Mitä voi syödä, kun jokaisessa ruoassa on palmuöljyä?
Kommentit (20)
Kusta voi juoda. Paskaakin jotkut syövät.
Teen kaikki ruokani itse niin ei tule pettymystä ja kukkaroni kiittää 😁
Taitaa olla paljon muutakin. Missä on syömäkelpoinen ruoka ja juoma. Laatu.
Palmuöljy halpaa, myrkkyä keholle. Sademetsiä hakataan palmuviljelmien tieltä.
Porkkanassa ja perunassa palmuöljyä?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla paljon muutakin. Missä on syömäkelpoinen ruoka ja juoma. Laatu.
Missä on sun ruuanlaittotaito?
Sexchibition kutsuu. Kusi ja paska. Vinkkejä ruokavalioon.
Syötkö pelkkiä keksejä ja halvinta margariinia?
Enpä ole koskaan nähnyt kananmunia, vihanneksia, juureksia, hedelmiä, lihoja jne. joissa olisi palmuöljyä.
Sehän on hyvä, pääsee ketoosiin ja laihtuu, ihan kuin kookosrasvakin.
Eipä ole yhdessäkään ruoassani ollut palmuöljyä.
Mitä ihmettä ap syö, jos kaikessa on palmuöljyä? Olen oikeasti utelias, koska niin harvoin sattuu itselle kaupassa käteen tuote, jossa sitä on. Ja se jää kyllä kauppaan, en käytä palmuöljyä sisältäviä tuotteita sademetsien takia.
Katsokaapa tarkkaan, useisiin leipiin on ilmestynyt tuoteselosteeseen palmuöljy. Itsellä meni ne boikottiin. Myös pulliin ja kekseihin on keksitty lisätä palmuöljyä. Saisivat hävetä ne firmat jotka tuohon sortuvat!
Yleinen häpeäleima kaikkiin firmoihin jotka palmuöljyä käyttävät
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa tarkkaan, useisiin leipiin on ilmestynyt tuoteselosteeseen palmuöljy. Itsellä meni ne boikottiin. Myös pulliin ja kekseihin on keksitty lisätä palmuöljyä. Saisivat hävetä ne firmat jotka tuohon sortuvat!
Kun leipoo itse, ei ole tippaakaan palmuöljyä pullissa tai kekseissä.
Kovat rasvat on nyt laihduttajille suositeltuja rasvoja, kai olette huomanneet. Lisäksi voita, sian kylkisiivuja
Varmaan pitää nyt sitte opetella kokkaamaan sapuskat ihan itse alusta loppuun käsittelemättömistä raaka-aineista. Ei tule tippaakaan palmuöljyä, jos et itse laita.