Miksi naiset tykkäävät vanhemmista miehistä?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitää turvallisuuden tunteesta😊
Tämä 👍👍
N
Joka kerta sängyssä pitää pelätä, että mies saa slaagin ja, joka kerta miehen hajamielisyys aiheuttaa ajatuksen dementiasta. Siinä sitä turvallisuutta.
Sinun täytyisi ensin päästä sänkyyn jonkun miehen kanssa...
Jotkut tykkää ja jotkut ei. Joistakin vanhemmista miehistä ja joistakin ei. Parisuhteessa voi olla muitakin asioita kuin seksi tai raha. Jotkut nuoret voivat olla henkisesti ja tai fyysisesti etovia, jotkut vanhat ei. KYSE ON AINA YKSILÖISTÄ.
Om se kumma kun moni nuori kaunotar valitsee sen vanhemman herrasmiehen vaikka saisi helposti nuoren kollin. Esim helmi & danny. Mammojen mukaan tuon ei pitäisi olla mahdollista kun se rikkoo jotain luonnon lakia...?
Minun mies on 4 vuotta nuorempi. Mutta en valitse suuntaan enkä toiseen iän perusteella. Ainoastaan ikäero ei saa olla liian suuri. 20 ikävuoden ikäero jo aivan liian iso.
Eksäni oli reippaasti minua vanhempi. Suhteen plussana oli keskustelutaidot ja yhteiskunnallinen valveutuneisuus. Kyky ajatella isoa kuvaa ja intoa keskustella aiheista pitkästikin.
Miinuksena jumiutuminen totuttuihin toimintatapoihin. Mihinkään uuteen ja yllätyksellisyyteen ei ollut enää innokkuutta osallistua, kuten esim. uudet matkakohteet vanhojen tuttujen paikkojen sijaan tai uusien huonekalujen ostaminen hajonneiden tilalle. Se oli kuin elämää museossa, heh.
Jännä että yläpeukkuja satelee, kun nainen kertoo (uskottavasti tai ei) tykkäävänsä ja tapailevansa nuorempia miehiä, mutta sitten tuleekin katkeraa kuittailua, kun mies sanoo vastaavasti samaa nuoremmista naisista. :D
Vierailija kirjoitti:
Jännä että yläpeukkuja satelee, kun nainen kertoo (uskottavasti tai ei) tykkäävänsä ja tapailevansa nuorempia miehiä, mutta sitten tuleekin katkeraa kuittailua, kun mies sanoo vastaavasti samaa nuoremmista naisista. :D
Eiköhän se riipu ketjun aiheesta. Jos olisi ketju nimeltään "Miksi miehet tykkäävät vanhemmista naisista" niin tuskinpa kukaan lähtee väittämään valheeksi ja alapeukuttamaan jos miehet kertovat että yleensä tykkäävät itseään nuoremmista. Ihmiset nyt yleensä eivät tykkää romanttisesti itseään kovin paljon vanhemmista ihmisistä, kuten tässä yritetään väittää naisten tykkäävän. Jotkut kai tykkäävätkin mutta ei ainakaan mun kaveripiirissä kukaan ja ärsyttämäänhän tämä ketju on tehtykin, koska kaikki tietää ettei otsikon väite pidä paikkaansa kuin harvojen kohdalla.
Itse tykkään vanhemmista miehistä, olen aina tykännyt. Ensimmäinen aviomieheni oli minua 6 vuotta vanhempi. Tällä hetkellä olen kiinnostunut itseäni 16 vuotta vanhemmasta miehestä. Mielelläni en alkaisi seurustelemaan itseäni nuoremman miehen kanssa jos saan valita kehen ihastun tai rakastun.