Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö miesten osata vaihtaa auton renkaat itse?

Vierailija
09.10.2024 |

Uusi poikaystäväni varasi ajan renkaanvaihtoon. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on turn-off ja suuri ick? Mielestäni miesten pitäisi osata vaihtaa autoon renkaat itse.

Kommentit (331)

Vierailija
281/331 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään autoissa niin isot renkaat kun citymaasturissa 20" ja leveät kumit niin kyllä jää naisilta vaihtamatta. Johonkin yarikseen helposti viskaa kottikärrynpyörän paikalle. 

Vierailija
282/331 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian hankalaa alkaa varailemaan jotain aikoja tai jonottamaan teinipoikien renkaanvaihtopisteille Cittarin parkkiksella.

Mieluummin otan renkaat varastosta, vaihdan alle, pesen vaihdetut ja vien varastoon.

30min/0€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/331 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdan renkaat 8 kertaa vuodessa. Omat autot + äitimuorin. Siinä säästää jo 240€ vuodessa. Pienistä puroista...

Vierailija
284/331 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimies ajelee taksilla. Junttien hommaa tuo renkaiden rassaaminen. 

Taksilla ajo stadissa on kyllä hengenlähtölähellä meininkiä,Amatimiesten taso on mitä on,nykyisin.

Vierailija
285/331 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosimies ajelee taksilla. Junttien hommaa tuo renkaiden rassaaminen. 

Taksilla ajo stadissa on kyllä hengenlähtölähellä meininkiä,Amatimiesten taso on mitä on,nykyisin.

Mielikuvissa taksimatka kuljetaan Mersun takapenkillä virka-asuun pukeutuneen kuljettajan kyydissä. Helsinkin todellisuudessa istutaan Nissan Bluebirdin takapenkillä sandaaleihin ja shortseihin pukeutuneen pikimustan kuljettajan kyydissä, ja yritetään kommunikoida auttavalla englannilla, niin alkaa miettimään, että ei enää koskaan tätä.

Vierailija
286/331 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi valita jompikumpi, mies joka vaihtaa itse renkaat tai mies joka palkkaa toisen siihen hommaan, valitsisin tietysti sen joka palkkaa toisen. Se itse vaihtava on todennäköisemmin pihi tai köyhä. 

Suppea näkemys,vaihtamalla itse saan ihailevia katseita neidoilta,hymyilevät ja pakkautuvat juttusille,lapsenikin ihailevat aikaansaavaa isäänsä.

Vierailija
287/331 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi valita jompikumpi, mies joka vaihtaa itse renkaat tai mies joka palkkaa toisen siihen hommaan, valitsisin tietysti sen joka palkkaa toisen. Se itse vaihtava on todennäköisemmin pihi tai köyhä. 

Suppea näkemys,vaihtamalla itse saan ihailevia katseita neidoilta,hymyilevät ja pakkautuvat juttusille,lapsenikin ihailevat aikaansaavaa isäänsä.

Itse olen saanut parhaiten piparia renkaita vaihtamalla. Myös muilla remonttihommilla on tullut, mutta renkaanvaihto helpoimmasta päästä.

Vierailija
288/331 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut parhaiten piparia renkaita vaihtamalla. Myös muilla remonttihommilla on tullut, mutta renkaanvaihto helpoimmasta päästä.

Tosiaan naiset arvostavat miestä eikä Mikkihiirtä.

Vierailija
289/331 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä naisten että miesten pitää osata, mutta se on jokaisen oma asia viitsiikö itse tehdä.

Tämä. Kyllä minäkin naisena osaan ne renkaat vaihtaa, mutta ei kiinnosta se homma pennin vertaa. Maksan mielelläni siitä, että ei tarvitse omia käsiä liata.

Vierailija
290/331 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä naisten että miesten pitää osata, mutta se on jokaisen oma asia viitsiikö itse tehdä.

Tämä. Kyllä minäkin naisena osaan ne renkaat vaihtaa, mutta ei kiinnosta se homma pennin vertaa. Maksan mielelläni siitä, että ei tarvitse omia käsiä liata.

Minä käytän hanskoja.

Vierailija
291/331 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia helpottaisi enemmän, jos miehet osaisivat huolehtia seksuaalisuudestaan itse. Itse ainakin osaan jopa naisena vaihtaa renkaat ja teen sen paljon mieluummin kuin toimin s permaämpärinä

Vierailija
292/331 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan liian hankalaa alkaa varailemaan jotain aikoja tai jonottamaan teinipoikien renkaanvaihtopisteille Cittarin parkkiksella.

Mieluummin otan renkaat varastosta, vaihdan alle, pesen vaihdetut ja vien varastoon.

30min/0€.

Haluan nähdä kun teet tämän kaiken 30 minuutissa.

Vierailija
293/331 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia helpottaisi enemmän, jos miehet osaisivat huolehtia seksuaalisuudestaan itse. Itse ainakin osaan jopa naisena vaihtaa renkaat ja teen sen paljon mieluummin kuin toimin s permaämpärinä

Helpottaisi? No, kyllä mun kokemuksen mukaan renkaanvaihdonmaksutapahtuma on ollut ihan miellyttävä kokemus molemmille osapuolille. Ainakin sen perusteella että asiakassuhteet ovat jatkuneet.

Vierailija
294/331 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan mutta niin helppoa viedä vaihdettavaksi, samoin välillä pitää ostaa uudet kun paljon ajaa vuodessa. Ja tarjoaa työtä kun ei itse vaihda vaan maksaa palvelusta.

Vierailija
295/331 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan naiset arvostavat miestä eikä Mikkihiirtä.

Pääsispä alistamaan mikkihiirtä T. N25

Vierailija
296/331 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa osaa vaihtaa renkaat, mutta fiksumpaa antaa rasva-apinan Vianorilla vaihtaa.

Rasva-apinaa naurattaa,avuton apina maksaa hupihommasta 42 e.

42 ei ole niin iso summa että sen vuoksi vaivautuisin itse renkaita vaihtamaan. En kyllä edes satasella. Ehkä 200€ olisi sellainen summa että alkaisin miettiä että pitäisikö vaihtaa itse. 

Kyllä se maksaa stadissa jo enemmänkin,jos renkaat ovat kausisäilytyksessä.

Kunhan eivät hemmottele renkaita aivan pilalle siellä rengashotellissa

Vierailija
297/331 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vaihtaa t. m25

Vierailija
298/331 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on maskuliininen mies niin osaa

Vierailija
299/331 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaihdan renkaat 8 kertaa vuodessa. Omat autot + äitimuorin. Siinä säästää jo 240€ vuodessa. Pienistä puroista...

Meilläkin on pihalla 4 autoa. Itsellä BMW 5-sarjalainen, Vaimolla Audi A3, Tyttärellä Fiat 500 ja pojalla BMW 130i

Vierailija
300/331 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole rengas- eikä tasapainotuskonetta, joten siksi vien liikkeeseen renkaiden vaihtoon. Pyörät sen sijaan vaihdan itse sujuvasti keväin ja syksyin.

Itse juuri vaihdoin kaksi uutta talvirengasta ja tasapainotin kaikki neljä samalla, sekä laitoin paineet kohdilleen. Nyt vain odotellaan koska talvi alkaa ja sen jälkeen vaihdetaan ne autoon alle.

En käyttänyt missään työvaiheessa penistä, vaikka sellainen housuista löytyykin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi