Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada työkaveri lopettamaan ruoan kommentoinnin?

Vierailija
09.10.2024 |

"Miksi syöt noin paljon/vähän/tuollaista ruokaa".

Mitä sanoa tällaiselle, että älyäisi lopettaa?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla: "Voisitko lopettaa tuon kommentoinnin. Se on typerää ja junttimaista enkä minä halua kuunnella sitä".

Vierailija
62/70 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ihmiset on niin kiinnostuneita kommentoimaan toisten ruokia? Mitä tuolla ajetaan takaa?

Meillä ainakin sekasyöjä pyrki olemaan kiinnostunut vegaanin ruuasta. Jos oli tulossa palaveri -missä tarjoilu, tämä huusi vegaanin puolesta, mitä vegaani ei voi syödä.

Ymmärrettävästi vegaani siirtyi lopulta toiseen taukotilaan syömään. Eihän tuo pahuuttaan kysellyt, mutta oli taatusti kiusallista toiselle selitellä päivittäin mitä syö, kun se aiheutti myötähäpeää meissä muissakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikkia ei ole opetettu tavoille...minä kuulen jatkuvasti kommenttia siitä, miten suuria annoksia syön. Painoindeksi on reilusti alipainon puolella ja pysyy siellä juuri ko. syystä. 

Vierailija
64/70 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pidän tästä

- tämä on minulle sopiva määrä

- voitko lopettaa syömisieni kommentoinnin? 

Jos ei lopu, niin syö eri aikaan tai eri paikassa. Tiedän tyypin, pellossa tai metsässä yleensä kasvaneet. 

Vierailija
65/70 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten oppia suomea

Vierailija
66/70 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä mun syömiset sun napaa kaivelee?"

Vierailija
67/70 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noihin tehoa mikään. Paras vain mennä syömään eri aikaan tai paikkaan. Toki sitten sitäkin ihmetellään miksi syöt/et syö samaan aikaan, miksi syöt siellä/täällä.

Olen tullut siihen tulokseen että työpaikat on vain jotain aikuisten päivähoitopaikkoja. 

Näin itsekin ajattelen. Jos sanoo suoraan, tuollainen puuttuja alkaa tivata selitystä. Välttelisin ja jos tulee samaan aikaan syömään, hymyilisin ja nappaisin omat evääni mukaan toisaalle ilman mitään selitystä. 

Mihinkään ei kannata vastata, ja mielellään kannattaa hymyillä. Taidosta on apua muutenkin elämässä, ja lisäksi voi nauttia tiedosta, että tämä menettely vituttaa takuuvarmasti eniten tuollaista ikuista kyselyikäistä. 

Toinen, yllättävän tehokas keino on huumori. Voi vastata vaikka että niin, onneksi sinä kommentoit syömisiäni niin ahkeraan jotta minulla on mahdollisuus oppia syömään oikein. Miten olinkaan tähän saakka pärjännyt, jne. Vetää sen oikein yli. 

Vierailija
68/70 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaanako se sielläkin tuijottaa  keskittyneesti muiden lounaat👀👀👀?

Ja kommentoi kalorit jos pullaa erehtyy haukkaamaan. 😅🤣😂 

Vierailija
69/70 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sukulainen joka aina kommentoi ruoka annoksieni kokoa. Itse on todella laiha ja tarkka syömisistään. Ikuisella laihdutuskuurilla. Olisiko joku syömishäiriö.

Vierailija
70/70 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin "söisit sinäkin enemmän ja paremmin niin ei tarvitsisi nälkäisenä kytätä mitä minä syön"