Miksi naiset tykkäävät vanhemmista miehistä?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvanut isättömänä/huonon isän kanssa/köyhyydessä. Normaalit naiset eivät ala suhteisiin papparaisten kanssa.
Olen tietoinen tuosta sterotyypistä, mutta omissa kokemuksissani nuorempia naisten kanssa seurustelleena, tavallisempaa on juuri ollut tosi hyvä isäsuhde. Voi olla, että jollain tasolla naiset nimenomaan haluavat jäljitellä jotain saman tyyppistä dynamiikkaa vieraan miehen kanssa, mutta tällä kertaa tietenkin romanttisesti ja eri tavalla.
*nuorempien
Mää tiijän, kokemus on valttia noissa panohommissa. T. Kokenut mies
Vierailija kirjoitti:
Mulla 9v nuorempi mies...Nyt vanhempana on hyvä kun mies toimii hyvin sängyssä..
Mies toimii sängyssä tasan niin kauan kun nainen ei ole lihava.
Itse tykkään vakaista, lämpimistä miehistä. Ikä ei kaikille tuo vakautta, mutta joillekin tuo. Jotkut on vakaita jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta moni tykkää. Itse olen 33-vuotias ja olin juuri eilen treffeillä 18-vuotiaan kanssa. Oli muuten kypsä nuori nainen. Ikä ei koskaan tullut edes puheeksi eikä kumpaakaan asia kiinnostanut. Tuntui mukavan luonnolliselta. Ja tämä siis vain moni vastaavista kokemuksista.
"Ikä ei koskaan tullut edes puheeksi eikä kumpaakaan asia kiinnostanut."
Mutta tiesit kuitenkin kyseessä olevan 18-vuotiaan?
Minä tykkään ihan kaikenikäisistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät tykkää. Naiset tykkäävät omanikäisistään miehistä. Itse tykkään nuoremmista miehistä.
Vauva.fi:n kupla ja epätodellisuus: naiset eivät tykkääkään vanhemmista miehistä, mutta jokaisella mammalla on itseään 20 vuotta nuorempi boytoy. :D
Vierailija kirjoitti:
Niillä on usein rahaa.
Aivan, ja me osaamme myös nussia niin, että vitunhuulet etsivät toisiaan vielä viikonkin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta moni tykkää. Itse olen 33-vuotias ja olin juuri eilen treffeillä 18-vuotiaan kanssa. Oli muuten kypsä nuori nainen. Ikä ei koskaan tullut edes puheeksi eikä kumpaakaan asia kiinnostanut. Tuntui mukavan luonnolliselta. Ja tämä siis vain moni vastaavista kokemuksista.
"Ikä ei koskaan tullut edes puheeksi eikä kumpaakaan asia kiinnostanut."
Mutta tiesit kuitenkin kyseessä olevan 18-vuotiaan?
Lue viesti uudelleen, ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tykkää. Naiset tykkäävät omanikäisistään miehistä. Itse tykkään nuoremmista miehistä.
Vauva.fi:n kupla ja epätodellisuus: naiset eivät tykkääkään vanhemmista miehistä, mutta jokaisella mammalla on itseään 20 vuotta nuorempi boytoy. :D
No ei ole jokaisella. Mulle 20 v vuorempi olisi lapseni ikäinen. Aviomies on samaa ikää.
Ei ole kokemusta mutta ajatuksena kiinnostaa. Elämänkokemus, naisen huomioiminen, keslustelutaidot, turha suorittaminen jäänyt taakse jne. N32
Riippuu miehestä ja kansallisuudesta. Suomalaiset ovat liian tosikkoja minun makuuni.
Juu juu. Taas on katkera ja rupsahtanut haaskalintulauma vakuuttelemassa nuorten naisten puolesta etteivät he tykkää vanhemmista miehistä.
Seiskan sivuja selaamalla näkee kyllä totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis homo?
Olen nainen ja tykkään nuorista urhoista..
Nuorten miesten energia on levotonta ja he ovat ailahtelevia, epäluotettavia. Vanhat miehet ovat vakaampia. Muutoin toki nuoret hauskempia, komeampia, miellyttävämpiä
Heillä ei yleensä ole mahdollisuuksia parempiin omanikäisiin miehiin.
Mun mies on 10 vuotta mua vanhempi. Jostain syystä, ihan pienestä asti, olen ajatellut että miehen pitää olla 10 vuotta vanhempi kuin vaimo. En tiedä mistä se on tullut, kun biologinen isäni oli vuoden nuorempi kuin äitini, ja isäpuolikin, jonka kanssa äitini on ollut naimisissa jotain yli 40 vuotta, on vain pari kolme vuotta vanhempi.
Se on sattumaa, että mieheni on minua juuri 10 vuotta vanhempi. Mutta oikeasti miehet on lapsellisempia kuin naiset, joten jos haluaa hyvän, kypsän, vakaan miehen, niitä löytyy yleensä yli kolmekymppisistä.
Tietystä iästä eteenpäin vonkaavat vähemmän, kun naisiakaan ei enää niin kiinnosta.