Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sirpa Selänne avautuu HS:ssä: äänestän Trumpia ja vihaan Suomen verotusta

Vierailija
05.10.2024 |

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000010624381.html

Sirpa Selänteestä on tullut intohimoinen republikaani.

Kommentit (652)

Vierailija
361/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skandinaavinen sisustus onko joku sisustanut heidän kodin sillä rouvan maku on todella mauton. 

Hän opiskelee tällä hetkellä sisustussuunnittelua. Etkö tiennyt. No etpä tietenkään.

Opiskelee harrastuksena, tosi hienoa 😆

Vierailija
362/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on perin kummallista, että nykyaikana naiset haluaisivat palata takaisin sellaiseen aikaan, jolloin miehet päättivät kaikista asioista. Kaikki kovalla työllä tasa-arvoa edistävät asiat heitettäisiin noin vain viemäristä alas ja palattaisiin luokka- ja sääty-yhteiskuntaan. Kuulostaa niin oudolta, että joku nainen haluaisi tätä.

Youtube on täynnä naisia, jotka itkee, että kuka päätti vaatia naisille työntekoa, kun eivät jaksaisi töitä tehdä ja mieluumin oltaisiin miehen elättinä kotiäitinä.

-Mikä kotiäiteys onkin maailman tärkein työpaikka!

Youtube?

Lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Sirpa elättänyt alkuaikoina fyssarin palkallaan Teemua ennen kuin Teemusta tuli stara ?

Teemu oli päiväkodissa kunnes ostettiin taalajäille. Suomen tuottoisin jääkiekkoilija ja toisena Mikko Koivu, nuoret jannut menee ohi jos jaksavat miten pitkään urallaan. 

Vierailija
364/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selänteet haluavat tyttärensä kuolevan raskauskomplikaatioihin.

Pölvästi. Ensinnäkin presidentillä ei ole juuri sananvaltaa abortti asiaan. Siitä päättävät osavaltiot itsenäisesti. Toisekseen Trumpin kanta aborttiin on että se on hyväksyttävää jos äidin henki on vaarassa, jos raskaus on alkanut raiskauksen tai insestin seurauksena. 

Vierailija
365/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usassa maksaa terveydenhoito ja koulutus. 

Vierailija
366/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksas ja Florida on Amerikan rikkaimmat osavaltiot, ja todella republikaanisia...

Vierailija
367/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skandinaavinen sisustus onko joku sisustanut heidän kodin sillä rouvan maku on todella mauton. 

Hän opiskelee tällä hetkellä sisustussuunnittelua. Etkö tiennyt. No etpä tietenkään.

Opiskelee harrastuksena, tosi hienoa 😆

Onko se oppi jotenkin erilaista. Minäkin opin lukemaan muttei minusta tullut lukijaa ammatiltani. Oppi ei ikinä ojaan kaada. 

Vierailija
368/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on perin kummallista, että nykyaikana naiset haluaisivat palata takaisin sellaiseen aikaan, jolloin miehet päättivät kaikista asioista. Kaikki kovalla työllä tasa-arvoa edistävät asiat heitettäisiin noin vain viemäristä alas ja palattaisiin luokka- ja sääty-yhteiskuntaan. Kuulostaa niin oudolta, että joku nainen haluaisi tätä.

Haluaa kasvattaa itse omat lapsensa yhteiskunnan vinoutuneen arvopohjan sijaan? Olla lisäämättä verorahoja valtion niin oikeudenmukaiseen kirstuun?

Tehdä itse terveellistä ruokaa ja huolehtia itsestä ja lähimmäisistään, tehdä paljon asioita itse, kokea itsensä hyödylliseksi ja ennen kaikkea tyytyväiseksi ja jaksavaiseksi.

Sen sijaan, että menee kasvattamaan jonkun kasvottoman firman liikevaihtoa ajaen itsen

Sirpa on emo tyyppi. On se vaan Sirpukka pysynyt Temen matkassa. 

Vierailija
369/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pölvästi. Ensinnäkin presidentillä ei ole juuri sananvaltaa abortti asiaan. Siitä päättävät osavaltiot itsenäisesti. Toisekseen Trumpin kanta aborttiin on että se on hyväksyttävää jos äidin henki on vaarassa, jos raskaus on alkanut raiskauksen tai insestin seurauksena. 

Presidentti päättää korkeimman oikeuden tuomarit. 

Ja trumpin kanta on tällä hetkellä "jokainen osavaltio saa päättää".

Sen kanta tosin vaihtuu jopa samassa lauseessa,joten tiedä sitten.välillä väittää olevansa kaikkia abortteja vastaan ja välillä muka ei.

Hen.koht uskon trumpin kannan olevan tasan sen millä se sillä hetkellä saa eniten ääniä.

Vierailija
370/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistolaisten ja Selänteiden argumentointi ontuu pahasti juuri mitä tulee työnteon ylistämiseen. Esim. montako tuntia Sirpa tai Teemu painaa duunia viikossa? Oikeiston unelma tähtää äkkirikastumiseen ja työnteon lopettamiseen mahdollisimman nuorena ja eläkkeelle jättäytymiseen. Tämä ei voi olla yhteiskunnan kannalta millään tavoin tuottavaa eikä oikein. Lisäksi oikeisto monesti kritisoi köyhiä laiskoiksi, mutta itse tähtäävät elämään jossa ei tehdä työtä lainkaan.

Vierailija
371/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät julkkisihmiset, jotka äänestätte muuta puoluetta kuin vasemmistoa, vihreitä tai demareita antako minkäänlaisia haastatteluja minkäänlaiseen lehteen. Teistä tulee samalla sekunnilla hylkiöitä, koska "oikeat kunnolliset ihmiset ovat vasemmistolaisia, jotka vaativat suu vaahdossa muita luopumaan koko palkastaan, mutta itse pitävät oman palkan ja kuppaavat yhteiskunnalta vielä kaiken muun hyvän julkiselta sektorilta". 

Vierailija
372/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylistää työntekoa, samalla on itse ollut viimeksi töissä 90-luvulla. Ja ei, kotiäitiys ei ole työtä. Sherpa, mene töihin!

Mitä kotiäitiys on, kerro.

Elämäntapavalinta. Noita kutsuttiin ennenvanhaan osuvasti "kotihůoriksi". 

Kukaan ei koskaan ole käyttänyt tuollaista kieltä "ennenvanhaan." Häpeäisit! Taidat tosiaan olla "Mensalainen" 145 ÄOlla. Huh-huh

Vierailija
373/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kyllä masentava asenne tuo, että äänestäminen tapahtuu vain oma etu (eli lompakko) edellä. Että ihan sama jos Trump on epävakaa, itsekeskeinen rasistinen misogynisti, joka yrittää horjuttaa USAn demokratiaa ja oli viemässä naisilta aborttioikeutta. Saati sitten ko. ehdokkaan asenne Eurooppaa ja Natoa kohtaan ja veljeily Putinin kanssa. Ja totuushan on Trumpille vain suhteellinen käsite, sillä aina on "vaihtoehtoisia faktoja".

Mutta mitä väliä, kunhan Trump muistaa ajaa rikkaille alhaista verotusta ja muita etuoikeuksia. Muusta ei ole näemmä Sirpalle ja Teemulle väliä.

Miksi toitotat palstalla Yle propagandaa? 95% suomalaisista tekee samaa - mitä uutta tuot keskusteluun? Suurin osa propagandasta on valheellista ja vinoutunutta. Naurattaa tää vouhotus Trumpin valheista kun itse toitotatte papukaijoina Suomi medioiden ja "asiantuntijoiden" (vasuri) valheita.

Ette koskaan kuule Harrisin tai muiden demukoiden valheista. Eikö ole kummallista?  Nyt tietysti voit valita uskoa sen, ettei niitä ole tai sitten avaat silmäsi ja lähdet ottamaan asioista selvää oman kuplasi ulkopuolelta. Kuinka on - kiinnostaako se totuus sittenkään vai onko se ihanan turvallinen tila se oma kupla, jossa voi rauhassa - ilman oman ajattelun vaivaa - rähistä ja pöyristellä ja määkiä. Mää-mää, bää-bää! 

Vierailija
374/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on, että lätkävaimon x äänestyskäyttäytyminen ei vaikuta USA:n vaalimenestykseen. Se on pelkkä yksi ääni.

Vierailija
375/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät julkkisihmiset, jotka äänestätte muuta puoluetta kuin vasemmistoa, vihreitä tai demareita antako minkäänlaisia haastatteluja minkäänlaiseen lehteen. Teistä tulee samalla sekunnilla hylkiöitä, koska "oikeat kunnolliset ihmiset ovat vasemmistolaisia, jotka vaativat suu vaahdossa muita luopumaan koko palkastaan, mutta itse pitävät oman palkan ja kuppaavat yhteiskunnalta vielä kaiken muun hyvän julkiselta sektorilta". 

Mitä hemmettiä selität??

Vierailija
376/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin Mellu-vaimokin on kotiäiti, kokkaa ja siivoaa ja välillä edustaa. Olikohan hänellä jokin oikeakin ammatti, ei tietoa, mitähän Sirpa tekee työkseen kun lapset lähtevät? 

Vierailija
377/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne nyt tässä aborttikysymyksessä on se, että halutaan saada pitävä kansallinen laki aikaan, ettei osavaltiot saisi päättää asiasta itse. Kesäkuussa 2022 Roe v Wade laki peruttiin, ja osavaltiot saivat mahdollisuuden itse äänestää/päättää abortista. 

Vierailija
378/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Sirpa.

Trumpia minäkin äänestäisin jos jenkeissä asuisin.

Juu, hän on suosittu valkoisen ros ka vä en keskuudessa. Putinkin tykkää.

Vierailija
379/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kyllä masentava asenne tuo, että äänestäminen tapahtuu vain oma etu (eli lompakko) edellä. Että ihan sama jos Trump on epävakaa, itsekeskeinen rasistinen misogynisti, joka yrittää horjuttaa USAn demokratiaa ja oli viemässä naisilta aborttioikeutta. Saati sitten ko. ehdokkaan asenne Eurooppaa ja Natoa kohtaan ja veljeily Putinin kanssa. Ja totuushan on Trumpille vain suhteellinen käsite, sillä aina on "vaihtoehtoisia faktoja".

Mutta mitä väliä, kunhan Trump muistaa ajaa rikkaille alhaista verotusta ja muita etuoikeuksia. Muusta ei ole näemmä Sirpalle ja Teemulle väliä.

Miksi toitotat palstalla Yle propagandaa? 95% suomalaisista tekee samaa - mitä uutta tuot keskusteluun? Suurin osa propagandasta on valheellista ja vinoutunutta. Naurattaa tää vouhotus Trumpin valheista kun itse toitotatte papukaijoina Suomi medioiden ja "asiantuntijoiden" (vasuri) valheita.

Pitäisikö kuunnella niitä somen venäjän maksamia vaikuttajia sitten? Kuten pool,owens, rogan(kin),jotka valehtelevat jatkuvasti.

Itse esim.seuraan ihan jenkkilähteitä,enkä ikinä äänestäisi trumppia.

Itse toistat niiden magalaisten väittämiä sanomia papukaijana.

Vierailija
380/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rakastan Suomea, ennen kaikkea Suomen luontoa. Kivenheiton päässä on metsä, minun paratiisini. Olen melko varma, että Jenkeissä en saisi sellaisesta ylellisyydestä tuosta noin vain nauttia, kävelymatkan päässä."

Tässäkin sen näkee. Suomalaiset eivät tiedä yhtään faktaa, mutta mielipiteitä riittää. Itse asun jo kolmannessa osoitteessa ja kaikilla alueilla on metsä ihan kiven heiton päässä, johon suuntaan koirien kanssa päivittäin. Asun omakotialueella jossa myös jalkakäytävät ja pyörätiet.Tällaisia kaupunkialueita on tuhansittain useimmissa osavaltioissa. Luulo ei ole tiedon väärtti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan