Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, deittailisitteko miestä joka kuuntelee metallia?

Vierailija
05.10.2024 |

Yllä kysymys, rehellisiä vastauksia!

Naiset, deittailisitteko miestä joka kuuntelee metallia?

Vaihtoehdot

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, se on niin kaukana omasta musiikinmausta. Ei varmaan voitaisi koskaan yhdessä käydä missään keikoilla tai festareilla, eikä kotona kuunnella musiikkia.

Minä ainakin kuuntelen musiikkia laidasta laitaan. Metallimusiikki on sydäntä lähellä. Silti popitan välillä kasari discoa ja ysäri teknoa. 

Sama täällä. Olen sujuvasti käynyt ison metallibändin keikalla ulkomailla ja kotimaisilla ysärifestareilla samana kesänä. Se vielä enemmän metallimusiikkiin päin kallellaan oleva mieheni kuuntelee välillä jotain mitä omituisinta musiikkia jostain vuosikymmenten takaa. Jysäreille ei kyllä ole halunnut lähteä mukaan, ainakaan toistaiseksi 🤔 mutta ei tokikaan olla mitään superfaneja kumpikaan, että henkeen ja vereen pitäisi jonkun bändin tai genren kannattaja olla, sellainen saattaisi olla rasittava piirre kumppanissa jos ei itse yhtään tykkää siitä. 

Vierailija
162/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä halua että ne nahkavermeet on levällään pitkin meidän olohuonetta, varsinkaan kun kutsun poppareita kylään viettämään hyvin ansaittua naisteniltaa en tahtoisi levyhyllyn notkuvan kaikenmaailman maskuliinisesta piiloagressioörvellyksestä. Kyllä jämpti on näin. Minun koti, minun säännöt. Nurkissani pyörivät hiipparit saisivat lentävänlähdön. Hikeä, verta ja suolenpätkiä ei kotiini pesiydy missään muodossa. Raikas, raitis ilma ja hyväntuulinen linnunlaulu raikaa pihapiiriämme somistaen. Rääkyvät ukot rumpujen kalkatuksineen joutavat jonnekkin bunkkeriin keskenänsä machoilemaan.

Taisi olla kieli niin poskessa, että puski läpi asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako tuo jos pitää kuulokkeita? Kuunnelkoot vaikka suhinaa kunhan ei häiritse töitäni...

Vierailija
164/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa metallimusiikkia missä ei ihannoida pimeyttä? Ei resonoi minulle mikään rääkyminen eikä pirunmerkit ym, joten tuskin minulla olisi mitään yhteistä sellaista ihannoivan kanssa.

Sinulle siis kristittyjen metallia.

Vierailija
165/168 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, itsekin kuuntelen.

Vierailija
166/168 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää ihmisiä jotka pitää metallia musiikkina. Ihme räminää ilman melodiaa tai edes yksinkertaisia sävelkulkuja

Vierailija
167/168 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää ihmisiä jotka pitää metallia musiikkina. Ihme räminää ilman melodiaa tai edes yksinkertaisia sävelkulkuja

Joo, erityisesti sinfoninen metalli tunnetaan melodiattomuudestaan.

Vierailija
168/168 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Musiikkimaku kertoo suoraan henkilön mielenterveydestä"

Oho. Eli terveimpiä mieleltään ovat kenen kuuntelijat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan