Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset tykkäävät vanhemmista miehistä?

Vierailija
06.10.2024 |

Millaisia kokemuksia ja näkemyksiä teillä?

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minusta ei ole kukaan tykännyt. Ei nuoret eikä vanhat. M65

Vierailija
42/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla 9v nuorempi mies...Nyt vanhempana on hyvä kun mies toimii hyvin sängyssä..

Mies toimii sängyssä tasan niin kauan kun nainen ei ole lihava. 

No minun miehen kassit on ihan tuhkaa ,mulkku ei seiso .Itse olen normaalipainoinen ja  halukas ,mutta 13 vuotta nuorempi..pitäsköhän alkaa käymään vieraissa vai lempata tuhkamuna .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta moni tykkää. Itse olen 33-vuotias ja olin juuri eilen treffeillä 18-vuotiaan kanssa. Oli muuten kypsä nuori nainen. Ikä ei koskaan tullut edes puheeksi eikä kumpaakaan asia kiinnostanut. Tuntui mukavan luonnolliselta. Ja tämä siis vain moni vastaavista kokemuksista. 

Koitko toimivasi moraalisesti oikein?

Vierailija
44/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien varrella olen huomannut mielenkiintoisen ilmiön omassa elämässäni suhteiden ja ihmissuhteiden saralla. Olen naisena kokenut sekä suhteita itseäni nuorempien että paljon vanhempien miesten kanssa, ja kokemusteni kautta olen tullut tiettyihin johtopäätöksiin. En tiedä, johtuuko se omasta persoonastani vai yleisemmistä yhteiskunnallisista tekijöistä, mutta vanhemmat miehet tuntuvat monella tapaa sopivan minulle paremmin kuin nuoremmat.

Ensinnäkin, vanhemmilla miehillä on usein enemmän elämänkokemusta. He ovat ehtineet kokea erilaisia tilanteita, oppia virheistään ja kehittää ymmärrystään maailmasta. Tämä näkyy heidän kyvyssään käsitellä monimutkaisia asioita ja tarjota syvällisiä näkökulmia keskusteluissa. Nuoremmat miehet, vaikka energisiä ja innokkaita ovatkin, saattavat joskus jäädä pinnallisemmalle tasolle ajatuksissaan.

Lisäksi vanhemmat miehet ovat yleensä vakaammassa elämäntilanteessa. He ovat ehkä löytäneet uransa suunnan, saavuttaneet taloudellista vakautta ja tietävät, mitä haluavat tulevaisuudeltaan. Tämä vakaus luo turvallisuuden tunnetta, joka on tärkeää pitkäaikaisessa suhteessa. Nuoremmat miehet voivat olla vielä etsimässä itseään, mikä saattaa tuoda mukanaan epävarmuutta ja epävakautta.

Kommunikaatio on myös alue, jossa olen huomannut eroja. Vanhemmat miehet osaavat kuunnella ja arvostavat syvällisiä keskusteluja. He ymmärtävät kompromissien merkityksen ja ovat valmiita tekemään töitä suhteen eteen. Nuoremmat miehet voivat olla kärsimättömämpiä ja keskittyä enemmän omiin tarpeisiinsa, mikä voi johtaa väärinkäsityksiin ja konflikteihin.

Tietenkin jokainen ihminen on yksilö, eikä ikä yksin määritä henkilön ominaisuuksia tai sopivuutta kumppaniksi. On olemassa kypsiä ja vastuuntuntoisia nuoria miehiä sekä vähemmän kypsiä vanhempia miehiä. Kuitenkin omien kokemusteni perusteella olen huomannut, että vanhemmat miehet tarjoavat usein niitä ominaisuuksia, joita arvostan kumppanissa: kypsyyttä, vakautta ja syvällistä ymmärrystä elämästä.

En sano tätä vähätelläkseni nuorempia miehiä tai yleistääkseni liikaa. Tämä on vain henkilökohtainen havaintoni, joka on muotoutunut vuosien ja erilaisten kokemusten kautta. Jokaisella on omat mieltymyksensä ja tarpeensa ihmissuhteissa, ja on tärkeää löytää kumppani, joka sopii juuri itselle parhaiten.

Tärkeintä on se yhteys, jonka tuntee toisen ihmisen kanssa, riippumatta iästä tai muista ulkoisista tekijöistä. Mutta jos minulta kysytään, vanhemmissa miehissä on monia piirteitä, jotka tekevät heistä mielestäni parempia kumppaneita monella tapaa.

Vierailija
45/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietystä iästä eteenpäin vonkaavat vähemmän, kun naisiakaan ei enää niin kiinnosta.

Eli aseksuaalit ja traumatisoituneet haluavat vanhempia miehiä?

Vierailija
46/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta moni tykkää. Itse olen 33-vuotias ja olin juuri eilen treffeillä 18-vuotiaan kanssa. Oli muuten kypsä nuori nainen. Ikä ei koskaan tullut edes puheeksi eikä kumpaakaan asia kiinnostanut. Tuntui mukavan luonnolliselta. Ja tämä siis vain moni vastaavista kokemuksista. 

Miten ihmeessä noin vanha ukko hakeutuu tyttösten seuraan? Etkö kaipaa ikätasosi mukaista ajatustenvaihtoa? Noin nuorella on vielä opiskelu-urakin edessään. 

Vierailija
47/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää tiijän, kokemus on valttia noissa panohommissa. T. Kokenut mies

Huonot tavat istuvat tiukassa, nuori oppii helpommin uutta. 

Vierailija
48/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei kyllä ole mitään moraalitonta mitä kaksi täysi ikäistä ihmistä tekee toistensa kanssa omasta vapaasta tahdostaan. Näin se nyt vaan on, ihan sama mitä te siellä intäntte.

Vierailija
49/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pohtinut asiaa, koska asiassa ei ole mitään pohdittavaa. :D Miksi olisin pohtinut tilanteen moraalisia ulottuvuuksia? Olin minusta pitävän aikuisen naisen kanssa treffeillä. Häh? Mutta jaa toki meidän muidenkin kanssa, mitä asiasta olisi voinut pohtia. 

Vierailija
50/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät tykkää vanhemmista miehistä?

Vierailija
51/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on biologiaa ja ihan luonnollista että naiset tykkäävät isänsä kaltaisista miehistä.

Vanhempi mies antaa nuoremmalle naiselle turvaa,vakautta elämään, elämänhallintaa ja rahaa.

Nuorempi nainen antaa vanhemmalle miehelle seksiä,rakkautta,iloa ja ehkä lapsia. 

Vierailija
52/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pohtinut asiaa, koska asiassa ei ole mitään pohdittavaa. :D Miksi olisin pohtinut tilanteen moraalisia ulottuvuuksia? Olin minusta pitävän aikuisen naisen kanssa treffeillä. Häh? Mutta jaa toki meidän muidenkin kanssa, mitä asiasta olisi voinut pohtia. 

Niin.. hän on ollut 3-vuotias, kun olet itse ollut 18. Mietipä sitä.

Vierailija
53/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä noin vanha ukko hakeutuu tyttösten seuraan? Etkö kaipaa ikätasosi mukaista ajatustenvaihtoa? Noin nuorella on vielä opiskelu-urakin edessään. 

Kelpaan vaikka minkä ikäisille naisille, mutta kieltämättä suosin nuorempia. Ei tarvitse toki olla ihan noin nuori, mutta tällainen nyt tuli vastaan ja mielenkiinto oli molemminpuolista, joten miksi ei. Enkä ole mikään vanha ukko todellakaan, en itseni enkä tuon naisenkaan mielestä. Ja oli muuten tosi kypsät ja mielenkiintoiset keskustelut välillämme. Asia on nyt vain niin, että jotkut ovat kypsiä niin 18-vuotiaina kuin myöhemmin 40-vuotiaina, ja jotkut taas eivät koskaan ole kypsiä oli näiden ikä mikä tahansa. Pitkälti ihan vain yksilöstä kiinni.

Vierailija
54/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla 9v nuorempi mies...Nyt vanhempana on hyvä kun mies toimii hyvin sängyssä..

Mies toimii sängyssä tasan niin kauan kun nainen ei ole lihava. 

No minun miehen kassit on ihan tuhkaa ,mulkku ei seiso .Itse olen normaalipainoinen ja  halukas ,mutta 13 vuotta nuorempi..pitäsköhän alkaa käymään vieraissa vai lempata tuhkamuna

Ei ihme ettei seiso tuollaisen kusipään kanssa.

Vierailija
55/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu juu. Taas on katkera ja rupsahtanut haaskalintulauma vakuuttelemassa nuorten naisten puolesta etteivät he tykkää vanhemmista miehistä.

Seiskan sivuja selaamalla näkee kyllä totuuden.

Eipä riitä noille akoille vaikka joka päivä helposti saisivat tinderistä seksitreffit komean miljonäärimallin kanssa. Pitää myös samalla yrittää pilata miesten mahdollisuudet laadukkaiden naisten kanssa. In celeille pitää vakuuttaa että pysyisivät kokonaan poissa naisista. Laadukkaille miehille pitää vakuuttaa että he ovat korkeintaan sen samanikäisen tai vanhemman ruman yksinhuoltajan arvoisia. Miksiköhän...

Vierailija
56/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen tuossa ei ole mitään mietittävää. Tapailen aikuista naista, en 3-vuotiasta. Mutta sinun logiikkasi ja ajattelutapasi on kyllä kuin 3-vuotiaan. Huhhuh. 

Vierailija
57/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana naiset voivat haluta hieman vanhemman miehen, +5 vuotta. Naiset ja miehet aikuistuvat eri tahtiin, 20-vuotias nainen voi olla kypsempi kuin 20-vuotias mies niin siksi 25-vuotias voi olla sopivampi vaihtoehto, harva 20-vuotias kuitenkaan mitään isänsä ikäistä nelikymppistä poikaystävää silti haluaa.

Vanhempana nuorempi mies voi olla parempi, naiset pääsevät sinuiksi oman seksuaalisuutensa kanssa myöhemmin ja miehillä taas sängyssä nuoruus on valttia.

Näin yleisellä tasolla, mutta lopulta se on persoonasta kiinni ja siitäkin etsiikö jotain vakavampaa vai pelkkää hupia.

Vierailija
58/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan vaimon kanssa naureskeltu että kun hän syntyi olin jo 21 vuotias.

Eri

Vierailija
59/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää itseäni vanhemmista miehistä. Olen esteetikko. 

Vierailija
60/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vaikka aikuisella miehellä ja naisella synkkaa hyvin, miehen pitääkin sabotoida ja lopettaa tapailu, koska nainen on joskus kauan sitten ollut 3-vuotias. Okei? No onhan se mieskin joskus ollut 3-vuotias. Entä sitten? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan