Minä en koskaan ota lapsia mukaan tupperi yms. lastenvaatekutsuille...
Jotkut tietyt äidit ottavat aina koko katraansa mukaan näille kutsuille ja paimentavat niitä sitten eivätkä ehdi/malta tutustua esiteltäviin tuotteisiin ollenkaan. En ole koskaan ymmärtänyt tätä!
Jos minä (harvoin) lähden näille kutusuille niin se on mun "omaa aikaa" jolloin keskityn vain siihen esiteltävään tuotteeseen ja hörpin kahvini rauhassa ilman että kokoajan joku kinuaa jotain ovenraossa!
Ja olen silti ihan hyvä äiti... =)
Tuli vaan mieleen tosta ketjusta missä joku oli tuohtunut vauvan tuonnista vanhempainiltaan.
Kommentit (26)
sitä "omaa aikaa" ja ankean elämän huippuhetkiä. Ymmärrettävää tietenkin, jos elämässä ei muutakaan ole. Pyydän nöyrästi anteeksi, että olen ottanut kakarani kutsuille mukaan ja häirinnyt jonkun nautinnollista omaa aikaa sillä tavalla!
tarkkaan miettiä, missä sen voi "tuhlata"? Ettei vaan mene se arvokas tilaisuus kotikutsuilla..?
ja osaavat kaupassakin käyttäytyä, kun se ei oo mitään harvinaista herkkua kävellä leluosaston ohi..
Onneksi minun ystäväpiirissäni lapsi on tervetullut mukaan kyläilemään ja kutsuille. Lapset kuuluvat mukaan normaaliin elämään, eikä kukaan edes ajattele, että lapsia ei voi tuoda sinne tai tänne.
joku esittelijä paikalle. Mutta pääasia meille on se tapaaminen ja, että lapset leikkivät keskenään.
Saapahan joku aina "emännänlahjan".
jossain vähän muualla kuin kotikutsuilla :-)