Miksi naiset tykkäävät vanhemmista miehistä?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet tykkää vanhemmista naisista? Olen itse 43vuotias sinkku nainen ja käytän tinderiä. Suurin osa matcheistä on alle kolmekymppisiä suomalaisia miehiä. Mikä vanhemmissa naisissa viehättää?
Nuoret miehet ovat sinisilmäisiä ja uskovat filtteröityihin kuviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet tykkää vanhemmista naisista? Olen itse 43vuotias sinkku nainen ja käytän tinderiä. Suurin osa matcheistä on alle kolmekymppisiä suomalaisia miehiä. Mikä vanhemmissa naisissa viehättää?
Nuoret miehet ovat sinisilmäisiä ja uskovat filtteröityihin kuviin.
En käytä filttereitä ja olen käynyt useamman kanssa treffeillä. Kehuja antavat kauheasti, rahaa ei ole samanlailla kuin vanhemmilla miehillä, mutta energia korvaa sen.
Oon aina viehättynyt itseäni vanhemmista miehistä enkä vaan pysty kuvittelemaan seurustelevani edes saman ikäisen kanssa vakavasti. N32
Vierailija kirjoitti:
Avatkaapa nyt se 7 päivää lehti tai mikä tahansa tosi tv ohjelma niin kyllä siellä on jokaisella naisella 10-50v itseään vanhempi mies.
Ei ketään kiinnosta minkä ikäisestä naisesta joku lihava työtön porvoosta tykkää, vaan siitä, mistä se helsinkiläinen hottis tykkää ja sen näkee lehdistä ja ohjelmista.
Sä luulet, että Seiskassa esiintyy keskimääräinen nuori helsinkiläisnainen? Öö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avatkaapa nyt se 7 päivää lehti tai mikä tahansa tosi tv ohjelma niin kyllä siellä on jokaisella naisella 10-50v itseään vanhempi mies.
Ei ketään kiinnosta minkä ikäisestä naisesta joku lihava työtön porvoosta tykkää, vaan siitä, mistä se helsinkiläinen hottis tykkää ja sen näkee lehdistä ja ohjelmista.
Minäpä luulen, että teidän pölkkypäiden ei tarvinne hesalaisten hottisten miesmausta niin välittää.
Sehän kuulostat ihan spessulta :)
Naiset pitää turvallisuuden tunteesta😊
Vierailija kirjoitti:
Miten se ikä siihe vaikuttaaa? Oma mies on vain vuoden vanhempi ja todella turvallselta tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Tämä 👍👍
N
Ei ne tykkää. Ehkä aseksuaalit. Vaikeaa kuvitella muita, että kiihottuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä luulet, että Seiskassa esiintyy keskimääräinen nuori helsinkiläisnainen? Öö...
Kuka edes haluaa stadilaisen gimman. loppuunkäytettyjä jo parikypäsenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä 👍👍
N
Joka kerta sängyssä pitää pelätä, että mies saa slaagin ja, joka kerta miehen hajamielisyys aiheuttaa ajatuksen dementiasta. Siinä sitä turvallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes haluaa stadilaisen gimman. loppuunkäytettyjä jo parikypäsenä.
Saatiin linjoille myös ehta kaksinaismoralisti ja h*orittelija. Olit pilaantunut jo syntyessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta moni tykkää. Itse olen 33-vuotias ja olin juuri eilen treffeillä 18-vuotiaan kanssa. Oli muuten kypsä nuori nainen. Ikä ei koskaan tullut edes puheeksi eikä kumpaakaan asia kiinnostanut. Tuntui mukavan luonnolliselta. Ja tämä siis vain moni vastaavista kokemuksista.
Miten ihmeessä noin vanha ukko hakeutuu tyttösten seuraan? Etkö kaipaa ikätasosi mukaista ajatustenvaihtoa? Noin nuorella on vielä opiskelu-urakin edessään.
Hän arvostaa tuoretta lihaa. Ei sellaista, joista parasta ennen päiväys on jo mennyt.
Kovasti hän on vakuutellut tapailevansa kypsää aikuista naista. Nytkö se onkin vain tuoretta lihaa?
Tykkään nuoremmista miehistä ite
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se ikä siihe vaikuttaaa? Oma mies on vain vuoden vanhempi ja todella turvallselta tuntuu
Raha tuo turvallisuutta. Miksi toisten valinnat ovat sulle niin tärkeitä?
Vierailija kirjoitti:
https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedustajat/Sivut/947.aspx
Rakastuin kun meidän katseet kohtasivat pari kertaa.
Huh huh. Eipä sentään ollu hakkaraisen tai soinin kuva.
Mun mies on pari vuotta vanhempi. On kiva kun on samaa sukupolvea ja jutut yhteisiä. En voisi olla 10-20 vuotta vanhemman kanssa. Kaduttaisi viimeistään keski-iässä. kun mies olisi kykenemätön vanhus, jolle kaksi kertaa yössä tarkoittaisi vessassa käyntiä.
Semmoinen, joka ei enää välitä seksistä tuon taivaallista ja jolla on lompakko lyönnissä, niin kelpaa, kiitos!
Sanoisin, että teininä ja varhaisaikuisena tykkäsi nimenomaan itseään vanhemmista (noin 4-8 vuotta vanhemmista).
Mitä enemmän tullut itselle ikää, sitä enemmän pitää omanikäisistä tai jopa hieman nuoremmista.