Naiset, deittailisitteko miestä joka kuuntelee metallia?
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa olisi deittailla jotain joka kuuntelisi rappiä, sehän on ihan paaskaa
Tässä hyvä esimerkki ahdasmielisestä ihmisestä.
No kyllähän se pääsääntöisesti paskaa on, eikä edes oikeaa musiikkia.
Kommenttisi kertoo enemmän sinusta.
Itseasiassa ei kerro, tarkistin asian vielä kerran ja kyllä, räppi on suurimmaksi osaksi paskaa.
En mä halua että ne nahkavermeet on levällään pitkin meidän olohuonetta, varsinkaan kun kutsun poppareita kylään viettämään hyvin ansaittua naisteniltaa en tahtoisi levyhyllyn notkuvan kaikenmaailman maskuliinisesta piiloagressioörvellyksestä. Kyllä jämpti on näin. Minun koti, minun säännöt. Nurkissani pyörivät hiipparit saisivat lentävänlähdön. Hikeä, verta ja suolenpätkiä ei kotiini pesiydy missään muodossa. Raikas, raitis ilma ja hyväntuulinen linnunlaulu raikaa pihapiiriämme somistaen. Rääkyvät ukot rumpujen kalkatuksineen joutavat jonnekkin bunkkeriin keskenänsä machoilemaan.
Puppa kuuntelee humppaa ja vanhoja kupletteja 👴🎶
Humalassa hoilaa saksalaisia juomalauluja 🥴🍺🍻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa ei kerro, tarkistin asian vielä kerran ja kyllä, räppi on suurimmaksi osaksi paskaa.
Kertoo vielä enemmän että jäät jankuttamaan samaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
En mä halua että ne nahkavermeet on levällään pitkin meidän olohuonetta, varsinkaan kun kutsun poppareita kylään viettämään hyvin ansaittua naisteniltaa en tahtoisi levyhyllyn notkuvan kaikenmaailman maskuliinisesta piiloagressioörvellyksestä. Kyllä jämpti on näin. Minun koti, minun säännöt. Nurkissani pyörivät hiipparit saisivat lentävänlähdön. Hikeä, verta ja suolenpätkiä ei kotiini pesiydy missään muodossa. Raikas, raitis ilma ja hyväntuulinen linnunlaulu raikaa pihapiiriämme somistaen. Rääkyvät ukot rumpujen kalkatuksineen joutavat jonnekkin bunkkeriin keskenänsä machoilemaan.
Käsityksesi metallimusiikista on erittäin kapea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai minä, sinähän tässä jankutat, minä vain kerron kuinka asia on ja sinä et suostu uskomaan.
Vierailija kirjoitti:
Puppa kuuntelee humppaa ja vanhoja kupletteja 👴🎶
Humalassa hoilaa saksalaisia juomalauluja 🥴🍺🍻
Eräänä päivänä, kun Puppa käveli kaupungin keskustassa, hän kuuli kaukaa jyrisevää musiikkia. Se kuulosti erilaiselta kuin mikään, mitä hän oli koskaan kuullut. Uteliaana Puppa suuntasi äänen suuntaan ja löysi itsensä nuorten metallimusiikkifestivaalilta. Lavalla esiintyi bändi, joka soitti kovaa ja energisesti, ja heidän musiikkinsa tuntui kulkevan suoraan hänen sydämensä läpi.
Puppa tunsi jännityksen kipinöivän sisällään. Hän huomasi, että metallissa oli jotain, joka puhutteli häntä; se oli raakaa ja energistä, aivan erilaista kuin hänen rakastamansa humppa. Kotiin palatessaan hän päätti, että hän halusi kokeilla jotain uutta. Hän alkoi kuunnella metallimusiikkia päivittäin ja huomasi nopeasti, kuinka se sai hänet tuntemaan itsensä elävämmäksi kuin koskaan.
Innostus metallista johti Puppan siihen, että hän päätti kasvattaa pitkän, hulmuavan tukan. Tämä oli suuri muutos hänen perinteiseen tyyliinsä verrattuna, mutta hän nautti siitä, että sai kokeilla jotain täysin erilaista. Hän alkoi myös pukeutua tummiin vaatteisiin ja jopa hankki itselleen bändipaitoja.
Kaupungin ihmiset alkoivat ihmetellä Puppan uutta tyyliä, mutta monet myös ihastuivat hänen rohkeuteensa ja energiseen asenteeseensa. Hänen ystävänsä, jotka olivat tottuneet humppamusiikin rytmeihin, olivat aluksi hämmentyneitä, mutta pian he alkoivat innostua metallista yhdessä Puppan kanssa.
