Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen nyrpistää nenää työpaikalla? Tartteen nyt naisten analyysia

Vierailija
05.10.2024 |

Samalle työpaikalle tuli uusi nainen ja pomo laittoi meidät "pariksi" samaan tiimiin, mutta nainen nyrpistää nenää ja naama muuttuu myrtsiksi aina kun joudumme töiden puolesta olemaan tekemisissä. Olen sinkku ja tietääkseni myös nainen mutta en sotke työasioita yksitysielämään, mutta naisen käytös on kovin kummallista. Samaa käytöstä olen huomannut lounaalla jos menemme porukalla ulos syömään ja istun naisen viereen, niin naama muuttuu myrtsiksi ja vetää tuolin kauemmaksi; samaa ei tapahdu jos vieressä on miespuoleinen esimies tai naiskollega. Inhoaako nainen minua noin paljon? Nainen ei juuri puhukaan lounalla tai muutenkaan ellei asia liity työhön enkä odota avautumista, mutta kovin hankalaa yhdessä töiden tekeminen kun toinen suhtautuu minuun noin kurjasti. Mistä moinen voisi johtua?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee tarkoituksella ongelmaa moisesta. Työkavereiden kanssa tehdään työt, muu kaveeraaminen ei ole mitenkään välttämätöntä. Sitten jos toinen on niin selkeästi vihamielinen, että se vaikuttaa työntekoon, voit asiasta mainita henkilöstövastaavalle.

Vierailija
2/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti haiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sinussa joku outo haju, joka käy hänen nenäänsä.

Vierailija
4/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiekkaa reijässä

Vierailija
5/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen nenää kutitti mutta ei kehdannut hieroa nenää.

Vierailija
6/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti haiset.

En haise

Vierailija
7/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niitä peruskoulun kiusaajia. Luulee, että pääsee suosituksi, kun alistaa jonkun. Älä sinäkään ole sille ystävällinen. Kohtele aivan neutraalisti. Tekee itsestään vain pellen ja muutkin huomaavat sen.

Vierailija
8/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotatko häntä ahdistavasti tai tuppaudutko väkisin juttusille töiden lomassa?

Vierailija
9/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö voimakastuoksuista hajustetta? 

Vierailija
10/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset. Et välttämättä sinä, mutta väärin pestyt vaatteesi. Moni mies haisee ihan tiskirätille, se pikapesu ei riitä.

Vierailija
11/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti haiset.

En haise

Suu? Ei riitä että pesee hampaat, hammaskivi on ikävä ja suu alkaa haista, itse ei useinkaan sitä huomaa. Mä käyn 2 krt vuodessa poistattamassa, ja ukko huomauttaa (asiallisesti) heti, jos käyntiväli pitenee jostain syystä. Parodontti myös ongelmana.

Syötkö mausteista ruokaa? Valkosipuli ainakin heti pois.

Vierailija
12/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti haiset.

En haise

Suu? Ei riitä että pesee hampaat, hammaskivi on ikävä ja suu alkaa haista, itse ei useinkaan sitä huomaa. Mä käyn 2 krt vuodessa poistattamassa, ja ukko huomauttaa (asiallisesti) heti, jos käyntiväli pitenee jostain syystä. Parodontti myös ongelmana.

Syötkö mausteista ruokaa? Valkosipuli ainakin heti pois.

En haise, en tupakoi enkä syö valkosipulia. Pesen hampaat kolmesti päivässä ja olen raikas. Naisen nyrpistely näyttää siltä kuin jokin olisi pielessä.

Vierailija
13/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä nainen toivoo jonkun muun istuvan viereensä? Tai haluavan työparikseen?

Vierailija
14/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis kysellyt naisen siviilisäätyä jostain? Kyllä muakin ällöttäisi. Ällöttää kaikki ne miehet, jotka urkkii työvuorot, asuinpaikan jne tiedot. Välitön turn off on jos joku tietää "liikaa".

Vierailija
15/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, meidän ulkopuolisten on aivan mahdotonta tietää, mistä on kyse.

Vierailija
16/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiset. Et välttämättä sinä, mutta väärin pestyt vaatteesi. Moni mies haisee ihan tiskirätille, se pikapesu ei riitä.

Tunnen tosi kivan miehen, käy päivittäin suihkussa, panostaa suunhoitoon jne. ja haisee juurikin siltä tiskirätiltä eikä itse edes tiedä sitä. Uskon että tämä on ap:n ongelma.

Vierailija
17/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumainenluonne sillä. Pitäkööt ilmeensä perseessään.

Hoidat hommasi ja se on siinä! Äläkä vaan hae syytä itsestäsi. Nämä, jotka viittavat hajuusi ovat juuri tuon pässin kaltaisia.

Vierailija
18/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja, kokee sut uhkana. Näyttää hoville ettet ole hyvä tyyppi.

Vierailija
19/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena intuitiona sanoisin, että haiset hänen nenäänsä pahalta. Jos hygienia on kunnossa niin vaikkapa huuhteluaine tai partavesi. Jos nainen kerran selvästi nyrpistää nenäänsä.

Vierailija
20/71 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku autisti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan