Sirpa Selänne avautuu HS:ssä: äänestän Trumpia ja vihaan Suomen verotusta
https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000010624381.html
Sirpa Selänteestä on tullut intohimoinen republikaani.
Kommentit (652)
Mitä kertoo ihmisestä, josta tehdään henkilöhaastattelu lehteen, ja joka tässä haastattelussa kertoo äänestävänsä ehdokasta joka on vähän omituinen tyyppi, ja ettei äänestä toista ehdokasta, koska ärsyttää tämän toisen ehdokkaan nauru.
Sitä jäin vaan miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kertoo ihmisestä, josta tehdään henkilöhaastattelu lehteen, ja joka tässä haastattelussa kertoo äänestävänsä ehdokasta joka on vähän omituinen tyyppi, ja ettei äänestä toista ehdokasta, koska ärsyttää tämän toisen ehdokkaan nauru.
Kertoo trumpin äänestäjien älykkyydestä?
Olen Selänteiden vankkumatonta linjaa ihaillut jo pitkään.Harvojen joukossa teemu uskalti arvostella suomen pakolaispolitiikkaa -15 invaasiossa, Teemu ihan ansiokkaasti kysyi silloin somessa tarvitäänko suomeen lisää ulkomaalaisia loisijoita alaikäisiä tyttöjä rais kaamaan?
Selänne oli suomen ylpeys kunnes kertoi mielipiteensä suomen meiningistä, tömä ei suomen valtamedian sätkynukkeja miellyttänyt.
Selänteet ei hyväksy korruptoituneita selityksiä, siksi saavat kuraa aivottomilta lampailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selänteet haluavat tyttärensä kuolevan raskauskomplikaatioihin.
Pölvästi. Ensinnäkin presidentillä ei ole juuri sananvaltaa abortti asiaan. Siitä päättävät osavaltiot itsenäisesti. Toisekseen Trumpin kanta aborttiin on että se on hyväksyttävää jos äidin henki on vaarassa, jos raskaus on alkanut raiskauksen tai insestin seurauksena.
Tilanne nyt tässä aborttikysymyksessä on se, että halutaan saada pitävä kansallinen laki aikaan, ettei osavaltiot saisi päättää asiasta itse. Kesäkuussa 2022 Roe v Wade laki peruttiin, ja osavaltiot saivat mahdollisuuden itse äänestää/päättää abortista.
Roe vs Waden sääti täysin valkoisista miehistä koostuva korkein oikeus. Tämän liittovaltiotason oikeuden naisilta vei monikulttuurinen korkein oikeus, jossa on yksi musta mies, kolme naista, joista yksi on latina ja yksi musta.
Kannattaa miettiä kahteen kertaan, onko monikulttuurisuus paras asia länsimaalaiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa Koko juttu. Sirpalla on ihan pointtikin
Maksumuurin takana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pölvästi. Ensinnäkin presidentillä ei ole juuri sananvaltaa abortti asiaan. Siitä päättävät osavaltiot itsenäisesti. Toisekseen Trumpin kanta aborttiin on että se on hyväksyttävää jos äidin henki on vaarassa, jos raskaus on alkanut raiskauksen tai insestin seurauksena.
Tilanne nyt tässä aborttikysymyksessä on se, että halutaan saada pitävä kansallinen laki aikaan, ettei osavaltiot saisi päättää asiasta itse. Kesäkuussa 2022 Roe v Wade laki peruttiin, ja osavaltiot saivat mahdollisuuden itse äänestää/päättää abortista.
Roe vs Waden sääti täysin valkoisista miehistä koostuva korkein oikeus. Tämän liittovaltiotason oikeuden naisilta vei
Älä katso niiden sukupuolta tai etnisyyttä vaan puoluetaustaa . Sieltä se selitys löytyy.
Aivopestyjen Suomi fanaatikkojen kateuden kihinää on niin viihdyttävää seurata. Kehtaakin joku rikastua ja vielä muuttaa ulkomaille rikastumaan lisää. Sitten kun avaa suunsa eikä sieltä tulekaan sitä laulua Suomen ainutlaatuisesta luonnosta ja "hyvinvointivaltion" erinomaisuudesta ja verojen oikeudenmukaisesta jakamisesta köyhille (näillä voi vähän saada anteeksi syntejään), vaan arvostellaan systeemiä niin johan siitä riemu repee.
Suomen kansa yhtenä rintamana teilaamaan Väärinajattelijat ja väärin eläjät "kyllä MINÄ ainakin maksan mielelläni veroja pienistä tuloistani, enkä MINÄ ainakaan ole kateellinen neukkuyksiössäni, ja täällä ME KAIKKI saamme tarvitsemamme terveyspalvelut (ei saa kuin ne työterveyshuollon piirissä olevat) plaa, plaa.
Noin, nyt on Väärinajattelija laitettu kuriin. Sitten taas vinkumaan kun rikkaat vie köyhän viimeiset roposet ja hallitus riistää ja ruoskii köyhää ja uli-uli.
Vierailija kirjoitti:
Aivopestyjen Suomi fanaatikkojen kateuden kihinää on niin viihdyttävää seurata. Kehtaakin joku rikastua ja vielä muuttaa ulkomaille rikastumaan lisää. Sitten kun avaa suunsa eikä sieltä tulekaan sitä laulua Suomen ainutlaatuisesta luonnosta ja "hyvinvointivaltion" erinomaisuudesta ja verojen oikeudenmukaisesta jakamisesta köyhille (näillä voi vähän saada anteeksi syntejään), vaan arvostellaan systeemiä niin johan siitä riemu repee.
Suomen kansa yhtenä rintamana teilaamaan Väärinajattelijat ja väärin eläjät "kyllä MINÄ ainakin maksan mielelläni veroja pienistä tuloistani, enkä MINÄ ainakaan ole kateellinen neukkuyksiössäni, ja täällä ME KAIKKI saamme tarvitsemamme terveyspalvelut (ei saa kuin ne työterveyshuollon piirissä olevat) plaa, plaa.
Noin, nyt on Väärinajattelija laitettu kuriin. Sitten taas vinkumaan kun rikkaat vie köyhän viimeiset roposet ja hallitus riistää ja ruoskii köyhää ja uli-uli.
Suomifanaatikkojen?
Versus mikä? venäjämielisyyskö?
Et kovin fiksulta vaikuta sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaisia kiinnostaa onko USAn aborttilainsäädäntö liittovaltion vai osavaltioiden asia? Halutaanko Suomeen ylikansallinen EU päättämään asiasta vai voiko se pysyä Suomen lainsäädännön mukaisena?
Pointti on se että on oikeudenmukaista, että työn tekijä saa ansiot itselleen. Eikä niin, että ne sosialisoidaan veroina ja jaetaan niille kun ei työtä tee. Suomessa taas sitä sanotaan oikeudenmukaisuudeksi. On väärin tienata enemmän kuin joku muu. Ja oikein, että jaetaan tasan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kyllä tuli myötähäpeä tuosta Hesarin jutusta ja noista rva Selänteen ajatuksista. Ei kovin fiksua kuvaa itsestään Sirpa antanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaisia kiinnostaa onko USAn aborttilainsäädäntö liittovaltion vai osavaltioiden asia? Halutaanko Suomeen ylikansa
Eu ei ole sama asia kuin yhdysvallat. Ja toiseksi; asiat voivat kiinnostaa,vaikka ne eivät tapahtuisikaan omassa maassa. Ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaituota naurua kukaan täysjärkinen jaksa kuunnella seuraavat neljä vuotta. Sehän on aina kuin humalassa.
Sirpala on ihan järkevät ajatukset, tämä viherkommunismi tuhoa maan. Laiskuus lisääntyy ja joutoväki loisii muiden verovaroila jotka pitäisi käyttää vähäosaisten hyväksi eikä lähettää pimeään afrikkaan.
He Voisiko Sirpa vihata myös Volvon hybridien akkuja joita on erittäin vaikea korjata viha kannattaa suunnata oikein ja järkevästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän elättänyt itse itseään päivääkään?
Pitäis sitten suun kiinni.
Mielestäni hän on tehnyt arvokasta työtä kotona, hoitanut lapset. Mikä voi olla tärkeämpää kuin että lapset ja koti voi hyvin.
Amerikassa tätä arvostetaan ja perhearvot tärkeät. Yhteiskunta voi hyvin, kun perheet voivat hyvin. Yhteiskunta olemme me. We the People.
No juurikin niin: yhteiskunta olemme me, valtio olemme me. Ei vain se iänikuinen yksityisyyden hehkutus. Valtio, yhteiskunta olemme me ja valtiolla on valtuus periä veroja, joilla rahoitamme YHTEISIÄ palveluja.
Teslan akut imee eri tavoin vettä mutta voi rahalla korjata Kokkolassa toivon mukaan
"Sirpa tässä punkkulasin ääreltä hei"
Että tällästa tällä kertaa.
Mahtavaa kuinka Sirpa arvostaa työntekoa ja halveksii työttömiä, vaikka itse ei ole päivääkään töitä tehnyt. Suomen veroja hän vihaa, vaikka ei taida olla montaakaan verosenttiä elämässään maksanut, ainakaan Suomeen.
Niin ja onhan se kotirouvanaoleminenkin rankkaa. Muistan haastattelun muutaman vuoden takaa, jossa Sirpa avautui, kuinka rankkaa on kotiäidin työ. Aamuisin pitää aina varmistaa, että lapset ovat valmiina kun kotiapulaiset vie lapset kouluun.
Hybridiautojen akut ovat lyhytikäisiä 100 Tai 150 000 on normaalia kestoikä usein onhan ne halvempia kuin isotakut jotka voi kestää huolettuna 500 000 km
On ylpeä trumpin äänestäjä? Sitä moni on tässä kritisoinut.
Miten tämä liittyy johonkin Suomen puolue politiikkaan?
Sinänsä ihan sama mitä joku hasbeen selänne mieltä.