Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin itsenäinen nainen tarvitsee miestä?

Vierailija
04.10.2024 |

Minä en ainakaan ole tarvinnut vuosiin.

Jos minun autoni menee rikki, niin vien sen vain automekaanikolle ja hän korjaa sen. Jos pesukone hajoaa soitan kodinkonekorjaajan. Tänäänkin kävin ihan itse rengasliikkeessä  vaihdattamasss talvirenkaat autooni.Niin helppoa se on.

Kommentit (264)

Vierailija
161/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen miehen seksiin, jakamaan arjen kuluja, rakkauteen, nauttimaan kokemuksista elämässä, tukemaan vaikeina aikoina kuten nyt hirveässä flunssassa. Tuomaan miesnäkökulmaa elämään, että elämä olisi siltä osin rikkaampaa. Kaipaan hellyyttä, välittämistä ja kyllä sitä miehen ihailua! Sitä ei voi ostaa.

Vierailija
162/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä muista nähneeni tällaista aloitusta miehen kirjoittamana. Että mies jotenkin elvistelisi sillä, kun pärjää ilman naista ja on siksi sinkku. Miehet kun yleensä ovat naisen kanssa halun eikä tarpeen takia. Melkoinen ero sukupuolten välillä tässä. 

Ei miehetkään muuta halua kuin pildeä niin turha lässyttää.

Surullinen kohtalo, kun niin monella naisella ei muutakaan annettavaa miehille ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsenäinen nainenkin tarvitsee välillä kunnon "kikkeliä"!

Onhan miehen tilalle keksitty muut härpäkkeet naisille, joten mihin miehiä enää tarvitaan?

Miehet ovat tehneet härpäkkeidenvalmistuskoneet.

Vierailija
164/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä miestä mihinkään tarvita, vaan halutaan. minusta on kivaa halia omaa miestä joka tuoksuu hyvältä ja tutulta. 

Vierailija
165/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen miehen seksiin, jakamaan arjen kuluja, rakkauteen, nauttimaan kokemuksista elämässä, tukemaan vaikeina aikoina kuten nyt hirveässä flunssassa. Tuomaan miesnäkökulmaa elämään, että elämä olisi siltä osin rikkaampaa. Kaipaan hellyyttä, välittämistä ja kyllä sitä miehen ihailua! Sitä ei voi ostaa.

Melkein uskoin todeksi, mutta miesnäkökulma paljasti provoksi. Ei naisia kiinnosta pätkän vertaa mikään miesnäkökulma tai miesten ajatusmaailma.

Vierailija
166/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein uskoin todeksi, mutta miesnäkökulma paljasti provoksi. Ei naisia kiinnosta pätkän vertaa mikään miesnäkökulma tai miesten ajatusmaailma.

Kiinnostaa. Miehet ovat söpöjä ja jotenkin innostuvat helposti. -eri

Vierailija
167/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen kiinnostuksen kun vaan näkisi joskus käytännössä. Meillä ainakin vaimon huomiojänne minun asioihin on ehkä 10 sekuntia. Ajatus on, että hän määrittää mikä on tärkeää ja jakaa käskyjä sen mukaisesti.

Vierailija
168/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki on helpompaa jakaa jonkun kanssa. On aina seuraa, kulut ja työt jakaantuu jne. Ilot tuplaantuu ja surut puolittuu.

Voihan se olla nainenkin. 

Vierailija
169/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän tämä tulikin aika kattavasti!

Vierailija
170/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen kiinnostuksen kun vaan näkisi joskus käytännössä. Meillä ainakin vaimon huomiojänne minun asioihin on ehkä 10 sekuntia. Ajatus on, että hän määrittää mikä on tärkeää ja jakaa käskyjä

Ikävä kuulla, äitini on vähän samanlainen isää kohtaan ja minusta se vaikutti kaikkien kannalta ankealta järjestelyltä. Toisaalta Suomessa saa kai kukin valita puolisonsa

Vierailija
171/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiin 

Olen harrastanut seksiä n. 50 miehen kanssa. Yksikään ei ole saanut minua tulemaan, kuten satisfyer.

Miestä ei tarvita siihenkään.

Vierailija
172/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas ne elatusmaksut maksaa jollei mies?

Vierailija
173/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiin 

Olen harrastanut seksiä n. 50 miehen kanssa. Yksikään ei ole saanut minua tulemaan, kuten satisfyer.

Miestä ei tarvita siihenkään.

Aika monta piti kumminkin kokeilla. Vikaa ei varmaan ole sinussa ollenkaan? 

Vierailija
174/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies ainakaan osaa korjata yhtään mitään laitteita.

Seuraksi se on eikä mikskään korjaajaksi.

Vierailija
175/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt johtuu vain siitä, että useimmista miehistä on tullut lähinnä naisia jotka eivät osaa itse tehdä mitään vaan soittavat aina jonkun MIEHEN korjaamaan tai asentamaan  kaiken tarvittavan. Vain pellemiehen voi korvata puhelimella.

T. Autoasentaja. 

Juuri tuollaista toksista miestä en ainakaan elämässäni kaipaa. Autoasentaja taitaa itse olla se pellemies jota nainen tarvii vain sen autonsa korjaamiseen. Mitään muuta syytä tuollaisen seurassa olemiselle en keksi. 

Vierailija
176/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten siittämiseen ehkä.

Senkin voi hoitaa muuten ja kodittomia orpolapsia on pilvinpimein avun tarpeessa .

Spermaa kuitenkin tarvitset, jos jälkeläisiä aiot itse tehdä ja sperma on peräisin miehestä.

Vierailija
177/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljettavaksi maanrakoon näyttääkseen että on itsenäinen vahva nainen.

Vierailija
178/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen kivaan

Vierailija
179/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöjä ootte kaikki.😂

Vierailija
180/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei naiset oikeasti ole mitään avuttomia ja saavat tehtyä ihan sen kaiken mitä miehetkin. Yleensä viellä paljon helpommallakin.

Ei saa  tana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan