Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siihen nyt jylläävään influenssaan sairastuneet!:

Vierailija
14.02.2007 |

millaisin oirein alkoi?Mulla ollut kurkku monta päivää kipeä aamuisin ja nyt alkoi " hinkuva" yskä joka tuntuu tulevan " alavatsasta saakka" ,ei kuumetta eikä väsymystä kuitenkaan. Onko tämä nyt SITÄ??:((

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä influenssan kuvaan kuuluu nopeasti alkava korkea kuume...

Vierailija
2/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole influenssa. Yskää on nyt paljon liikkeellä, samoin kurkkukipua, itselläni on ollut kurkku kipeä melkein koko talven.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut nyt kurkkukipua viikon, ei muuta (kuumetta, nuhaa tms). Aamuisin on kipeä olo mutta päivän mittaan olo paranee.

Vierailija
4/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta helpottaa päivän mittaan. Nyt tuo ajoittainen yskiminen sitten lisäksi alkoi. . ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä