Mihin itsenäinen nainen tarvitsee miestä?
Minä en ainakaan ole tarvinnut vuosiin.
Jos minun autoni menee rikki, niin vien sen vain automekaanikolle ja hän korjaa sen. Jos pesukone hajoaa soitan kodinkonekorjaajan. Tänäänkin kävin ihan itse rengasliikkeessä vaihdattamasss talvirenkaat autooni.Niin helppoa se on.
Kommentit (264)
Hyvä tyttö! Naiset eivät siis tarvitse miestä.
Nyt miettimään mihin mies tarvitsee naista...
Näistä kaikista huomaa vain sen, etteivät naiset kykene enää rakastamaan , eivätkä toisaalta halua olla rakastettujakaan.
Näin miehen näkökulmasta katsottuna se on oikeastaan melko surullista, sillä meillä miehillä on ja on aina ollut suuri ja rakastava sydän. Miehet eivät ole naisten kaltaisia tunteettomia kylmiä koneita.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikki vahvat ja itsenäiset naiset jotka ei miehiä tarvitse tai halua mihinkään, pitäisi laittaa yhdessä johonkin pyörittämään omaa yhteiskuntaansa vaikka aluksi ihan testi mielessä pariksi vuodeksi ja sen jälkeen käytäis keräämässä pois ne jotka on vielä hengissä ellei sisällissota olisi kaatanut suurinta osaa ja loput kuollut nälkään tai johonkin. Ja JOS ne jostain syystä ei tuhoakaan itseään (joka kyllä on täysin mahdotonta) niin käytäis toteamassa sukupuuttoon kuoleminen sadan vuoden päästä, vaikka ei kuulemma tarvitse edes siihen lisääntymiseen enää miehiä, mutta olisihan se ihan kiva käydä oikein paikan päällä toteamassa että miten meni noin niinku omasta mielestä.
Toi on ollut mun unelma niin pitkään! Yhteiskunta jossa vain naisia ja lapsia. Miehet sais jäädä sotimaan typeriä sotiaan. Olis ihanaa.
Hassua, et täällä hietaan miesvihaa, vaikka naiset kertoo lähinnä siitä, kuinka mieluusti ovat miehensä kanssa halusta olla miehen kanssa, eikä tarpeesta.
Itse istun soffalla kädet munissa kelan maksaessa tämän näytöksen. Peruskoulun opettajat varmaan ylpeitä mun saavutuksista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikki vahvat ja itsenäiset naiset jotka ei miehiä tarvitse tai halua mihinkään, pitäisi laittaa yhdessä johonkin pyörittämään omaa yhteiskuntaansa vaikka aluksi ihan testi mielessä pariksi vuodeksi ja sen jälkeen käytäis keräämässä pois ne jotka on vielä hengissä ellei sisällissota olisi kaatanut suurinta osaa ja loput kuollut nälkään tai johonkin. Ja JOS ne jostain syystä ei tuhoakaan itseään (joka kyllä on täysin mahdotonta) niin käytäis toteamassa sukupuuttoon kuoleminen sadan vuoden päästä, vaikka ei kuulemma tarvitse edes siihen lisääntymiseen enää miehiä, mutta olisihan se ihan kiva käydä oikein paikan päällä toteamassa että miten meni noin niinku omasta mielestä.
Ketkäs ne sodat on aloittaneet maailmassa? Molemmissa sukupuolissa on hiton pahoja yksilöitä, mutta kyllä n
Varmasti pystyy. Sehän ei todista naisista mitään yleisesti. Ihminen on julma..
Mihin itsenäinen mies tarvitsee naista? Läheisyyteen, mukavaan ajanviettoon yhdessä ja seksiin. Ei tarvi vakavaan suhteeseen eikä yhdessä asumiseen ym. Sanoisin että kovaa vauhtia yleistyvä ilmiö. Moni eronnut asuu yksin tai lasten kanssa, on ystäviä joilta saadaan tuota "laatuaikaa" silloin tällöin. Koska itsellä on puolisen tusinaa naisystävää ja tapaan heitä muutaman kerran vuodessa jokaista, päättelen että heilläkin on useampia hyviä ystäviä. Eikä näistä puhuta. Se on kaikilla meillä joku alitajuinen sääntö. Aina ei käy tapaaminen kun kysyn, joskus minullakin on toinen seuralainen. Sitten kysytään seuraavaa ja sitten sopii. Pääasia ettei tarvi olla koko ajan yksin.
Minä kyllä pidän ukkoni.mielellään. on kiva kun hän maksaa kaiken, laskut, asumisen ja ruuan. Lisäksi on kiva, kun saan käyttää hänen tilejään ja pankkikortteja.
En viitsisi elää ja kitkutella vain omalla palkallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsenäinen nainenkin tarvitsee välillä kunnon "kikkeliä"!
Onhan miehen tilalle keksitty muut härpäkkeet naisille, joten mihin miehiä enää tarvitaan?
Naisella on kykyjä, jonka vuoksi pariutumista tapahtuu
.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo paljon naisten julmuudesta, siitä millaisia naiset ovat ja mihin he kykenevät.
Never for get! Never forgive!
Ilman naisen julmuutta hän olisi saanut olla ja elää prinsessana yhä tänäkin päivänä.
Kyllä minä kyllä pääasiassa syytän tämän lapsen isää.
En tarvitsekaan. Tarvitsisin naisen. tv.nainen
Vierailija kirjoitti:
Näistä kaikista huomaa vain sen, etteivät naiset kykene enää rakastamaan , eivätkä toisaalta halua olla rakastettujakaan.
Näin miehen näkökulmasta katsottuna se on oikeastaan melko surullista, sillä meillä miehillä on ja on aina ollut suuri ja rakastava sydän. Miehet eivät ole naisten kaltaisia tunteettomia kylmiä koneita.
Oletkohan lukenut nyt tätä ketjua? Täällä naiset kertoneet, että HALUAVAT olla miehen kanssa.
Palstalla aina haukutaan naisia siitä, että haluavat vaan hyötyä miehestä. Täällä monet kertovat muuta ja olemmekin kylmiä...
Lifestylen ylläpitämiseen tietty. Ei millään 5000 e/kk palkalla osteta isoja taloja, autoja ja veneitä yksin. Pääosa naisista on miesten kanssa nostaakseen elintasoaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä pidän ukkoni.mielellään. on kiva kun hän maksaa kaiken, laskut, asumisen ja ruuan. Lisäksi on kiva, kun saan käyttää hänen tilejään ja pankkikortteja.
En viitsisi elää ja kitkutella vain omalla palkallani.
T: Pertti the urpo
Vierailija kirjoitti:
Itsenäinen nainen. Renkaiden vaihto tai muut "miesten työt" ei ihan omalla kohdallani ole merkki itsenäisestä naisesta. Seurustelen, mutta olen itsenäinen nainen. Ei asuta yhdessä, on omat tilit ja rahankäytöt, saan omaa aikaa, kykenen elämään arkeani ilman miestänikin, vaikka välillä ikävöin.
Ja ne renkaani vaihdatan ja autoni huollatan korjaamolla, vaikka mieskin ne voisi vaihtaa. Miksi vaivaisin häntä, kun maksusta joku muukin voi sen tehdä. Ei mitään ongelmaa kummallekaan tästä. Hän hoitaa omat huoltonsa ja remonttinsa omalla tavallaan.
Eli olet vain patja.
Vierailija kirjoitti:
Lasten siittämiseen ehkä.
Senkin voi hoitaa muuten ja kodittomia orpolapsia on pilvinpimein avun tarpeessa .
Minulta löytyykin jo kahden nukuttava mukava teltta ja makuupussit. Voidaan jossain vaiheessa lähteä viikonloppupyöräretkelle.