Miksi nainen nyrpistää nenää työpaikalla? Tartteen nyt naisten analyysia
Samalle työpaikalle tuli uusi nainen ja pomo laittoi meidät "pariksi" samaan tiimiin, mutta nainen nyrpistää nenää ja naama muuttuu myrtsiksi aina kun joudumme töiden puolesta olemaan tekemisissä. Olen sinkku ja tietääkseni myös nainen mutta en sotke työasioita yksitysielämään, mutta naisen käytös on kovin kummallista. Samaa käytöstä olen huomannut lounaalla jos menemme porukalla ulos syömään ja istun naisen viereen, niin naama muuttuu myrtsiksi ja vetää tuolin kauemmaksi; samaa ei tapahdu jos vieressä on miespuoleinen esimies tai naiskollega. Inhoaako nainen minua noin paljon? Nainen ei juuri puhukaan lounalla tai muutenkaan ellei asia liity työhön enkä odota avautumista, mutta kovin hankalaa yhdessä töiden tekeminen kun toinen suhtautuu minuun noin kurjasti. Mistä moinen voisi johtua?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Voitko nyt Ap hit'to tulla kertomaan, oletko mies vai ehkä nainen? :D
Tietääkseni olen nainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sun henki haisee. Plakki on joukkotuhoase, samoin proppuinen kitarisa.
On muuten totta. Haisee metrien päähän.
Jos ap olet nainen ja kun toit viestissäsi tuon sinkkuuden esille niin päättelisin että tuossa se syy, kaikki ei vieläkään sulata sateenkaari-ihmisiä valitettavasti.
Hajut ovat sellainen juttu, mille itse on monesti immuuni ja moni ei kehtaa asiasta mainita.
Ehkä pitää ulkoista olemustasi jotenkin vastenmielisenä.
Voisimme olla rauhassa synnittömiä Jumalan silmissä, mutta emme tee sitä vaan nuuhkimme pierujamme kuin hienoa parfyymiä.
Nainen on voinut joutua aiemmin työpaikka-ahdistelijan uhriksi. Pelkää sinua ja koittaa pitää etäisyyttä, ettet kuvittelekaan alkaa jotenkin lähestyä. trauma. been there done that.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on voinut joutua aiemmin työpaikka-ahdistelijan uhriksi. Pelkää sinua ja koittaa pitää etäisyyttä, ettet kuvittelekaan alkaa jotenkin lähestyä. trauma. been there done that.
Niinpä. Oletko yhtään ihastunut kys. naiseen, ap?
Vierailija kirjoitti:
Mies mä siis olen.
ap
Miksi sitten sanoit olevasi nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena intuitiona sanoisin, että haiset hänen nenäänsä pahalta. Jos hygienia on kunnossa niin vaikkapa huuhteluaine tai partavesi. Jos nainen kerran selvästi nyrpistää nenäänsä.
Ap kertoo olevansa nainen, joten tuskin partavesi syynä.
Ei hän ole täysin varma.
"Olen sinkku ja tietääkseni myös nainen "
Oletko Ap mies vai nainen? Oletin kertomuksesi perusteella sinut mieheksi, korjaa jos olen väärässä.
Olen mies. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei haise. Pesen hampaat kolmesti päivässä eikä ole hammaskiveä eikä reikiäkään koskaan ollut. Hygieniasta olen erittäin tarkka.
Lukekaa aloitus ajatuksella uudelleen. Minullekin jäi ensin käsitys että kirjoittajan on nainen, mutta kun lukee uudelleen niin hoksaa kyllä että on mies:
Olen sinkku ja tietääkseni myös (tämä työkaverinainen on) mutta...
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa aloitus ajatuksella uudelleen. Minullekin jäi ensin käsitys että kirjoittajan on nainen, mutta kun lukee uudelleen niin hoksaa kyllä että on mies:
Olen sinkku ja tietääkseni myös (tämä työkaverinainen on) mutta...
Minulle kävi kyllä päin vastoin. Huolimattomalla lukemisella tein päätelmän siitä, että ap on mies, mutta ajatuksella lukiessa huomasin, että hän kertoikin olevansa sinkku ja nainen.
Jotkut miehet alkaa vanhetessaan haisemaam eltaantuneelta testosteronilta. Eivät kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet alkaa vanhetessaan haisemaam eltaantuneelta testosteronilta. Eivät kaikki.
Jotkut miehet vaan haisee pahalta, vaikkei haisisi miltään p*skalta tai hieltäkään. En tiedä miksi.
N30
Ovat kyllä kaikki olleet keski-ikään tulleita/keski-iän ohittaneita.
Edellinen
Vierailija kirjoitti:
Se on niitä peruskoulun kiusaajia. Luulee, että pääsee suosituksi, kun alistaa jonkun. Älä sinäkään ole sille ystävällinen. Kohtele aivan neutraalisti. Tekee itsestään vain pellen ja muutkin huomaavat sen.
Avainsana on neutraalius. Käyttäydyt niin yleisesti tilanteessa tekisit, eli jos tapanasi on huoneeseen saapuessa tervehtiä yleisesti kaikkia sanomalla "huomenta" teet sen myös hänen läsnäollessaan.
Jos hän käyttäytyy läsnäollessasi epäkunnioittavasti, näytä kuin et huomaisi. Jos kyse on sanallisesta kommentista, vaikuta kuin et ymmärtäisi, mitä hän puhuu. Yleensä ne toisen selitykset tilanteessa saa hänet näyttämään huonolta ja sinut ammattimaiselta.
Jos muut käyttäytyvät asiallisesti, tuo ongelma ei ole sinun vaan ainoastaan tuon epäasiallisen kollegan ja ellei hän osaa käyttäytyä ammattimaisesti niin sen huomaa pian vielä joku muukin.
Sori, mutta todennäköisesti haiset. Käytätä joko liikaa hajusteita tai sitten haiset muuten vaan pahalta ja oma nenäsi on turtunut hajuun, niin ettet itse huomaa sitä. Jos toinen menee fyysisesti etäämmälle, niin luultavasti hajusta kysymys.