Puppa perusti jopa oman metallibändin, johon liittyi muutamia nuoria muusikoita kaupungista. Heidän ensimmäinen keikkansa oli paikallisessa kulttuurikeskuksessa, ja se oli täynnä yleisöä. Puppa, pitkä tukka hulmuten, soitti kitarassa ja lauloi. Hänen äänensä kajahti niin voimakkaasti, että se sai kaikki huutamaan innostuksesta.
Ja niin Puppasta tuli legendaarinen hahmo, joka yhdisti kaksi eri musiikkityyliä ja sai kaikki tanssimaan olipa se humppaa tai metallia! 🎶🤘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ihmiset näin rajoittuneita? Ei siedetä sitä, että kumppani kuuntelisi erilaista musiikkia kuin itse? Siinä olisi hyvä tilaisuus vähän laajentaa omaa makua.
Ps. Parisuhde ei tarkoita sitä että ollaan 24/7 yhdessä ja kaikki mieltymykset ovat samat.
Samaa mietin. Muutenkin on vaikea löytää oikeasti sopivaa puolisoa, niin tuntuisi hullulta musiikkimaun antaa vaikuttaa valintaan. Mutta kukin tyylillään.
Veikkaisin, että ne joille musiikin kuuntelu ei ole kovin merkittävä osa elämää eivät niin välitä siitä millainen maku kumppanilla on, koska kuuntelevat musiikkia vain päivittäin. Ne taas jotka suhtautuvat musiikkiin intohimoisemmin ja viettävät tuntikausia kuunneleen musiikkia, käyvät paljon konserteissa toivovat kumppanikseen sellaisen, joka jakaisi tämän intohim
Tunnen useita muusikoita. Osa soittaa bändissä, osa on opiskellut tutkintoja musiikista. Lähes aina he ovat nimenomaan musiikin suhteen avoimimpia ja analyyttisimpiä. Moni muusikko myös arvostaa hiljaisuutta ja luonnon ääniä, ei ole pakko jumputtaa jotain taustalla koko ajan. Musiikin suhteen rajoittunein henkilö jonka tunnen on metsäkoneenkuljettaja, joka ei suostu kuuntelemaan kuin humppaa ja ysärihittejä, monta tuntia päivässä. Olisi outoa väittää, että musiikki on hänelle tärkeämpää kuin muusikkotutuilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ihmiset näin rajoittuneita? Ei siedetä sitä, että kumppani kuuntelisi erilaista musiikkia kuin itse? Siinä olisi hyvä tilaisuus vähän laajentaa omaa makua.
Ps. Parisuhde ei tarkoita sitä että ollaan 24/7 yhdessä ja kaikki mieltymykset ovat samat.
Samaa mietin. Muutenkin on vaikea löytää oikeasti sopivaa puolisoa, niin tuntuisi hullulta musiikkimaun antaa vaikuttaa valintaan. Mutta kukin tyylillään.
Veikkaisin, että ne joille musiikin kuuntelu ei ole kovin merkittävä osa elämää eivät niin välitä siitä millainen maku kumppanilla on, koska kuuntelevat musiikkia vain päivittäin. Ne taas jotka suhtautuvat musiikkiin intohimoisemmin ja viettävät tuntikausia kuunneleen musiikkia, käyvät paljon konserteissa toivovat k
Ja voisitko kuvitella, että nämä muusikkotuttusi haluaisivat mennä yhteen tämän humppaintoilijan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai minä, sinähän tässä jankutat, minä vain kerron kuinka asia on ja sinä et suostu uskomaan.
Sinä esität subjektiivisen mielipiteesi totuutena.
Miksi se että kumppanilla olisi sellainen musiikkimaku, jota et voi sietää olisi jotenkin positiivinen asia? Itse ainakin etsin kumppaniksi suurin piirtein kaltaistani ihmistä enkä vastakohtaani.
Vierailija kirjoitti:
Sinä esität subjektiivisen mielipiteesi totuutena.
No ehän mie tosissaan, kunhan vähä huudatan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut tarpeeksi heviä tietääkseni, että en voi sietää sitä. Olisitko sinä vastaavasti valmis menemään yhteen sellaisen kumppanin kanssa joka kuuntelee ainoastaan mongolialaista kansanlaulua ja kotona ja autoreissuilla soisi aina mongolialainen kansanlaulu?
En ole tuo, jolle vastasit, mutta jaan kyllä hänen mielipiteensä. Minä voisin hyvin mennä yhteen sellaisen kanssa, joka kuuntelee mongolialaista kansanlaulua tai mitä vaan, mikä ei kuulu omaan musiikkimakuun. Parisuhde on myös sitä, että sillä autoreissulla vaihdetaan välillä musiikkia sen mukaan, mitä kukakin haluaa kuunnella ja jos minä kärsin puolisoni musiikista, niin puolisoni kärsikööt minun musiikistani. Jos ei pysty omaa kumppaniaan ottamaan huomioon edes näin triviaalissa asiassa, niin mitenkähän niiden isompien kompromissien mahtaa käydä? Aina voi myös kuunnella ihan vaan kuulokkeilla. Musiikkimaku sitä paitsi voi muuttua elämän mittaan ja olisi kurja, jos sen vuoksi syntyy jotain ongelmia että siippa vaihtaa genreä tai tykästyy johonkin, mitä sinä et voi sietää. Kaitpa tuonkin takia jotkut eroaa :/
Yähh genrerajoittuneet. Voiko pariutumisen tehdä vielä hankalammaksi mitä se jo nyt on? Kaverit on sitä varten että käydään keikoilla jos ei musamaut mene yhteen kumppanin kanssa.
En pakota kumppania kuuntelemaan samaa musiikkia. Menen huoneeseeni kuuntelemaan ja puuhailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei kerro miehestä mitään.
No mulle kertoo ainakin sen, että kuuntelee musaa jota en voi sietää. Enkä pidä sitä pukeutumistyyliä ja hiustyyliä viehättävänä (joo tiedän, että ei kaikki hevimusasta pitävät pukeudu hevarityyliin)
Siis pukeutuvatko aikuiset ihmiset sinun tuttavapiirissäsi jotenkin genren mukaan? Minä tykkään oopperasta, en silti pukeudu iltapukuun joka päivä.
Voin toki olla väärässä, mutta veikkaan että sulla kuitenkin on suht hillitty maku ja sulla ei ole irokeesia eikä piikeillä koristeltua nahkatakkia.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten voi olla "teidän olohuone", mutta samalla "sinun koti, sinun säännöt".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut tarpeeksi heviä tietääkseni, että en voi sietää sitä. Olisitko sinä vastaavasti valmis menemään yhteen sellaisen kumppanin kanssa joka kuuntelee ainoastaan mongolialaista kansanlaulua ja kotona ja autoreissuilla soisi aina mongolialainen kansanlaulu?
En ole tuo, jolle vastasit, mutta jaan kyllä hänen mielipiteensä. Minä voisin hyvin mennä yhteen sellaisen kanssa, joka kuuntelee mongolialaista kansanlaulua tai mitä vaan, mikä ei kuulu omaan musiikkimakuun. Parisuhde on myös sitä, että sillä autoreissulla vaihdetaan välillä musiikkia sen mukaan, mitä kukakin haluaa kuunnella ja jos minä kärsin puolisoni musiikista, niin puolisoni kärsikööt minun musiikistani. Jos ei pysty omaa kumppaniaan ottamaan huomioon edes näin triviaalissa asiassa, niin mitenkähän niiden isompien kompromissien mahtaa käydä? Aina voi myös kuunnella ihan vaan kuulokkeilla. Musiikkimaku sitä paitsi voi muuttua elämän mittaan ja olisi kurja, jos sen vuoksi syntyy jotain ongelmia että siippa vaihtaa genreä tai tykästyy johonkin, mitä sinä et voi sietää. Kaitpa tuonkin takia jotkut eroaa :/
Niin mutta kun jos kummallakin on samanlainen maku niin kummankaan ei tarvitse kärsiä laisinkaan vaan he voivat nauttia yhdessä siitä musiikista. Edelleenkään täällä kukaan ei ole järkevästi selittänyt miksi se, että on eri musiikkimaku olisi jotenkin parempi että on sama musiikkimaku.
Deittailisin, mikäli miestä ei haittaisi että itse kuuntelen indievinguntaa.
Mulla on kumppani, jolla on samanlainen musiikkimaku minulla. Toiset meistä haluavat valita sellaisen kumppanin, jonka kanssa voi nauttia yhteisestä ajasta mahdollisimman paljon ja koska vapaa aikaa on rajallisesti niin koitetaan viettää sitä yhdessä aina kun on mahdollista. On meillä kavereitakin ja usein mennäänkin keikoille isommalla porukalla miehen JA kavereiden kanssa. Toki voin mennä kaverinkin kanssa jos on esim. sellainen tilanne että kumppani ei pääse. Miksi mielestäsi olisi jotenkin väärin valita kumppani, jolla on suurinpiirtein samat mielenkiinnon kohteet kuin itsellä? Omasta mielestäni tämä tekee vaan elämästä helpompaa kun yleensä ollaan samaa mieltä siitä miten halutaan viettää aikaa.