Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattele, miten paljon sinulla olisi rahaa, jos olisit jättänyt turhat Temu-ostokset väliin ja....

Vierailija
07.10.2024 |

...sijoittanut nuo rahat vaikka johonkin rahastoon tai parempikorkoiselle määräaikaiselle tilille. Itse laitoin määräaikaiselle tilille vuoden ajaksi 6000 euroa ja sain nyt sen loputtua tuohon päälle noin 200 euroa korkoa.

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missämspurgualueella ap asuu, kun löytää kassikaupalla tölkkejä ja pulloja?

Samaa ihmettelin, 10 vuoden ajan olen itse nuohonnut peräti vieläpä spurgualuetta jalan ja olen ehkä euron edestä nähnyt pulloja. 

Vierailija
22/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele miten paljon meillä olisi rahaa jos emme olisi vuosikausia maksaneet valtavia summia rikkaalle rahastavalle EU eliitille?

Niin Venäjään haluaisit Suomen mieluummin olevan kallellaan?

Ja entäpä sote-alueiden pomojen palkat ja kokouspalkkiot?

Miten kaltaisesi trolli kääntää tämänkin EU rahastuksen kritisoinnin Venäjä asiaksi, paljonko saat maksua näistä kommenteista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta kun ostaa parin euron hutiostoksen, niin sen voi vaikka heittää roskiin. Romutrokarilta kun ostat saman 20 eurolla, niin joudut käyttämään vielä aikaa ja vaivaa reklamaatioon.

Vierailija
24/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyh. En todellakaan halua koskea johonkin kusisiin pulloihin.

Vierailija
25/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle satasen  ja hyvää käyttötavaraa sain

Vierailija
26/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul olis ehkä 20 euroa?

Monet tuotteet olleet viallisia ja niitä ei tarvinnut maksaa. 

En tosin enää tilaa sieltä mitään,kun sellaista roskaa tullut välillä.

Vierailija
27/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyödyllisiä tuotteita oon saanu. Suomesta vaikea löytää isokokoisia hyvännäköisiä vaatteita mut tuolta kun oon tilannut nii kaikki vaatteet on ollu sopivia. 

Vierailija
28/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temusta kun ostaa parin euron hutiostoksen, niin sen voi vaikka heittää roskiin. Romutrokarilta kun ostat saman 20 eurolla, niin joudut käyttämään vielä aikaa ja vaivaa reklamaatioon.

Totta,mutta se krääsää on todella tarpeetonta. Ei varmaan tee hyvää luonnolle.

Vierailija
29/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olisi muutama kymppi enemmän rahaa, mutta en usko että sen sijoittamalla olisi tullut senttiäkään lisää.

Vierailija
30/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut yhtään kertaa Temulta, mutta ei mitään ylimääräisiä rahoja ole näkynyt. Puhut tonnien sijoittamisesta ja eurojen krääsästä ja osa ihmisten ostamasta krääsästä on tarpeellista eli se olisi sitten ostettu kalliimmalla muualta. Ei kaikilla ole yhtä hyvä rahatilanne kuin sinulla eivätkä kaikki halua säästää, haudassa kun ei niillä rahoilla mitään tee.

Vierailija
31/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele miten olisi elämä kivaa jos et miettisi toisten tekemisiä.  Vain omat asiasi.

Vierailija
32/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeellista olen ostanut mitä olisin muuten ostanut Suomesta normihintaan. Eli olen säästänyt ison määrän euroja.

Miksi sinun on tarpeen säästää iso määrä euroja? Etenkin, jos sen seurauksena useampi suomalainen jää työttömäksi. Miksi et osta Suomesta ja miksi et osta suomalaista?

Vierailija
33/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu on roskakauppa.

Ne vaatteetkin todella huonolaatuisia.

Tilasin viime talvena sukkia ja niissäkin oli valmiiksi reikiä. Paita kamalaa,materiaalia.

Ei kiitos enää Teemun tavaroita. (Korkeintaan jonkun kännykkätelineen voisin ehkä tilata).

Vierailija
34/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeellista olen ostanut mitä olisin muuten ostanut Suomesta normihintaan. Eli olen säästänyt ison määrän euroja.

Miksi sinun on tarpeen säästää iso määrä euroja? Etenkin, jos sen seurauksena useampi suomalainen jää työttömäksi. Miksi et osta Suomesta ja miksi et osta suomalaista?

Aika harvassa ovat tuotteet, jotka saa suomalaisena ostettua, Marimekosta lähtien tuotanto on ulkomailla. Saan ihan hyvää palkkaa, mutta siitä huolimatta en voi ostaa mitä mieli tekee, eläminen on nykyisin niin kallista. Asuminen ja ruoka vievät niin ison osan, että kaikki muu on ostettava harkiten ja kun on kyse siitä, miten tulee toimeen etenkin köyhänä, ei siinä paljon muiden työttömyyttä ajatella.

Vierailija
35/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei edes valmisteta niitä tuotteita, joita olen tilannut.

Vierailija
36/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noista Kiinan kaupoista paljonkaan turhaan ostella.

Kyllä ostellaan.

Ai kato tollanen koru euron, ai katos toi 2 euroo. Täyttä roskaa joka lentää roskiin tai homehtuu jossain laatikossa

Vierailija
37/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä noista Kiinan kaupoista paljonkaan turhaan ostella.

Kyllä ostellaan.

Ai kato tollanen koru euron, ai katos toi 2 euroo. Täyttä roskaa joka lentää roskiin tai homehtuu jossain laatikossa

Sinun mielikuvissasi ehkä.

Vierailija
38/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suomessa saa odottaa 2 viikkoa että laiskat lusmut viitsii postittaa tuotteen jota on varastossa ja sitten alkaa tuntemaan itsensä typeräksi kun ei vaan ostanut samaa halvemmalla temusta kun tulisi samassa ajassakin postilootaan?

Vierailija
39/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temu on roskakauppa.

Ne vaatteetkin todella huonolaatuisia.

Tilasin viime talvena sukkia ja niissäkin oli valmiiksi reikiä. Paita kamalaa,materiaalia.

Ei kiitos enää Teemun tavaroita. (Korkeintaan jonkun kännykkätelineen voisin ehkä tilata).

Miksi sieltä on tilattu vaatteita tai hörsöä, harsoa. Eikös siellä ole muuta.

Vierailija
40/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset kertovat ostavansa temusta köyhyyttään niin tuumit että sieltä tilaillaan silloin vaan kaikkea turhaa roskaa?

Sitähän sanotaan, että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. Eli kannattaa panostaa laatuun ja kestävään, eikä semmoiseen, joka jo kohta hajoaa ja taas joutuu tilaamaan Temusta uutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä