Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, deittailisitteko miestä joka kuuntelee metallia?

Vierailija
05.10.2024 |

Yllä kysymys, rehellisiä vastauksia!

Naiset, deittailisitteko miestä joka kuuntelee metallia?

Vaihtoehdot

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen jonkinlaista metallia usein itsekin, joten miksen?

Vierailija
2/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei kerro miehestä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko terästä vai alumiinia

Vierailija
4/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, se on niin kaukana omasta musiikinmausta. Ei varmaan voitaisi koskaan yhdessä käydä missään keikoilla tai festareilla, eikä kotona kuunnella musiikkia.

Vierailija
5/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin epätodennäköistä että en. Kuuntelen itse hip hoppia ja EDM-musiikkia ja haluaisin että miehellä on suurinpiirtein samankaltainen musiikkimaku, jotta voidaan käydä yhdessä keikoilla ja festareilla ja samaten haluan kotonani kuunnella sellaista musiikkia, josta itsekin tykkään. Metallimusa olisi kyllä jo aivan liian poikkeavaa tuosta ja genre josta tykkään kaikista vähiten, ainoastaan joku suomi-iskelmä ois vielä pahempi.

Vierailija
6/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa sellaisen miehen kanssa.

Vierailija
7/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin epätodennäköistä että en. Kuuntelen itse hip hoppia ja EDM-musiikkia ja haluaisin että miehellä on suurinpiirtein samankaltainen musiikkimaku, jotta voidaan käydä yhdessä keikoilla ja festareilla ja samaten haluan kotonani kuunnella sellaista musiikkia, josta itsekin tykkään. Metallimusa olisi kyllä jo aivan liian poikkeavaa tuosta ja genre josta tykkään kaikista vähiten, ainoastaan joku suomi-iskelmä ois vielä pahempi.

Epätodennäköistä että et deittailisi?

Vierailija
8/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle kertoo ainakin sen, että kuuntelee musaa jota en voi sietää. Enkä pidä sitä pukeutumistyyliä ja hiustyyliä viehättävänä (joo tiedän, että ei kaikki hevimusasta pitävät pukeudu hevarityyliin)

Vierailija
9/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en deittailisi sellaista, joka EI kuuntele metallia. Onneksi mun ei tarttekaan, kun olen onnellisesti naimisissa hevarin kanssa.

Vierailija
10/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ihmiset näin rajoittuneita? Ei siedetä sitä, että kumppani kuuntelisi erilaista musiikkia kuin itse? Siinä olisi hyvä tilaisuus vähän laajentaa omaa makua. 

Ps. Parisuhde ei tarkoita sitä että ollaan 24/7 yhdessä ja kaikki mieltymykset ovat samat.

Vierailija
11/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallimusiikkia on niin monenlaista.

Vierailija
12/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätodennäköistä että et deittailisi?

Joo kirjoitin näköjään hieman hassusti. Siis todennäköistä että EN deittailisi. Oltaisiin liian erilaisia. 

Vierailija
13/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulle kertoo ainakin sen, että kuuntelee musaa jota en voi sietää. Enkä pidä sitä pukeutumistyyliä ja hiustyyliä viehättävänä (joo tiedän, että ei kaikki hevimusasta pitävät pukeudu hevarityyliin)

No mikä se hiustyyli sit on? 

Vierailija
14/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metallimusiikkia on niin monenlaista.

Oma puoliso kuuntelee black metalia (ei  kansallissosialistista sentään).

Vierailija
15/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä punkkia, enkä misogynististä puheräppiä, tai masentunutta musiikkia. Musiikkimaku kertoo suoraan henkilön mielenterveydestä ja jos se ei ole positiivista tai rauhallista, henkilö on minun kanssani yksinkertaisesti eri aaltopituudella, ihan kirjaimellisestikin

Vierailija
16/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ihmiset näin rajoittuneita? Ei siedetä sitä, että kumppani kuuntelisi erilaista musiikkia kuin itse? Siinä olisi hyvä tilaisuus vähän laajentaa omaa makua. 

Ps. Parisuhde ei tarkoita sitä että ollaan 24/7 yhdessä ja kaikki mieltymykset ovat samat.

Mulle parisuhde tarkoittaa mm. sitä, että kuunnellaan yhdessä musiikkia eri paikoissa, käydään keikoilla yhdessä, jne. Olis kamalaa joutua kuuntelemaan jotain iskelmää jatkuvasti. Kyllä ne toisen mieltymykset vaikuttaa aika paljon ja aika moneen asiaan. Ei mekään 24/7 olla yhdessä, mutta suurin osa ajasta kyllä.

Onneksi jokainen voi valita itselleen juuri sellaisen kumppanin, kuin haluaa.

Vierailija
18/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut tarpeeksi heviä tietääkseni, että en voi sietää sitä. Olisitko sinä vastaavasti valmis menemään yhteen sellaisen kumppanin kanssa joka kuuntelee ainoastaan mongolialaista kansanlaulua ja kotona ja autoreissuilla soisi aina mongolialainen kansanlaulu? 

Vierailija
19/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailen vain miehiä, jotka kuuntelevat vain minua ja simpukkaa. 

Vierailija
20/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, enkä punkkia, enkä misogynististä puheräppiä, tai masentunutta musiikkia. Musiikkimaku kertoo suoraan henkilön mielenterveydestä ja jos se ei ole positiivista tai rauhallista, henkilö on minun kanssani yksinkertaisesti eri aaltopituudella, ihan kirjaimellisestikin

Kommenttisi kertoo sinusta paljon. Enemmän kuin kenenkään musiikkimaku.