Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin itsenäinen nainen tarvitsee miestä?

Vierailija
04.10.2024 |

Minä en ainakaan ole tarvinnut vuosiin.

Jos minun autoni menee rikki, niin vien sen vain automekaanikolle ja hän korjaa sen. Jos pesukone hajoaa soitan kodinkonekorjaajan. Tänäänkin kävin ihan itse rengasliikkeessä  vaihdattamasss talvirenkaat autooni.Niin helppoa se on.

Kommentit (264)

Vierailija
101/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä muista nähneeni tällaista aloitusta miehen kirjoittamana. Että mies jotenkin elvistelisi sillä, kun pärjää ilman naista ja on siksi sinkku. Miehet kun yleensä ovat naisen kanssa halun eikä tarpeen takia. Melkoinen ero sukupuolten välillä tässä. 

Olen huomannut saman. Yleensä kun miehet haluavat puhua tunteistaan niin naiset haluavat vain seksiä. Siksi olenkin lopettanut tunteista puhumisen ja keskittynyt antamaan naisille mitä he haluavat. Vetelen vaan menemään.

Minä olen pyrkinyt säilyttämään romanttisuuteni ja pyrkinyt aina huomioimaan naisia.

Viime viikonlopulla vietin yön erään kivan naisen luona ja hän nukkui aamulla niin söpön näköisenä etten raaskinnut häntä herättää vaan jätin hänelle yöpöydälle puhelin numeroni , 20 euron setelin ja lapun johon kirjoitin " oli todella kiva yö, tässä sinulle 20€, osta jotain kivaa itselles."

Olen tässä odotellut hänen soittoaan koko viikon, mutta ehkä hänellä on vain ollut kiireitä ja soittaa minulle jo huomenna.

Vierailija
102/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kaikki vahvat ja itsenäiset naiset jotka ei miehiä tarvitse tai halua mihinkään, pitäisi laittaa yhdessä johonkin pyörittämään omaa yhteiskuntaansa vaikka aluksi ihan testi mielessä pariksi vuodeksi ja sen jälkeen käytäis keräämässä pois ne jotka on vielä hengissä ellei sisällissota olisi kaatanut suurinta osaa ja loput kuollut nälkään tai johonkin. Ja JOS ne jostain syystä ei tuhoakaan itseään (joka kyllä on täysin mahdotonta) niin käytäis toteamassa sukupuuttoon kuoleminen sadan vuoden päästä, vaikka ei kuulemma tarvitse edes siihen lisääntymiseen enää miehiä, mutta olisihan se ihan kiva käydä oikein paikan päällä toteamassa että miten meni noin niinku omasta mielestä.

Ihmisillä sukupuolesta riippumatta on paljon muitakin keinoja sosiaaliseen kanssakäymiseen kuin sisällissota tai rinkirunkkaus. Ihminen on laumaeläin ja ihan tutkitustikin naisvaltaiset yhteisöt ovat sopuisampia ja vähemmän väkivaltaisia kuin miesvaltaiset yhteisöt. Kummankin sukupuolen pääasiallinen pyrkimys on kuitenkin aina yhteistyö. Omaan yhteisöönsä aggressiivisesti suhtautuvat ovat aina poikkeusyksilöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on. Parasta mitä ihminen tietää, on olla oman elämänsä herra, että ei tarvitse ketään.

Okei, alotetaan. Jumala, mä en tarvitse maata enkä siemeniä, mää pärjään itte. Joo, en tarvii vettäkään, mää itte pärjään. Kiitos vaan, en tarvii mitään. Alan tässä puuhata nyt, menkää muualle, mää teen ite.

Vierailija
104/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kaikki vahvat ja itsenäiset naiset jotka ei miehiä tarvitse tai halua mihinkään, pitäisi laittaa yhdessä johonkin pyörittämään omaa yhteiskuntaansa vaikka aluksi ihan testi mielessä pariksi vuodeksi ja sen jälkeen käytäis keräämässä pois ne jotka on vielä hengissä ellei sisällissota olisi kaatanut suurinta osaa ja loput kuollut nälkään tai johonkin. Ja JOS ne jostain syystä ei tuhoakaan itseään (joka kyllä on täysin mahdotonta) niin käytäis toteamassa sukupuuttoon kuoleminen sadan vuoden päästä, vaikka ei kuulemma tarvitse edes siihen lisääntymiseen enää miehiä, mutta olisihan se ihan kiva käydä oikein paikan päällä toteamassa että miten meni noin niinku omasta mielestä.

Ketkäs ne sodat on aloittaneet maailmassa? Molemmissa sukupuolissa on hiton pahoja yksilöitä, mutta kyllä ne sodat valitettavasti on miessukupuolen aikaansaannoksia, kautta tunnetun historian.

Vierailija
105/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskokkaremaista ajattelua ap:lta. He miettivät hyötynäkökohtia. Minulle riittää tieto, että olen onnellinen jakaessani elämäni puolison kanssa.

Vierailija
106/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen nainenkin tarvitsee välillä kunnon "kikkeliä"!

Vierailija
107/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkäs ne sodat on aloittaneet maailmassa? Molemmissa sukupuolissa on hiton pahoja yksilöitä, mutta kyllä ne sodat valitettavasti on miessukupuolen aikaansaann

Nainen kykenee olemaan yhtä julma kuin miehetkin.

- Eva Braun -

Vierailija
108/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teilläkin taas jutut

Rahalla sen naisenkin saa ja se on ihan luontaista naisille. Nainen on pääsääntöisesti aina ensisijaisesti rahan perään ja on lojaali vain rahalle.

Käytännössä on jopa edullisempaa vuokrata nainen kuin hankkia sellainen omaksi. Se joka nyt yrittää väittää, että nainen ei hae miehestä pelkkää hyötyä itselleen voi hieman miettiä asiaa tarkemmin.

Se rahastaminen alkaa jo ensitreffeillä jolloin mies hoitaa ja kustantaa ihan kaiken ja jos ei kustanna tai tarjoilu ei ole riittävän hintaista, niin suhde loppuu käytännössä jo siihen. Jos taas suhde etenee niin miehen on ostettava mahdollisimman kalliit sormukset, hankittava asunto ym ja elätettävä kotirouvaksi heittäytyvä nainen ja niin edelleen. Väite ettei nainen tarvitse miestä on pelkkää sanahelinää. Mies ryhtyy parisuhteeseen aina rakkaudesta, nainen taloudellisen hyödyn saamiseksi. Tämä on se perimmäinen totuus ja naisen syvin olemus.&n

Hei, me eletään Suomessa. Sinä elät jossain netin pimeillä poluilla...

Vierailija
109/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen mievihaketju kyllä saa täällä olla, mutta jos joku kirjottaisi ketjun, jossa kysyy, että mihin mies tarvitsee naista, niin viesti katoaisi alta aikayksikön.

Täähän on miehen aloittama ketju!

Vierailija
110/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsenäinen nainenkin tarvitsee välillä kunnon "kikkeliä"!

Mikähän sinullakin on vikana? Ei naurattanut, jos vitsiksi ajattelit. Se oli pelkkää toisen sukupuolen aliarvioimista ja halveksuntaa. Ei näin.

Vierailija
111/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä miestä mihinkään tarvitse. En ole ikinä elämässäni halunnut seurustella tai elää/asua kenenkään kanssa, ja näin viisikymppisenä olen oikein tyytyväinen siitä, että en ole koskaan edes kokeillut, vaikka välillä painostusta olikin. Elämä on leppoisaa (juuri nyt teetä ja murokeksejä "Sohvaperunoiden" alkua odotellessa, kun työviikko on takana). 

Autoni muuten korjauttaisin mieluummin naisella kuin miehellä. Sen verran on päässyt kuulemaan ja pari kertaa jopa kokemaan, että mieskorjaajat helposti laskuttavat naiselta enemmän turhista asioista. Yhdysvalloissa mieskorjaajat ovat myös ihan oikeita riskejä naisasiakkaille: löysäksi väännettyjä renkaiden muttereita, katkottuja johtoja, tyhjennettyjä jarrunesteitä - ja joskus jopa naisasiakkaan stalkkaamista ja tämän ovelle ilmestymistä. On hyytävää lukea naisten kertomuksia Redditistä, ja linkitettyjä uutisjuttuja.

Vierailija
112/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torttuaan varten

En todellakaan...pärjään omin avuin onneen ...

