Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teettekö työpäivän aikana enemmän mitä kuuluu?

Vierailija
18.08.2023 |

Eli tuli mieleeni.. työkaverini kertoi että tekee työpäivän aikana enemmän mitä kuuluisi tehdä. Meillä on lista töistä jotka on mitoitettu ja ne pitää joka päivä tehdä. On laskettu aika hyvin se aika eli on riittävästi aikaa tehdä työt, ehtii pitää ne 2 kahvitaukoa ja 1/2 tunnin ruokatauon. Silti työkaverini sanoi, että nysvää ja tekww enemmän kuin pitäisi 😐 ja sellaistakin mikä ei meille kuulu.

Miksi jotku naiset noin v typeriä? Mä teen tasan sen mikä on määritelty mun työnkuvaan ja mitkä tehtävät tosiaan mulle kuuluu.

Sitte valitetaan kun Joutuu tehdä sitä sun tätä.. noh onnea valitsemalla tiellä

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole määritelty päivätasolla mitään, mitä pitää saada tehtyä. Työ on sen luonteista, että päivien sisältö vaihtelee paljonkin. 

Vierailija
2/16 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka on meidän työpaikka ja työkavereita autetaan.

Vierailija
4/16 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen vaan sen mikä on ns määrätty miten kehityn, opin, jne ja pääsen eteen päin työuralla?

Vierailija
5/16 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet jotain liukuhihna työtä? Olet tehnyt jo vuosia ja jäät siltä eläkkeelle?

Vierailija
6/16 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain vuorosta puuttuu henkilö - teen töistään sen osan johon aika/osaaminen riittää.

T: keittiötyöläinen

Vierailija
7/16 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tauot jää pitämättä, jos kahvilassa on jonoa tai muuten joku katastrofi.

Vierailija
8/16 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri tekee melkein joka päivä tunnin tai jopa kaksi töitä työvuoron loputtua, ilmaiseksi. No kun ei mulla ole muutakaan.... on hänen selityksensä.

Vierailija
9/16 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teen vaan sen mikä on ns määrätty miten kehityn, opin, jne ja pääsen eteen päin työuralla?

No ei meillä voi noin vain alkaa tehdä muidenkin hommia. Mulla menis hermot, jos joku tulisi sotkemaan mun työt. Meillä voi kehittää itseään koulutuksissa.

Vierailija
10/16 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on omat vastuualueet ja toisten töitä tehdään vaan lomien ja sairauslomien aikana.

Vierailija
11/16 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jää aikaa, niin järjestelen vaikka työpöytää. Aika  tylsää olisi vain istua ja odottaa, että työaika loppuu.

Vierailija
12/16 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma työni on sellaista, että sen ideointi teen kyllä työpäivien ulkopuolella. Sitä on vaikea rajata täysin vain työpäiviin, koska parhaat ideat syntyvät usein juuri vapalla, luovasti ja siksi niitä taltioin ja kirjaan vapaillakin

Vierailija
13/16 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma työni on sellaista, että sen ideointi teen kyllä työpäivien ulkopuolella. Sitä on vaikea rajata täysin vain työpäiviin, koska parhaat ideat syntyvät usein juuri vapalla, luovasti ja siksi niitä taltioin ja kirjaan vapaillakin

Ja tämäpä nyt ei vastannutkaan kysymykseesi. Pahoittelut.

Vierailija
14/16 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen töistä ne ylimääräiset työt on sitten pois?

Vierailija
15/16 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla moni tekee ILMAISTA työtä eli tulee työpisteelle 30 min ennen varsinaisen työajan alkamista vaikka palkka alkaa juosta vasta varttia aikaisemmin. Ja niitä paheksutaan, jotka eivät näin toimi vaan tulevat "myöhässä".

Vierailija
16/16 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaa kunnan töissä. Meillä oli 2 työnekijää siinä tilassa ja yksi kokopäiväinen siivooja. Siivoja jonotti välillä 2 tuntia katsoen, milloin kellokorttilaite kilahtaa neljältä, että pääsee pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi