Penteleen Nordea taas alhaalla ja aivan sekaisin.
Osa tileistä hävinnyt. Ei pysty tunnistautumaan muille sivustoille Nordean tunnistaumisjärjestelmällä jne..............
Kuinka perkele tuo voi olla noin paska pankki?
Määräaikaiset tilit umpeutuvat lähiaikoina ja tämän jälkeen siirrän rahani muuhun pankkiin.
Ja antakaa kun arvaan, Nordea pesee täysin kätensä tästä sopasta eikä ota vastuuta mistään.
Kommentit (195)
Ulkoistivatko nämä toimintansa johonkin "hyvän" ja "halpaan" maahan? Intian kadullepaskoville pajeeteille?
Kyllä tätä meno on Nordean lähtölaskenta alkanut.
Nordean intialainen it-osasto tekee edullisesti järjestelmän ylläpidon.
Mullakin enemmän lainoja kuin rahaa Nordeassa, joten plussalle jään tässä nollauksessa.
Ulkoistivat kuulemma it hommat intiaan
Rupeaakohan toimarin palli jo vapisemaan?
Vierailija kirjoitti:
Nordean intialainen it-osasto tekee edullisesti järjestelmän ylläpidon.
Ja niin halvalla, että joutuvat pitämään yhä mopokorjaamoa samassa tilassa.
Meilläkin it-työt pitkältä ulkoistettu intiaan. Ei ole niin pientä hommaa etteikö tulisi palaveriin 10-15 intialaista tyyppiä kuuntelemaan mitä pitää tehdä. Ilmeisesti pieni armeija saatu palkattua sillä mitä muutama länsimaalainen kustantaa, mutta määrä ei korvaa laatua.
Monta viikkoa putkeen häiriöitä arvopapereiden kaupankäyntipalvelussa. Riskipankki asiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nordean intialainen it-osasto tekee edullisesti järjestelmän ylläpidon.
Ja niin halvalla, että joutuvat pitämään yhä mopokorjaamoa samassa tilassa.
Nallen pankissa tehdään vain edullisia sopimuksia.
Nordealla verkkopankin face-id kännykässä toimii niin että sun oma intialainen it-tukihenkilö tunnistaa kasvosi ja antaa manuaalisesti pääsyn pankkiin.
Yritin maksaa laskuja, mutta koko tili ei näkynyt ollenkaan..
Varmaan kyse Venäjän palvelunestohyökkäyksestä taas, mutta harmittaahan se. Pitää kehittää varasysteemi ja hankkia tilejä muiltakin pankeilta.
Millä joku suomalainen pankkimies osaa johtaa toimintaa Intiassa? Ei osaakaan!
Vierailija kirjoitti:
Nordealla verkkopankin face-id kännykässä toimii niin että sun oma intialainen it-tukihenkilö tunnistaa kasvosi ja antaa manuaalisesti pääsyn pankkiin.
Vai vielä omat kasvot tulisi lähettää näille tunareille, ei koskaan. Tiedä mihin päätyvät.
Vierailija kirjoitti:
Rupeaakohan toimarin palli jo vapisemaan?
Siitä ei ole kuulunut viikkoihin tai kuukausiin mitään. Kuka muuten hän on?
Onko se rillipää tavoitettu jo kommentoimaan uusinta katkoa?
Vierailija kirjoitti:
Rupeaakohan toimarin palli jo vapisemaan?
Ulkoistettu Intiaan ? Puhuttiin ydintoiminnoista, eikö tj:n tehtävät sitä ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nordean intialainen it-osasto tekee edullisesti järjestelmän ylläpidon.
Ja niin halvalla, että joutuvat pitämään yhä mopokorjaamoa samassa tilassa.
Katuravintolaa unohtamatta. Sitä mikä sijaitsee heti siinä kadullepaskomispaikan vieressä.
Kannattaa vaihtaa pankkia. Tili toiseen pankkiin auki, nämä tilitiedot työnantajalle. Sen jälkeen kaikkien rahojen siirto Nordeasta uuteen pankkiin. Uuden pankin kanssa voi puhua lainojen ja muiden asioiden siirrosta, onnistuuko kuinka helposti ja mihin hintaan. Pankeille yleensä kelpaa uudet asiakkaat.
Multa hävisi myös lainat näkyvistä tilien lisäksi. Ei siis tarvitse maksaa takaisin 😎