Vierailija
113/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ne korjaajat kaikki miehiä

Mitä väliä? Rahalla selviää eikä ne korjaa munalla. Alalla on yhä enemmän naisia, vaikkei tietysti siellä persulan pimeydessä.

Äsken mietit, että tarvitseeko nainen miehiä. Nyt tuli munajuttuja. Jos mies on typistettävissä munaan, onko nainenkin sitten vain reikä? Ja jos mies on vain muna ja nainen vain reikä, niin emmekö ole molemmat turhia ilman toisiamme? Pilluhan on olemassa kullia varten ja päinvastoin. 

Tai jos ajattelee vaikka taidetta kuten musiikkia, niin minkälainen olisi maailma ilman mies- ja naisääniä? Jos haluat kuunnella Laura Pausinia, neuvoisin vain kuuntelemaan Jope Ruonansuuta, koska eihän se Pausini sukuelimellä laula tuolla sinun lukiofilosofin viisaudellasi. 

Vierailija
114/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkäs ne sodat on aloittaneet maailmassa? Molemmissa sukupuolissa on hiton pahoja yksilöitä, mutta kyllä ne sodat valitettavasti on miessukupuolen aikaansaann

Naiset ovat aloittaneet sotia hieman enemmän, mutta ainoastaan miehet lopettavat sotia. 

Vierailija
115/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkäs ne sodat on aloittaneet maailmassa? Molemmissa sukupuolissa on hiton pahoja yksilöitä, mutta kyllä n

Nainen kykenee olemaan yhtä julma kuin miehetkin.

- Eva Braun -

Sinänsä ironista, että päätit valita yhden maailman historian parhaiten sodistaan tunnetun miehen vaimon sitaattia. 

Vierailija
116/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ok, että sinä olet ap sinkku. Et kuitenkaan kuulosta itsenäiseltä, kun haet vahvistusta mielipiteellesi.

Vierailija
117/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. Parasta mitä ihminen tietää, on olla oman elämänsä herra, että ei tarvitse ketään.

Okei, alotetaan. Jumala, mä en tarvitse maata enkä siemeniä, mää pärjään itte. Joo, en tarvii vettäkään, mää itte pärjään. Kiitos vaan, en tarvii mitään. Alan tässä puuhata nyt, menkää muualle, mää teen ite.

Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että 1. miehet ovat jotain jumalia ja että 2. jumala on olemassa? :D 

Miehet eivät ole välttämättömyys naiselle muuten, kuin jos haluaa lapsen. Toistaiseksi kahta ihmisen munasolua ei olla onnistuttu yhdistämään, mutta linnuilla tämä jo toimii. 

Vierailija
118/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä hyviäkin miehiä olemassa ei pidä yleistää. Kukapa ei hyvää miestä tarvisi!

Vierailija
119/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä miestä mihinkään tarvitse. En ole ikinä elämässäni halunnut seurustella tai elää/asua kenenkään kanssa, ja näin viisikymppisenä olen oikein tyytyväinen siitä, että en ole koskaan edes kokeillut, vaikka välillä painostusta olikin. Elämä on leppoisaa (juuri nyt teetä ja murokeksejä "Sohvaperunoiden" alkua odotellessa, kun työviikko on takana). 

Autoni muuten korjauttaisin mieluummin naisella kuin miehellä. Sen verran on päässyt kuulemaan ja pari kertaa jopa kokemaan, että mieskorjaajat helposti laskuttavat naiselta enemmän turhista asioista. Yhdysvalloissa mieskorjaajat ovat myös ihan oikeita riskejä naisasiakkaille: löysäksi väännettyjä renkaiden muttereita, katkottuja johtoja, tyhjennettyjä jarrunesteitä - ja joskus jopa naisasiakkaan stalkkaamista ja tämän ovelle ilmestymistä. On hyytävää lukea naisten kertomuksia Redditistä, ja linkitettyjä uutisjuttuja.

Hyvä että osaat englantia, mutta kaikki Redditissä ei ole totta. Ovatko ne Redditiläiset varmistaneet, että miesasiakkaille ei ole käynyt samoja juttuja?

Vierailija
120/264 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aloittaneet sotia hieman enemmän, mutta ainoastaan miehet lopettavat sotia.

Vain ensimmäinen lause on totta, ja sekin selittyy monilla asioilla joita et tietenkään halua mainita.