Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa, en löydä töitä!

Vierailija
21.02.2007 |

Kovin kauan ei talous pysy pystyssä työttömyyskorvauksella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä osaa oikein olla tekemättömänä. Tuntuu todella nololta vain viikko toisensa jälkeen hakea töitä, niitä saamatta.

Vierailija
2/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä; itse olen valmistunut tradenomiksi pari vuotta sitten ja kun en ole saanut oman alan töitä, olen ollut siivoustöissä ja kauppojen kassalla ym. Koko ajan on ollut töitä ja tuloja. Olen tehnyt töitä keikkaluonteisesti ja voinut pitää lomaa ja vapaapäiviä oman haluni mukaan. Kyllä töitä tekeville on jos on työhaluja. Mutta erikseen sitten on se jos ei huoli muuta kuin oman alan töitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missään vaiheessa en ole sulkenut pois muita vaihtoehtoja. Minulla ei ole mahdollisuutta olla työttömänä pitkään. Nyt alkaa olla se raja ylitetty, että on haettava muita töitä. Tiedän, että lähempänä kesää löydän oman alani töitä, mutta juuri nyt niitä ei ole.

Siksi aikaa täytyisi jotakin löytää.

Vierailija
4/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei kannata edes mennä töihin, jos puolisokin on työtön ja teillä on lapsia. Minulla ei siksi olekaan kiire töihin, sillä tiedän tasan tarkkaan millä palkoilla kannattaa mennä töihin - ja se palkka on aika korkea.

Kannattaa hakeutua työllistämiskursseille. Ne ovat erittäin hyviä ja niitä kautta saa usen työpaikan ja ainakin työkokemusta. Tämän lisäksi tulot nousevat 160 euroa kuukaudessa.

Tsemppiä ja ota ilo irti elämästä nyt, kun olet työtön!

Vierailija
5/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paljon motivoi se viimeiseen tenttiin lukeminen, kun niillä paskanmarjan papruilla ei näköjään saa mitään duunia. Onneksi talous pysyy pystyssä miehen tuloilla, mutta ei ole kivaa silläkään, kun mua potuttaa ja ahdistaa tämä tilanne. Ja joo, kyllä mä hommaan jonkun muun työn jos en ikinä saa alan hommia, mutta ei se mielialaa yhtään paranna. Hukkaan heitettyä aikaa koko opiskelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi