Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en koskaan ota lapsia mukaan tupperi yms. lastenvaatekutsuille...

Vierailija
12.09.2008 |

Jotkut tietyt äidit ottavat aina koko katraansa mukaan näille kutsuille ja paimentavat niitä sitten eivätkä ehdi/malta tutustua esiteltäviin tuotteisiin ollenkaan. En ole koskaan ymmärtänyt tätä!

Jos minä (harvoin) lähden näille kutusuille niin se on mun "omaa aikaa" jolloin keskityn vain siihen esiteltävään tuotteeseen ja hörpin kahvini rauhassa ilman että kokoajan joku kinuaa jotain ovenraossa!

Ja olen silti ihan hyvä äiti... =)

Tuli vaan mieleen tosta ketjusta missä joku oli tuohtunut vauvan tuonnista vanhempainiltaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain vähän muualla kuin kotikutsuilla :-)

Vierailija
22/26 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä "omaa aikaa" ja ankean elämän huippuhetkiä. Ymmärrettävää tietenkin, jos elämässä ei muutakaan ole. Pyydän nöyrästi anteeksi, että olen ottanut kakarani kutsuille mukaan ja häirinnyt jonkun nautinnollista omaa aikaa sillä tavalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkaan miettiä, missä sen voi "tuhlata"? Ettei vaan mene se arvokas tilaisuus kotikutsuilla..?

Vierailija
24/26 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osaavat kaupassakin käyttäytyä, kun se ei oo mitään harvinaista herkkua kävellä leluosaston ohi..

Vierailija
25/26 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun ystäväpiirissäni lapsi on tervetullut mukaan kyläilemään ja kutsuille. Lapset kuuluvat mukaan normaaliin elämään, eikä kukaan edes ajattele, että lapsia ei voi tuoda sinne tai tänne.

Vierailija
26/26 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku esittelijä paikalle. Mutta pääasia meille on se tapaaminen ja, että lapset leikkivät keskenään.

Saapahan joku aina "emännänlahjan".