Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, deittailisitteko miestä joka kuuntelee metallia?

Vierailija
05.10.2024 |

Yllä kysymys, rehellisiä vastauksia!

Naiset, deittailisitteko miestä joka kuuntelee metallia?

Vaihtoehdot

Kommentit (168)

Vierailija
61/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei kerro miehestä mitään.

No mulle kertoo ainakin sen, että kuuntelee musaa jota en voi sietää. Enkä pidä sitä pukeutumistyyliä ja hiustyyliä viehättävänä (joo tiedän, että ei kaikki hevimusasta pitävät pukeudu hevarityyliin)

Siis pukeutuvatko aikuiset ihmiset sinun tuttavapiirissäsi jotenkin genren mukaan? Minä tykkään oopperasta, en silti pukeudu iltapukuun joka päivä. 

Tämäpä. Itse kuuntelen lähinnä extreme metallia ja sen sisällä vanhan liiton bläkkis on lähinnä sydäntäni. Olen vaaleahiuksinen, rillipäinen, meikitön ja tavallisiin vaatteisiin pukeutuva seinäruusu. Oikein sellaisen stereotypisen kirjanpitäjän näköinen. Koskaan kukaan ole katsonut vinoon millään keikalla, vaikka porukka onkin ollut enemmän genreen sopivasti pukeutunutta. 

Jotku ilmentävät musiikkimakuaan myös ulkoisella tyylillään, mutta se genreunivormu-ajattelu ei kuulu enää aikuisille ihmisille.

Vierailija
62/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, enkä punkkia, enkä misogynististä puheräppiä, tai masentunutta musiikkia. Musiikkimaku kertoo suoraan henkilön mielenterveydestä ja jos se ei ole positiivista tai rauhallista, henkilö on minun kanssani yksinkertaisesti eri aaltopituudella, ihan kirjaimellisestikin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteletko siis vain sitä metallia? Yhteen genreen rajoittuminen nykyään tuntuisi aika, no, rajoittuneelta. Itse tykkään ns. sinfonisesta metallista ja vanhemmista hevi/rockbändeistä mutta en millä tahansa fiiliksellä tai missä tahansa tilanteessa. Kuuntelen myös poppia, trancea, bluesia, rokkia, countrya, iskelmää eri vuosikymmeniltä fiiliksestä riippuen.

Vierailija
64/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ihmiset näin rajoittuneita? Ei siedetä sitä, että kumppani kuuntelisi erilaista musiikkia kuin itse? Siinä olisi hyvä tilaisuus vähän laajentaa omaa makua. 

Ps. Parisuhde ei tarkoita sitä että ollaan 24/7 yhdessä ja kaikki mieltymykset ovat samat.

Olen kuullut tarpeeksi heviä tietääkseni, että en voi sietää sitä. Olisitko sinä vastaavasti valmis menemään yhteen sellaisen kumppanin kanssa joka kuuntelee ainoastaan mongolialaista kansanlaulua ja kotona ja autoreissuilla soisi aina mongolialainen kansanlaulu? 

Kuulokkeet on keksitty.

- eri

On toki, mutta en haluaisi aina istua luurit päässä esim. autossa. Minä tykkään jutella sen puolisoni kanssa, etenkin pitkill

Eikö mitään kompromisseja voida tehdä? Entä sitten, jos on lapsia? Onko heidän pakko kuunnella pelkästään sitä, mitä vanhemmatkin kuuntelee?

Vierailija
65/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevarit on usein lempeämpiä ja rikoksettomampia henkilöitä kun keskivertokansalaiset. Vrt. Tuskafestari ja esmes flow

Vierailija
66/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että ihmisille musiikki on eriasteisen tärkeää. Meillä esimerkiksi mä pärjään ihan hyvin ilman musiikkia, tunnen sitä aika vähän ja kuuntelenkin lähinnä siivotessani. Se ei vaan nostata mitään erityisiä tunteita enkä kaipaa. Mun on ehkä siis vaikea samaistua siihen, miten musiikkimaku voi olla niin isossa roolissa, että sillä olisi väliä.

En siis sano etteikö jokainen päättäisi ihan itse, mitkä on ne kynnyskysymykset, ja niin sen pitää ollakin. Mulle se kuulostaa vaan samalta kuin että vaikka toisen lempiväri ois ehdoton ei. Ei ikinä sinisen ystävää!

Mulle taas musiikki on äärettömän tärkeää ja kuuntelen musiikkia monia tunteja päivässä. Kyllä siinä varmasti ärsyyntyisi molemmat jos täytyisi kuunnella musiikkia, josta ei

Oikeasti todella kiehtovaa. Olisipa mielenkiintoista nähdä, syttyvätkö näiden ihmisten aivoissa eri alueet kuin minulla kun heille soitetaan jotain uutta. 

Vierailija
67/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ihmiset näin rajoittuneita? Ei siedetä sitä, että kumppani kuuntelisi erilaista musiikkia kuin itse? Siinä olisi hyvä tilaisuus vähän laajentaa omaa makua. 

Ps. Parisuhde ei tarkoita sitä että ollaan 24/7 yhdessä ja kaikki mieltymykset ovat samat.

Olen kuullut tarpeeksi heviä tietääkseni, että en voi sietää sitä. Olisitko sinä vastaavasti valmis menemään yhteen sellaisen kumppanin kanssa joka kuuntelee ainoastaan mongolialaista kansanlaulua ja kotona ja autoreissuilla soisi aina mongolialainen kansanlaulu? 

Kuulokkeet on keksitty.

- eri

No omasta mielestäni on mukavampaa, että voidaan kumpikin jammata samoja biisejä yhdessä kuin se että kummallakin on aina omat

Tuo keikkaperustelu on kyllä kummallinen. Ymmärrän että yksittäisiä inhokkiartisteja voi olla, niihin voi liittyä vaikka huonoja muistoja, mutta ettei kokonaisesta genrestä löydy mitään mitä voisi joskus mennä yhdessä katsomaan. Saati se että laajentaisi muihin genreihin. 

Vierailija
68/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei kerro miehestä mitään.

No mulle kertoo ainakin sen, että kuuntelee musaa jota en voi sietää. Enkä pidä sitä pukeutumistyyliä ja hiustyyliä viehättävänä (joo tiedän, että ei kaikki hevimusasta pitävät pukeudu hevarityyliin)

Siis pukeutuvatko aikuiset ihmiset sinun tuttavapiirissäsi jotenkin genren mukaan? Minä tykkään oopperasta, en silti pukeudu iltapukuun joka päivä. 

Tämäpä. Itse kuuntelen lähinnä extreme metallia ja sen sisällä vanhan liiton bläkkis on lähinnä sydäntäni. Olen vaaleahiuksinen, rillipäinen, meikitön ja tavallisiin vaatteisiin pukeutuva seinäruusu. Oikein sellaisen stereotypisen kirjanpitäjän näköinen. Koskaan kukaan ole katsonut vinoon millään keik

Hah, tämä voisi olla minun kirjoittamani kommentti. Ensirakkauteni oli Black Sabbath, mutta olen aina pukeutunut lähinnä sellaisiin 60-luvun toimistobimbo-vaatteisiin. 

Vierailija
69/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen hyvin monen eri genren musiikkia, metallikin menee. Olen tosin naimisissa, joten siksi en deittailisi ketään. Jos deittailisin, niin musiikkimaku ei kyllä kuuluisi kriteereihini. Ehkä se,  että mies puuttuisi minun musiikiin kuuntelemiseeni vaikuttaisi.

Vierailija
70/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulokkeet on keksitty.

- eri

No omasta mielestäni on mukavampaa, että voidaan kumpikin jammata samoja biis

Tuo keikkaperustelu on kyllä kummallinen. Ymmärrän että yksittäisiä inhokkiartisteja voi olla, niihin voi liittyä vaikka huonoja muistoja, mutta ettei kokonaisesta genrestä löydy mitään mitä voisi joskus mennä yhdessä katsomaan. Saati se että laajentaisi muihin genreihin. 

Olisitko valmis tulemaan mun kanssa useamman kerran kuussa katsomaan jotain DJ'tä ja useamman kerran vuodessa olisit valmis lähtemään elektronisen musiikin festareita ympäri Eurooppaa ja mahdolllisesti jopa toiselle mantereelle? Maksamaan useita satasia näistä festarilipuista ja siihen hotellit ja lennot päälle?

Vierailija
71/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää sellaiset hevarit, jotka identifioituu täysin sen kuuntelemansa musiikin kautta, jossa vain metalli on oikeaa musiikkia. Itsekin kuuntelen välillä myös metallia, mutta se on vain osa, kuuntelen myös ihan toisenlaista, rockia, poppia, r'n'b:tä, jopa kansanmusiikkia. Minulle tärkeää on se itse musiikki, ei se kuuluuko se johonkin genreen. Hyvä biisi on hyvä biisi oli se mitä tyylilajia tahansa. Räpista ja konemusiikista en hirveästi innostu, koska laulu on minulle biiseissä usein tärkeää, enkä saa siitä puhetulvasta tai bassonjytkeestä pidemmän päälle hirveästi irti, mutta näistkin genreistä löytyy satunnaista kuunneltavaa. 

Minua ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelee mun kuuntelevan metallimusiikkia vain siksi, että voin sanoa kuuntelevani jotain genreä. Nimenomaan se itse musiikki on mullekin tärkeää, enkä mä pidä mistään muunlaisesta musiikista.

No, siispä minun silmissäni olet musiikillisesti rajoittunut, emmekä varmaan tulisi pidemmän päälle juttuun. Vaikket ehkä kuuntelekaan metallia vain siksi että se kuuluu tiettyyn genreen, et silti löydä mitään hyvää muista genreistä, joten vähintäänkin alitajuisesti rajoitat itseäsi siihen genreen, etkä ole avoin muille tyyleille. Minusta tuollainen rajoittuneisuus on aika tyypillistä hevareille. Vaikka te ehkä perustelettekin sitä sillä että kyseinen genre on laaja, niin silti se on aika rajoittunutta kun miettii musiikkia kokonaisuudessaan. 

Vierailija
72/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Muutenkin on vaikea löytää oikeasti sopivaa puolisoa, niin tuntuisi hullulta musiikkimaun antaa vaikuttaa valintaan. Mutta kukin tyylillään.

Veikkaisin, että ne joille musiikin kuuntelu ei ole kovin merkittävä osa elämää eivät niin välitä siitä millainen maku kumppanilla on, koska kuuntelevat musiikkia vain päivittäin. Ne taas jotka suhtautuvat musiikkiin intohimoisemmin ja viettävät tuntikausia kuunneleen musiikkia, käyvät paljon konserteissa toivovat kumppanikseen sellaisen, joka jakaisi tämän intohimon. 

Vierailija
73/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! Ovat todella outoja tuppisuita. Pitkä tukka ja karsea parta. Aina haukkumassa muita, vaikka itse eivät ole mitään välkkyjä. 

Vierailija
74/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulokkeet on keksitty.

- eri

No omasta mielestäni on mu

Olen eri mutta eikö sulla ole kavereita? Odotat oikeasti kumppanilta että ravaa jatkuvasti keikoilla kanssasi? Jos näin niin en ihmettele sinkkuutta

Vierailija
75/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevarit on usein lempeämpiä ja rikoksettomampia henkilöitä kun keskivertokansalaiset. Vrt. Tuskafestari ja esmes flow

Taylor Swiftin konserteissa pyörii eniten jengiläisiä ja rikollisia. Varma tieto.

Vierailija
76/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulokkeet on keksitty.

- eri

No omasta mielestäni on mu

Tuo nyt ei sitten taas enää liity musiikkimakuun, vaan moneen muuhun asiaan. Tarvitseeko sen kumppanin olla joka keikalla mukana? 

Vierailija
77/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa olisi deittailla jotain joka kuuntelisi rappiä, sehän on ihan paaskaa

Tässä hyvä esimerkki ahdasmielisestä ihmisestä.

No kyllähän se pääsääntöisesti paskaa on, eikä edes oikeaa musiikkia. 

Kommenttisi kertoo enemmän sinusta.

Vierailija
78/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa metallia kuuntelevan miehen kanssa.

Vierailija
79/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin, mutta kyllä mun parisuhteessa on vastavuoroisuutta. Eli aina ei kuunneltaisi mongolialaista, vaan välillä sitä, välillä toista ja toisinaan radiota.

Oma puoliso kuuntelee metallia laajalla skaalalla ja itse pidän osasta, joten sitä osaa kuunnellaan monesti kotona, mutta myös musiikkia josta minä pidän. Se osa metallimusasta, jota minun on vaikea sietää ainakaan pitkään kuunneltuna, puolisoni kuuntelee enimmäkseen kuulokkeilla tai silloin kun minä en ole paikalla.

Vierailija
80/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän metallista, joten kyllä deittailisin. Mutta musiikkimaulla on siis väliä kuitenkin, en haluaisi miestä, jolla on mielestäni huono musiikkimaku. Mulle huonoa on räppi, gangstaräppi varsinkin (ehkä kun kaikki sitä kuuntelevat joita olen tavannut, ovat enemmän tai vähemmän narkkareita) ja tietynlainen tyhjäpääpoppi (jos vain tätä, yksittäiset biisit genressä kuin genressä toki ihan ok) ja etenkin yhdysvaltalainen poppi ja r'n'b on minusta aivan kammottavaa kuunneltavaa, en missään nimessä haluaisi kotona tai autossa kuunnella tällaista. Tykkään myös käydä keikoilla, niin musiikkimaku merkkaa sitäkin kautta melko paljon.

Hölmöjä yleistyksiä teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi