Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen käy baarissa vielä yli 30-vuotiaana?

Vierailija
06.10.2024 |

Eikö niillä ole omia olohuoneita tai järkevämpää tekemistä?

Kommentit (292)

Vierailija
261/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan häkeltynyt kun lähes nelikymppinen kollega ilmoitti olleensa radalla pilkkuun asti. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa eikä todellakaan ole aikaakaan. N38

Ohhoh! On se ihmeellistä. Minä 50+ olen ollut pilkkuun asti. Häkellyitkö nyt lisää?

Hehe pubiruusu. 

Vierailija
262/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset  joilla  EI  oo elämässä   mitään  järkeä,   eikä  sisältöä.

Baarit ovat  lohduttomien ykkös Mestoja 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat ison kaveripiirin omaavat elämässä pärjäävät ihmiset. En nyt tiedä mitä tarkoitat baareilla tässä yhteydessä, mutta räkälöissä ei käydä mekään.

Vierailija
264/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sieltä baarista haetaan? Känniä?Seksiä?

Humalaisten höpinät ovat turhanpäiväisiä, jutuilla ei mitään merkitystä. Uka jaksaa vapaaehtoisesti kuunnella känniääliöiden sössötystä? Känniset halailijat ja olalletaputtelijat eivät ole mitenkään aitoja.  

Miksei aikuinen ihminen voi tavata ystäviä vaikkapa kahvilassa?

Haen sieltä ihan vaan sellaista sosiaalista tunnelmaa, ihmisten näkemistä. Olen sinkku, ja teen täysin etätyötä yksin kotoa. Joskus kyllästyttää vain istua kotona ja käydä kävelyllä tai salilla. Haluaa kuulla vähän elämisen ääniä ja nähdä muita. Silloin menen joskus vaikka baariin, juomaan 1-2 kaljaa. Menen rauhallisiin pubeihin, joissa ei ole bilemeininki, sellaista en kaipaa. En juo niin paljon että tulisin känniin, en ole edes koskaan nauttinut kännin tunteesta -  toki teininä tuli muutama kerta känniin juotua, mutta se oli mulle vain inhottava huimauksen ja sekavuuden kokemus, ja seuraavana aamuna järkyttävä päänsärky ja oksentelu. Ei kiitos. Seksiä en halua enkä parisuhdetta enää lainkaan, joten niitäkään en etsi. Haluan vaan viettää hetken itsekseni, mutta kuullen muiden ääniä ympärillä ja katsellen ihmisiä. Yksin siis aina käyn, enkä etsi jutteluseuraakaan.

Vierailija
265/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan häkeltynyt kun lähes nelikymppinen kollega ilmoitti olleensa radalla pilkkuun asti. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa eikä todellakaan ole aikaakaan. N38

Ohhoh! On se ihmeellistä. Minä 50+ olen ollut pilkkuun asti. Häkellyitkö nyt lisää?

Hehe pubiruusu. 

Olen itse töissä it-startupissa, ja olen huomannut että monet menestyvät, erittäinkin kunnolliset ihmiset käy baareissa ja yöelämässä. Myös 50+ ikäiset. Nämä siis tekee vaativaa työtä ja kovaa, lähes kaikilla on urheiluharrastuksia, monella perhekin, mutta silti välillä löytyy aikaa kaverien tapaamiselle baareissa, ja saattaapa jotkut varsinkin sinkut käydä vaikka ihan nuoruuden mallliin radalla pilkkuun astikin. Mitäpä siinä. Ei se tekee kenestäkään alkoholistia tai renttua.

Vierailija
266/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä 25 vuoden kohdalla menee sellainen vedenjakaja, että osa keksii elämäänsä oikeaa sisältöä ja loput sitten vähitellen alkoholisoituvat. 

johan oli ääriesimerkki. Baarissa voi juoda kohtuullisesti, tai alkoholintonta. Voi mennä olutbaariin jos vihkiytynyt eri oluisiin,onhan olutkerhoja jotaka vastaa viininmaistelua. Näet ääriesimerkkejä. Kukaan siellä istu joka pv.

Rinnakainkin voi olla eri asioita elämässä. Lapset yökylään ,niin  pariksunta menköön vapaalle. Musiikkibaarit kiinnostaa monia. Joku tykkää festerista ja siellä onkin monta päivää ihan. Mutta jos sinulla on riski sairastua alkoholismiin, tiedostat ongelman, toki hyvä pidättäytyä. pubit, yökerhot,olutbaarit, musabaarit, tanssilavat, laivat, festarit..niin nuo ei tarjoja sinulle mitään ja sairastumisriski on hyvä pysyä pois. Kotonakin voit juoda runsaasti ja sairastua.

Ennen oli vastenmileistä kun haisi tukka, vaatteet tupakalle, aina pesulareissu jne ja yöllä jps pese hiukset ennen vuoteeseen menoa,mutta nythän tuokin suitsittu yleistiloista pois. ,Eikä altistu passiisielle tupakoinnille. Eli vain juomiinsa voi vaikuittaa.

Toki nykyaikana yhä enenevässä määrin pitää olla skarppikin mitä tulee tyrmäystippoihin. Silmät selässäkin tai yksi porukasta olisi ns vahtimies.

Vierailija
267/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehe pubiruusu. 

Mä olen työssä käyvä äiti ja parisuhteessa. Käyn baarissa 0-2 krt kuukaudessa.

Vierailija
268/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:täkään ei olisi olemassa ilman seksiä. 

Vierailija
269/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kyllästyi baareihin jo 20-vuotiaana. Hänellä onkin kaksi yliopistotutkintoa ja pitkä työkokemus omalta alalta. 

Voi voi sua, lääkärit ja juristit istuu pubeissa ja yökerhoissa ja on naimisissa. Noilla aloilla aika plajon juodaankin. Sotilasaloilla juoma virtaa myös.

Vierailija
270/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehe pubiruusu. 

Mä olen työssä käyvä äiti ja parisuhteessa. Käyn baarissa 0-2 krt kuukaudessa.

Miten olet voinut parisuhteen hankkia jos ei saa seurustella kenenkään kanssa? 

Vierailija
271/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn +50 vuotiaana baarissa ihan karaoken takia. Mieheni taas tykkää pelata biljardia siellä. Voi kyynel että se jotakin kotona nysväävää harmittaa.

Vierailija
272/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kyllästyi baareihin jo 20-vuotiaana. Hänellä onkin kaksi yliopistotutkintoa ja pitkä työkokemus omalta alalta. 

Voi voi sua, lääkärit ja juristit istuu pubeissa ja yökerhoissa ja on naimisissa. Noilla aloilla aika plajon juodaankin. Sotilasaloilla juoma virtaa myös.

Sääliksi käy sotilaita. Ovat naimisissa vain aseensa kanssa. Ehkä joku kalan syöminen ja digestive keksi korvaa ihmissuhteet ja seksin

Vierailija
273/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei saa? 

Vierailija
274/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sulla ei ilmeisesti mitään kun pitää miehen saavutuksilla lesottaa? 

Just noin. Tuolla opiskelijat hankkii tutkintoja bilettävät. lakiporukka ja lääkärit dokaakin aika paljon. " mieheni tutkinnot! hah haaaaa. Ai jos tekee uraa ja opiskelee silloin ikinä käydä baareissa, yökerhoissa, ei musabareissa,ei festareilla,ei olutbaareissa( olutbaarit vastava kuin viininharastajat),eihän noi poissulje  että ei voi tehdä uraa, duunia yötä päivää yms rakentaa taloaan jos piipahtaa joskus ns viihteellä.

Vierailija
275/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, lääkärit on kyllä oikeesti aikas menevää porukkaa. Onneksi heidän seurassaan tuntee olonsa aina turvalliseksi jos jotain sattuu :)

Vierailija
276/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te ymmärrätte, että moni käy baarissa etsimässä parisuhdetta eikä niinkään juomassa. Se juominen on vaan sivuseikka. Siellä baarissa nimenomaan etsitään parisuhdetta, koska työpaikoilta sitä ei saa etsiä eikä edes lähikaupasta tai kuntosalilta.

Vierailija
277/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti jälkeenjäänyt. Huonosti voiva. Alkoholiriippuvainen. 

Ei olisi kannattavaa yrittäjilekkään jos alle 25 käyttäisivät palveluja. Kun taasen 40v on jo varantoja enemmän panostaa tarjoiluunkin kuin opiskelijoilla. Yökerhot, baarit jne mitään nuorisopaikkoja ole. Noissakin monelaista tarjontaa eri makuun. Työporukoilla käydään jne. Ja nykyisin paljon mctailileja, alkoholittomia juomia jne. Ja voi ottaa alkokoa vähemmänkin. Työpäivän jälkeen piipahtaa yksinkin parilla. Tai kavereiden kanssa kokoontuu, eikä aina jonkun kotiin mennä jase tuliaisrumba jne.

Niin istuu juristi kuin lääkärikin pubissa tai yökerhossa.

Vierailija
278/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei saa? 

Niin. Miten sinulla saa olla parisuhde, mutta muilla ei saa olla? Eikö sama koske myös sinua? Niin, että parisuhde vaan pois itseltäsi ensin!

Vierailija
279/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska bordellit ovat Suomessa laittomia.

Vierailija
280/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti jälkeenjäänyt. Huonosti voiva. Alkoholiriippuvainen. 

Ei olisi kannattavaa yrittäjilekkään jos alle 25 käyttäisivät palveluja. Kun taasen 40v on jo varantoja enemmän panostaa tarjoiluunkin kuin opiskelijoilla. Yökerhot, baarit jne mitään nuorisopaikkoja ole. Noissakin monelaista tarjontaa eri makuun. Työporukoilla käydään jne. Ja nykyisin paljon mctailileja, alkoholittomia juomia jne. Ja voi ottaa alkokoa vähemmänkin. Työpäivän jälkeen piipahtaa yksinkin parilla. Tai kavereiden kanssa kokoontuu, eikä aina jonkun kotiin mennä jase tuliaisrumba jne.

Niin istuu juristi kuin lääkärikin pubissa tai yökerhossa.

Minkä ikäisenä se puoliso pitäisi hankkia jos ei saa alle kolmikymppisenä kenenkään kanssa seurustella eikä yli kolmikymppisenä saa etsiä seuraa? Pitäiskö se parisuhde löytää jo viisi vuotiaana vai mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän