Miksi nainen nyrpistää nenää työpaikalla? Tartteen nyt naisten analyysia
Samalle työpaikalle tuli uusi nainen ja pomo laittoi meidät "pariksi" samaan tiimiin, mutta nainen nyrpistää nenää ja naama muuttuu myrtsiksi aina kun joudumme töiden puolesta olemaan tekemisissä. Olen sinkku ja tietääkseni myös nainen mutta en sotke työasioita yksitysielämään, mutta naisen käytös on kovin kummallista. Samaa käytöstä olen huomannut lounaalla jos menemme porukalla ulos syömään ja istun naisen viereen, niin naama muuttuu myrtsiksi ja vetää tuolin kauemmaksi; samaa ei tapahdu jos vieressä on miespuoleinen esimies tai naiskollega. Inhoaako nainen minua noin paljon? Nainen ei juuri puhukaan lounalla tai muutenkaan ellei asia liity työhön enkä odota avautumista, mutta kovin hankalaa yhdessä töiden tekeminen kun toinen suhtautuu minuun noin kurjasti. Mistä moinen voisi johtua?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Ja toiset tuoksuvat huumaavan hyviltä. Enkä tarkoita parfyymeja, vaan ihon tuoksua.
Samalta paskalta kaikki tuoksuu. Kenenkään iho ei tuoksu erilaiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toiset tuoksuvat huumaavan hyviltä. Enkä tarkoita parfyymeja, vaan ihon tuoksua.
Samalta paskalta kaikki tuoksuu. Kenenkään iho ei tuoksu erilaiselta
Ootko mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet alkaa vanhetessaan haisemaam eltaantuneelta testosteronilta. Eivät kaikki.
Jotkut miehet vaan haisee pahalta, vaikkei haisisi miltään p*skalta tai hieltäkään. En tiedä miksi.
N30
Ja voi olla, että eri naiset haistaa hajun eri tavalla.
Olisikohan niin että nainen ei pidä ominaistuoksustasi?
Kerran minulla oli todella komea 30v mieskollega. Oikein oksetti työskennellä avotilassa kun haistoin hänen kaamean jalkahikensä 15m päästä. Kukaan muu ei tuntunut huomaavan mitään hajua.
Minäkin veikkaan pahaa hajua. Ainakin minun on vaikea pitää ilme kurissa, kun haju tulee liian lähelle, vaikka kohteliaisuus sitä edellyttäisikin.
Todennäköisin syy on huonosti pesty ja kuivattu pyykki, jolloin kaikki vaatteet haisevat mätänevältä tiskirätiltä. Varsinkin nyt syksyllä on kosteaa, ja pyykin kuivatuksessa pitäisi olla erityisen tarkka. Jostain syystä moni mies ei haista tuota ummehtunutta hajua, minulla se nostaa melkein oksennuksen.
Kerran bakteerikasvuston valtaamat vaatteet voi olla vaikea pelastaa. Pesu vähintään 60 asteessa, etikka huuhteluainelokerossa ja ilmava kuivatus tarvittaessa lisälämmöllä ovat ainoa mahdollisuus roskiksen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti haiset.
En haise
Ei sitä hajua itse huomaa. Ystäväsi eivät kehtaa kertoa että haiset.
Millaiset ovat asumisolosi, asutko hometalossa, lutraatko partavettä, onko vaatteesi puhtaat, ethän käytä liikaa pyykinpesuainetta, tupakoitko, syötkö paljon valkosipulia tai raakaa sipulia jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies mä siis olen.
ap
Miksi sitten sanoit olevasi nainen?
Se oli trolli, ei avaaja.
Millainen on hammashuoltosi ja onko proppuja kurkussa? Käytätkö hammasväliharjoja?
Hirveää kun julkisissa tulee viereen joku joka puhuu paljon ja henki haisee mätänevälle ruualle.
Voi olla että häne on hankala tehdä töitä sunun kanssasi. Ei vaan ajatukset ja tavat kohta.
Luulen kuitenkin että joku haju ärsyttää. Itse epäilen haistavanu asioita osittain erilailla kuin muut koska on epätodennäköistä että enemmistö miesten tuoksuista haisisi hyttysmyrkylle (vanhalle offille) ja että ihmiset vapaaehtoisesti pesisivät vaatteensa niin jräjettömän pahan hajuisiksi. Ihmiset eivät yleensä onia hajujaan niin huomaa. Varmaan itse nyrpistelen nenääni usein töissä koska ihmisten hajut ovat vaan niin epämiellyttäviä.