Naiset, deittailisitteko miestä joka kuuntelee metallia?
Kommentit (168)
Suunnilleen kaikki tuntemani miehet kuuntelee metalli.
Tiedän, että ihmisille musiikki on eriasteisen tärkeää. Meillä esimerkiksi mä pärjään ihan hyvin ilman musiikkia, tunnen sitä aika vähän ja kuuntelenkin lähinnä siivotessani. Se ei vaan nostata mitään erityisiä tunteita enkä kaipaa. Mun on ehkä siis vaikea samaistua siihen, miten musiikkimaku voi olla niin isossa roolissa, että sillä olisi väliä.
En siis sano etteikö jokainen päättäisi ihan itse, mitkä on ne kynnyskysymykset, ja niin sen pitää ollakin. Mulle se kuulostaa vaan samalta kuin että vaikka toisen lempiväri ois ehdoton ei. Ei ikinä sinisen ystävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei kerro miehestä mitään.
No mulle kertoo ainakin sen, että kuuntelee musaa jota en voi sietää. Enkä pidä sitä pukeutumistyyliä ja hiustyyliä viehättävänä (joo tiedän, että ei kaikki hevimusasta pitävät pukeudu hevarityyliin)
No mikä se hiustyyli sit on?
https://www.telegraph.co.uk/news/2018/09/20/heavy-metal-fanscommunicate…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle kertoo ainakin sen, että kuuntelee musaa jota en voi sietää. Enkä pidä sitä pukeutumistyyliä ja hiustyyliä viehättävänä (joo tiedän, että ei kaikki hevimusasta pitävät pukeudu hevarityyliin)
Katso kun kaikille se musiikki ei ole identiteetti. Minusta tuskin voisit päältäpäin arvata että kuuntelen pääasiassa metallia, kuuntelen tietysti sekalaisesti muutakin musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että ihmisille musiikki on eriasteisen tärkeää. Meillä esimerkiksi mä pärjään ihan hyvin ilman musiikkia, tunnen sitä aika vähän ja kuuntelenkin lähinnä siivotessani. Se ei vaan nostata mitään erityisiä tunteita enkä kaipaa. Mun on ehkä siis vaikea samaistua siihen, miten musiikkimaku voi olla niin isossa roolissa, että sillä olisi väliä.
En siis sano etteikö jokainen päättäisi ihan itse, mitkä on ne kynnyskysymykset, ja niin sen pitää ollakin. Mulle se kuulostaa vaan samalta kuin että vaikka toisen lempiväri ois ehdoton ei. Ei ikinä sinisen ystävää!
Mulle taas musiikki on äärettömän tärkeää ja kuuntelen musiikkia monia tunteja päivässä. Kyllä siinä varmasti ärsyyntyisi molemmat jos täytyisi kuunnella musiikkia, josta ei itse tykkään. Joo kuulokkeet toki vaihtoehto, mutta minä ainakin haluan nimenomaan nauttia kumppanin kanssa yhdessä siitä musiikista, välillä vaikka tanssia yhdessä ja käydä keikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ihan mitä tahansa. No sitä minäkin. Mun hevarimies on kalju. Tunnen aika paljon samanhenkistä porukkaa ja hiustyylejä on yhtä monta, kuin tyyppejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso kun kaikille se musiikki ei ole identiteetti. Minusta tuskin voisit päältäpäin arvata että kuuntelen pääasiassa metallia, kuuntelen tietysti sekalaisesti muutakin musiikkia.
Niinhän tuossa kommentissani mainitsinkin, että tiedän että kaikki eivät omaksu sitä tyyliä vaikka tuota musiikkia kuuntelevatkin.
Minua ärsyttää sellaiset hevarit, jotka identifioituu täysin sen kuuntelemansa musiikin kautta, jossa vain metalli on oikeaa musiikkia. Itsekin kuuntelen välillä myös metallia, mutta se on vain osa, kuuntelen myös ihan toisenlaista, rockia, poppia, r'n'b:tä, jopa kansanmusiikkia. Minulle tärkeää on se itse musiikki, ei se kuuluuko se johonkin genreen. Hyvä biisi on hyvä biisi oli se mitä tyylilajia tahansa. Räpista ja konemusiikista en hirveästi innostu, koska laulu on minulle biiseissä usein tärkeää, enkä saa siitä puhetulvasta tai bassonjytkeestä pidemmän päälle hirveästi irti, mutta näistkin genreistä löytyy satunnaista kuunneltavaa.
En tykkää ahdasmielisistä ihmisistä, jotka julistavat "öyh möyh tämä on oikeaa musiikkia ja toi ei oo!!"
Puolison musiikkimaulla ei muuten ole niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ihan mitä tahansa. No sitä minäkin. Mun hevarimies on kalju. Tunnen aika paljon samanhenkistä porukkaa ja hiustyylejä on yhtä monta, kuin tyyppejäkin.
Kaikki nuo kuvan hiustyylit ovat sotkuisia ja vaatteetkin ovat aivan kauheita. Ei sillä etteikö jokainen saisi pitää juuri sellaista hiustyyliä ja pukeutua mihin haluaa, mutta itse pidän tuollasita tyyliä luotaantyöntävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikk
No katopa nyt uusiksi sitä kuvaa. Laita vaikka lasit päähän, niin näet paremmin.
Tai no ei sun tartte, oot jo päättänyt, että hevari näyttää tietynlaiselta etkä pidä siitä. Kivaa viikonlopun jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
En, se on niin kaukana omasta musiikinmausta. Ei varmaan voitaisi koskaan yhdessä käydä missään keikoilla tai festareilla, eikä kotona kuunnella musiikkia.
Mitäs sitten, jos jomman kumman musiikkimaku muuttuu? Ero?
Riippuu ihan siitä onko se pappametallia vai jotain muuta. En rupee kuuntelemaan mun levarista 24/7 väkisin jotai mewtallikaa tai sammakko kuoloa. Meillä soi vaan bläkis ja niistäkin tuhansista bändeistä vaan ne mitkä mulle käy.
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen kaikki tuntemani miehet kuuntelee metalli.
Riippuu varmasti millaisissa piireissä pyörit itse. Jos pyörisit jossain kulttuuripiiressä niin siellä varmasti löytäisit vastaavasto paljon klassista kuuntelevia miehiä. Jos taas ystäväsi olisivat hippejä niin ehkä kuunneltaisiin enemmän Bob Marleyta jne.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä onko se pappametallia vai jotain muuta. En rupee kuuntelemaan mun levarista 24/7 väkisin jotai mewtallikaa tai sammakko kuoloa. Meillä soi vaan bläkis ja niistäkin tuhansista bändeistä vaan ne mitkä mulle käy.
Eikö Venom ja Bathory oo nykyään jo "pappametallia"?
Vaikeaa olisi deittailla jotain joka kuuntelisi rappiä, sehän on ihan paaskaa
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ihmiset näin rajoittuneita? Ei siedetä sitä, että kumppani kuuntelisi erilaista musiikkia kuin itse? Siinä olisi hyvä tilaisuus vähän laajentaa omaa makua.
Ps. Parisuhde ei tarkoita sitä että ollaan 24/7 yhdessä ja kaikki mieltymykset ovat samat.
Ihmettelen kanssa. Ei kai kumppanin tarvi olla samanlainen ja tykätä kaikista samoista asioista? Riittää, että isot linjat ja arvot ovat samansuuntaisia. Siis esim. Perheeseen, asumismuotoon tms. Liittyvät arvot.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ihmiset näin rajoittuneita? Ei siedetä sitä, että kumppani kuuntelisi erilaista musiikkia kuin itse? Siinä olisi hyvä tilaisuus vähän laajentaa omaa makua.
Ps. Parisuhde ei tarkoita sitä että ollaan 24/7 yhdessä ja kaikki mieltymykset ovat samat.
Samaa mietin. Muutenkin on vaikea löytää oikeasti sopivaa puolisoa, niin tuntuisi hullulta musiikkimaun antaa vaikuttaa valintaan. Mutta kukin tyylillään.
Riipuu siitä onko se musiikkia vai metallin takomista..seppä,valitsen sepän.