Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset tykkäävät vanhemmista miehistä?

Vierailija
06.10.2024 |

Millaisia kokemuksia ja näkemyksiä teillä?

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään nuoremmasta.

Vierailija
62/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin miehetkin - heillä on erilaisia makuja, ja pieni osa tykkää itseään vanhemmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta jo arvasin että täällä käy mammat kuumana :D

Vierailija
64/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri 🤩

Vierailija
65/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tykkää 😂 Hyh Hyh 🤮🤮

Vierailija
66/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaapa nyt se 7 päivää lehti tai mikä tahansa tosi tv ohjelma niin kyllä siellä on jokaisella naisella 10-50v itseään vanhempi mies.

Ei ketään kiinnosta minkä ikäisestä naisesta joku lihava työtön porvoosta tykkää, vaan siitä, mistä se helsinkiläinen hottis tykkää ja sen näkee lehdistä ja ohjelmista.

Vierailija
67/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus, vahvat miehiset piirteet, kestävä ura ja asema, varallisuus, elämä tasapainossa ja ymmärtää naista ja naisten ongelmiakin, osaa jo käytöstavat...

Vierailija
68/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on biologiaa ja ihan luonnollista että naiset tykkäävät isänsä kaltaisista miehistä.

Vanhempi mies antaa nuoremmalle naiselle turvaa,vakautta elämään, elämänhallintaa ja rahaa.

Nuorempi nainen antaa vanhemmalle miehelle seksiä,rakkautta,iloa ja ehkä lapsia. 

Ei se noin mene. Mun mies ei ole millään tavalla kuin alkoholisti-isäni. Minut ja 10 vuotta vanhemman mieheni yhdisti alunperin huumori, ja sitten tietysti ne samankaltaiset elämänarvot, ilman niitä ei arjesta tulisi mitään. 25 vuotta ollaan oltu yhdessä.

Vierailija
69/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ettei (käsittääkseni) pedo-korttia ole vielä vedetty hihasta, mutta ilta on toki nuori.

Vierailija
70/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedustajat/Sivut/947.aspx

Rakastuin kun meidän katseet kohtasivat pari kertaa. 

Vierailija
71/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvanut isättömänä/huonon isän kanssa/köyhyydessä. Normaalit naiset eivät ala suhteisiin papparaisten kanssa.

En ole elänyt isättömänä, huonon isän kanssa tai köyhyydessä. Silti mua on aina kiinnostanut vanhemmat miehet. Se on vain mun maku, ei sen kummallisempaa. Rahan perässä en juokse ja ihan tavallisten duunareiden kanssa olen ollut parisuhteessa. 

Nyt toki itsellä ikää yli 40v niin olen miettinyt, että ehkä max 50v on parempi. Alkaa reilusti vanhemmat olla liian papparaisia.

N45

Vierailija
72/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avatkaapa nyt se 7 päivää lehti tai mikä tahansa tosi tv ohjelma niin kyllä siellä on jokaisella naisella 10-50v itseään vanhempi mies.

Ei ketään kiinnosta minkä ikäisestä naisesta joku lihava työtön porvoosta tykkää, vaan siitä, mistä se helsinkiläinen hottis tykkää ja sen näkee lehdistä ja ohjelmista.

Okei, missä Seiskan numerossa ja millä sivulla olet kuvattuna tämän helsinkiläisen hottiksen kanssa? 

Vierailija
73/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? On keskustelua.

Vierailija
74/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet tykkää vanhemmista naisista? Olen itse 43vuotias sinkku nainen ja käytän tinderiä. Suurin osa matcheistä on alle kolmekymppisiä suomalaisia miehiä. Mikä vanhemmissa naisissa viehättää?

Vierailija
75/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta moni tykkää. Itse olen 33-vuotias ja olin juuri eilen treffeillä 18-vuotiaan kanssa. Oli muuten kypsä nuori nainen. Ikä ei koskaan tullut edes puheeksi eikä kumpaakaan asia kiinnostanut. Tuntui mukavan luonnolliselta. Ja tämä siis vain moni vastaavista kokemuksista. 

Mukavaa että silti ehdit juttelemaan Vauva-palstalla meidän keski-ikäisten harppujen kanssa 😂. 7-23/7/365.

Vierailija
76/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä luulen, että teidän pölkkypäiden ei tarvinne hesalaisten hottisten miesmausta niin välittää.

Vierailija
77/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta moni tykkää. Itse olen 33-vuotias ja olin juuri eilen treffeillä 18-vuotiaan kanssa. Oli muuten kypsä nuori nainen. Ikä ei koskaan tullut edes puheeksi eikä kumpaakaan asia kiinnostanut. Tuntui mukavan luonnolliselta. Ja tämä siis vain moni vastaavista kokemuksista. 

Mukavaa että silti ehdit juttelemaan Vauva-palstalla meidän keski-ikäisten harppujen kanssa 😂. 7-23/7/365.

Kypsemmillekin naisille pitää antaa vähän lovea! <3

Vierailija
78/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on minua 11 v vanhempi. Aloimme seurustelee kun olin 22v vuonna 2009.

Vierailija
79/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kyllä nuoremmista.

Minäkin, kun ovat yli kolmekymppisiä. Nuorilla on vielä nuoren mieli ja levottomuus sekö nuorten murheet. Tietynlainen aikuistumisen askel ja vastuunotto on miehessä viehättävää ja usein kokemukseni mukaan se vaatii tietyn iän ylittämisen.

Sitten, kun alkaa se 45 vuotta tulla täyteen niin alkaa taas päinvastoin miehillä olemaan monenlaista kremppaa ja ikäkriisiä sekä puheita vanhuudesta, mitä ei jaksa kuunnella yhtään.

Siinä ikähaitarissa on miehet vaihtuneet ja itseään nuorempi aikuinen mies pitää elämän viriilinä ja keveänä.

Vierailija
80/110 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä noin vanha ukko hakeutuu tyttösten seuraan? Etkö kaipaa ikätasosi mukaista ajatustenvaihtoa? Noin nuorella on vielä opiskelu-urakin edessään. 

Hän arvostaa tuoretta lihaa. Ei sellaista, joista parasta ennen päiväys on jo mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi