikä ole niin pihi että ei raaskisi käyttää palveluita. 

Eli renkaat vaihdattamassa käyvä mies käyttää aikansa paremmin kuin itse renkaat vaihtava... Naisen logiikalla ajateltuna ilmeisesti, minä vaihdan renkaat itse 15-20min (ja helmat pysyy ehjinä ja pultit saa auki tien päällä mikä ei aina ole niin varmaa jos liikkeessä tehty). 

Miten helmat hajoaa renkaanvaihdossa? :D Siellä auton pohjassa on ihan nostopaikat erikseen. Ei sitä helmasta nosteta.

Vierailija
318/331 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti kuka tahansa osaa vaihtaa renkaat, se on helppoa ja ohjevideot löytyy netistä. 

Minulle olisi turn-off jos mies itse alkaisi tuollaiseen hommaan. Haluan miehen joka käyttää aikaansa paremmin eikä ole niin pihi että ei raaskisi käyttää palveluita. 

Eli renkaat vaihdattamassa käyvä mies käyttää aikansa paremmin kuin itse renkaat vaihtava... Naisen logiikalla ajateltuna ilmeisesti, minä vaihdan renkaat itse 15-20min (ja helmat pysyy ehjinä ja pultit saa auki tien päällä mikä ei aina ole niin varmaa jos liikkeessä tehty). 

Miten helmat hajoaa renkaanvaihdossa? :D Siellä auton pohjassa on ihan nostopaikat erikseen. Ei sitä helmasta nosteta.

😂😂

Vierailija
319/331 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autojen koko on suurentunut ja liikkeessä ruuvatut mutterit ovat melkoisen tiukalla. Hyvät välineet saa olla että saa itse vaihdettua tunnissa ilman kiukuttelua. Myös alustan on oltava kova (sisällä tallissa tai asvaltilla) koska hiekkainen maa on pehmeää ja tunkki uppoaa maahan mikä todellakin hankaloittaa renkaitten vaihtoa.

Takavuosina minä ja puoliso vaihdettiin renkaan yhdessä. Uuden auton myötä rengas on suurempi ja vaarana on että rikon pölykapset jne jne. Suosiolla viety liikkeeseen, ei ole kallista ja säästää hermoja.

Ei ole turn off.

Jos pultit on tiukalla, ota käyttöön jatkovarsi, siis jos ei ole pulttipyssyä. Väännät sen avulla, siihen tulee vipuvoimaa. 

Itse olen vaihtanut ihan hiekkamaalla, kun tuo piha nyt on tuollainen, ettei kovaa alustaa ole. Autotallia ei ole. Siinä pehmeämmällä alustalla auttaa laudan kappale. Laitat sen tunkin alle. 

Mummeli 64 v

Vierailija
320/331 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag jos mies ei osaa vaihtaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän