Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen käy baarissa vielä yli 30-vuotiaana?

Vierailija
06.10.2024 |

Eikö niillä ole omia olohuoneita tai järkevämpää tekemistä?

Kommentit (292)

Vierailija
241/292 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin: keski-ikäinen, akateeminen ja kahden aikuisen lapsen äiti. Harvoin käyn, mutta käyn kuitenkin.

Vierailija
242/292 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/292 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kummaa? Miksi ei kävisi?

Itse ainakin tykkään käydä kavereiden kanssa. Ja välillä käydään puolisoni kanssa keikoilla ja tapahtumissa, ja niiden yhteydessä baarissa.

Kivahan se on välillä vähän rentoutua raskaan työviikon jälkeen.

Eli alkoholin voimalla rentoutua

Vierailija
244/292 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen käy, jolla on mykkä tai epäviehättävä puoliso. 

Vierailija
245/292 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Looseri

Vierailija
246/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa käyminen on tietty vaihe joka ajoittuu nuoruuteen.Kun on perhe perustettu, naimisiin menty,lapsi tullut ja se omakoti, mökki, vene, auto niin huomio on jo muualla kuin baarissa.Kippistellä on loistokkaampaa oman veneen kannella kuin baarissa.Baarissa käy siis ne yli 30-40 v. keillä elämässään ei ole näitä.Siksi baaria kutsutaankin olohuoneeksi.

Lapsen tekeminen ei estä baarissa käymistä. Kun ei imetä enää niin joskus voi käydä baarissa.

Pointti taisi olla että viimeistään siinä vaiheessa olisi suotavaa että ihmisellä olisi jo vähän muut kiinnostuksen kohteet. 

Vierailija
247/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan häkeltynyt kun lähes nelikymppinen kollega ilmoitti olleensa radalla pilkkuun asti. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa eikä todellakaan ole aikaakaan. N38

Vierailija
248/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen. 

Vierailija
249/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen sosiaalisen pakon sanelemana yhdessä baarissa. Päällimmäinen havainto oli että asiakkaat olivat aika huonokuntoisen ja epäsiistin näköisiä. 

Taisin olla Kontulassa?

Isomman kaupungin ydinkeskustassa tämä. Ei menestyneet aikuiset ihmiset käy baarissa kuin korkeintaan yksillä jonkun bisnestapaamisen tiimoilta. 

Mistä se menestymyt ihminen löytää puolison kun kuntosalilla ei saa käydä, baarissa ei saa käydä, netin kautta ei saa sopia deitteja, treffeillä ei saa käydä, työpaikalta ei saa iskeä ketään, lähikaupasta ei saa iskeä ketään, opiskella ei saa, kavereita ei saa olla, kenellekään ei saa puhua?

Vierailija
250/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurallinen?

Mitä seuraa sieltä baarista muka saa, ei sitä humalaisten sössötystä jaksa kukaan täysijärkinen kuunnella. 

Kummallinen käsitys baareista. Varmaan jotain nuoruuden bilekauden peruja. Itse nyt viisikymppisenä käyn baareissa, en käy sellaisissa paikoissa/aikoihin joissa on tuollainen meno. Juon 1-2 kaljaa ja lähden kotiin. Aika usein se tapahtuu ehkä klo 17 työpäivän jälkeen, tai päiväsaikaan. Ei siellä mitään sössöttäviä humalaisia ole. Yleensä en juttele itse kenenkään kanssa, vaan juon kaljani rauhassa selaillen puhelintani / lukien sillä e-kirjaa. Kukaan ei häiritse. Jos joskus joku tulee juttelemaan, niin ihan fiksuja tavallisia ihmisiä ovat, ei mitään sössöttäjiä. Kun en käy missään paikallisten alan miesten räkäbaareissa.

Vierailija
251/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa käyminen on tietty vaihe joka ajoittuu nuoruuteen.Kun on perhe perustettu, naimisiin menty,lapsi tullut ja se omakoti, mökki, vene, auto niin huomio on jo muualla kuin baarissa.Kippistellä on loistokkaampaa oman veneen kannella kuin baarissa.Baarissa käy siis ne yli 30-40 v. keillä elämässään ei ole näitä.Siksi baaria kutsutaankin olohuoneeksi.

Lapsen tekeminen ei estä baarissa käymistä. Kun ei imetä enää niin joskus voi käydä baarissa.

Pointti taisi olla että viimeistään siinä vaiheessa olisi suotavaa että ihmisellä olisi jo vähän muut kiinnostuksen kohteet. 

Totta kai on paljon niitä muitaKIN kiinnostuksen kohteita. Ei se että käy joskus baareissa tarkoita, että on joku jatkuvasti siellä roikkuva alkoholisti, jonka koko elämä on pelkkää baaria.

Vierailija
252/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen käy, jolla on mykkä tai epäviehättävä puoliso. 

Mistä se puoliso löytyy kun ei saa seurustella kenenkään kanssa alle kolmikymppisenä ja yli kolmikymppisenäkään ei saa etsiä seuraa?

Vierailija
253/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan häkeltynyt kun lähes nelikymppinen kollega ilmoitti olleensa radalla pilkkuun asti. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa eikä todellakaan ole aikaakaan. N38

Ymmärrän, ettei sinua kiinnosta, mutta että oikein häkeltynyt? Ei se nyt noin erikoista ole, ainakaan näin isoissa kaupungeissa. Kyllä siellä radalla näkee yli kuusikymppisiäkin. Eikä nämä ole mitenkään sen huonompia ihmisiä kuin ne, joita ei enää kiinnosta, ei ei ole kiinnostanut koskaan.

Vierailija
254/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa on kiva käydä muutaman kerran vuodessa tanssimassa ja viettämässä iltaa. Ja useamminkin käyn jossain terassilla ja pubissa tai ravintolassa kavereiden tai työkavereiden kanssa.

Lisäksi minulla on kyllä myös lapsia ja harrastuksia ja kiva työpaikka sekä puolisokin kotona. En näe silti tarvetta olla siellä kotona joka ilta :D

Vierailija
255/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on paljon niitä muitaKIN kiinnostuksen kohteita. Ei se että käy joskus baareissa tarkoita, että on joku jatkuvasti siellä roikkuva alkoholisti,

No, työpaikoillahan ei saanut olla minkäänlaista työpaikkaromanssia eikä lähikaupastakaan saa iskeä ketään joten mistä se puoliso sitten löytyy kun baareissakaan ei saa käydä ja kuntosalille ei saa mennä?

Vierailija
256/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa on kiva käydä muutaman kerran vuodessa tanssimassa ja viettämässä iltaa. Ja useamminkin käyn jossain terassilla ja pubissa tai ravintolassa kavereiden tai työkavereiden kanssa.

Lisäksi minulla on kyllä myös lapsia ja harrastuksia ja kiva työpaikka sekä puolisokin kotona. En näe silti tarvetta olla siellä kotona joka ilta :D

Mistä ne lapset tulee kun kenenkään kanssa ei saa seurustella, haikarako ne tuo kotiovelle?

Vierailija
257/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh! On se ihmeellistä. Minä 50+ olen ollut pilkkuun asti. Häkellyitkö nyt lisää?

Vierailija
258/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jotenkin ahdasmielinen ajattelu, jossa oletetaan että kaikki on samanlaisia kuin kirjoittaja itse. Meillä on talo, mökki, auto, 2 lasta, mutta silti molemmilla on myös kavereita, ja joskus käydään niiden kanssa baarissa. Saatetaan poiketa baariin, vaikka sellaisen kesäterassille, kesällä ihan perheenä, ja nautiskella siellä huurteinen aurinkoa ottaen. Töistäkin meillä on perjantaisin (toki vapaaehtoinen) Friday Forum, baarissa. Mukavaa vaihtelua arkeen.

Vierailija
259/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen sosiaalisen pakon sanelemana yhdessä baarissa. Päällimmäinen havainto oli että asiakkaat olivat aika huonokuntoisen ja epäsiistin näköisiä. 

Taisin olla Kontulassa?

Isomman kaupungin ydinkeskustassa tämä. Ei menestyneet aikuiset ihmiset käy baarissa kuin korkeintaan yksillä jonkun bisnestapaamisen tiimoilta. 

Mistä se menestymyt ihminen löytää puolison kun kuntosalilla ei saa käydä, baarissa ei saa käydä, netin kautta ei saa sopia deitteja, treffeillä ei saa käydä, työpaikalta ei saa iskeä ketään, lähikaupasta ei saa iskeä ketään, opiskella ei saa, kavereita ei saa olla, kenellekään ei saa puhua?

Miksei saa? Kuka on kieltänyt? 

Vierailija
260/292 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaaas tää sama. jotenkin ei jaksa. minkä ikäinen vain  käyköön terssit,baarit,tanssilavay, yökerhot. mitä sitten. harva istuu viikottain jos edes kerran kuussa käy ns vihhteellä. joku tykkää ja onkin perehtynyt eri olueisiin,,tummaa valeaa laageria,,yms miten paljon valinnanvaraa jos tietää oluista. musa-viinibaarit, ihan bubit, .Miksi yksin istua kotona tai kaveritkin kutsutaan kotiin. Työ-koti sektoria jo moni vetää, kait haluaa joskus lähteä muualle seurustelemaan.

Toki lastenhoito järjestetty, vaikka lapset isovanhemmilla yökylässä.

Tuota laivavillitystä nyt ei ymmärrä, ellei matkusta a-b,mutta ihan  vaan oleilemaan. Mutta kyllähän se vastaa ikäänkuin baari-yökerhokäyntiä  Kyllä moni juo kalsonkikännejäkin himassa, älä pelkää.

On baareissa tarjontaa,jokaiselle jotain. Sie oot vaan se sipsisittuainen, mee pois,Tylsää kotona niin muka nostatat jotain juttua ajankuluksi taas. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän