MIKSI imetys pienentää rintoja?
Itselläni kyllä imetysaikana on ollut ihan muhkeat rinnat mutta sitten kun en enää ole imettänyt niin tosi pienet kyllä =(
Kommentit (11)
Kun rinnat täyttyvät maidosta ja taas tyhjenevät, rasvasolut litistyvät pysyvästi, eli imetyksen lopettamisen jälkeen rinnat menettävät muotoaan ja varsinkin jos et ole lihonut, vaan olet samassa painossa kuin ennen raskautta. Tosin pelkkä raskauskin vaikuttaa rintoihin...
minhän ne rasvasolut saisi sinne takaisin?
Ja tämä EI johdu siitä että olisin lihonut! (Mulla oli ennen raskautta pieni A-kuppi, nyt melkein B). Tosi pienirintaisilla ilmeisesti joskus käy näinkin... raskaus ja imetyshän vasta muokkaavat naisen rinnat siihen lopulliseen muotoonsa.
Kokemusta on, järkyttävää oli niiden H-kuppien kanssa. Tosin oli normaalistikin isot mulla mutta kuitenkin imetys kasvatti ne isoiksi ilmapalloiksi. Myöhemmin en kestänyt enää niitä E/F kuppejakin vaan pienennytin ne.
raskaus ja imetyshän vasta muokkaavat naisen rinnat siihen lopulliseen muotoonsa.
apua, mihin lopulliseen muotoonsa...? Ei kai tämä rupsahtanut tyhjä nahkasäkki ole lopullinen muoto?
ilmeisesti riippuu henkilöstä onko kuppikoko isompi vai pienempi kuin enne n raskautta
Apua! Mulla oli 25-vuotiaaksi saakka tosi hienot C/D-kupin tissit. Nyt on tähän lopulliseen muotoon tyydyttävä (=kansallispuvuntasku)?
Siis nykyään löysä, littana A-kuppi, joka ei pysy edes push up-liivien sisällä kumartaessa.
Viimeisestä imetyksestä on jo kolme vuotta.
Siis imetyshän suurentaa rintoja, mutta imetyksen jälkeen ne palasivat ennalleen.