Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi suomalainen perhe jolla vuositulot on 100k saa lapsilisiä!!. Eikö heillä ole varaa ostaa vaippoja ilman veronmaksajien tukea???.

Vierailija
03.10.2024 |

on se kyllä kumma ....

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko, että vain sivistym,ättömät ku spiät lisääntyvät?

Vierailija
2/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tienataan yhteensä 150k bruttona, mutta kyllä ne lapsilisät ihan tarpeeseen tulee. Korkojen nousun jälkeen edullisimmat vuokra-asunnotkin tuntuivat meille hyviltä ratkaisuilta. Kolme lasta ja neljäs tulossa. Vanhempainvapaiden aikana tulot tietenkin tippuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sitä voit miettiä! Mä maksoin (olen 3 lapsen hyvätuloinen äiti) viime vuonna 85k€ veroja niin taidan jäädä vahvasti miinukselle tässä kuitenkin 😀

Vierailija
4/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks islamin ihmemaista tulevat esittävät yh ja tekevät 10 lasta? Koska sillä revitään kelalta 7000 euroa lisää kuussa. Ja siltiki työttömiä. Ja pisatuloksissa persetulokset, PASKATUET LOPETTÅETTAVA

Vierailija
5/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoista

Vierailija
6/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vaikertaa "veronmaksaja". Tosiasiassa veronmaksaja on juuri se enemmän tienaava kenelle vielä päälle kitistään. Että lisää pitäisi vielä tehdä tulonsiirtoja saajille? Tosiaanko?

Vierailija
7/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He taitavat kuitenkin maksaa melkoisesti noita veroja myös.

Vierailija
8/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeät yhteiskunnan loiset - kehtaavatkin nostaa sosiaaliturvaa.

Vierailija
9/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeasti suomalaiset tiedä, että lapsilisällä tasataan lapsettomien ja lapsellisten välistä kulueroa. Ei rikkaiden tai köyhien. Vaan niiden, joilla on lapsia versus niiden joilla ei niitä ole, varallisuudesta välittämättä.

Vierailija
10/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suomalainen 100t ansaitseva perhe lähtee pöytälaatikkofirman liikematkalle St. Moriziin. No ei tullut sopimusta tällä kertaa, voi harmi. Ensi talvena uudestaan. 

Vierailija
11/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sitä voit miettiä! Mä maksoin (olen 3 lapsen hyvätuloinen äiti) viime vuonna 85k€ veroja niin taidan jäädä vahvasti miinukselle tässä kuitenkin 😀

Kukaan ei tässä maailmassa ole niin köyhä kuin rikkaista rikkain, aina jää miinukselle. Onneksi mulla on tulot vain 595€ kuukaudessa niin saan säästöön joka kuukausi. Kannattaa kadehtia.

Vierailija
12/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua nyt huolettaa AP.n lapset, jos ne on vaipoissa koko lapsilisä ajan, eli syntymästään 17-vuotiaiksi 😥

Vierailija
13/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo kateus aika vekkuli luonnonvara. 

Vierailija
14/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on tehty rikkaille. Minä olen yksinasuva ja tuloni on alle tonnin enkä saa kelasta edes hammaslääkäriin rahaa. 100 tonnia tienaavat saavat satoja euroja tukia vaikka heillä on asunnot ja autot ja omaisuutta vaikka kuinka paljon.

Vierailija
15/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 k€ PERHEEN tuloiksi ei nyt ole mitenkään hääppönen. Tienaan yksinkin enemmän.

Vierailija
16/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ryhmä on myös se, joka aina maksaa kaikesta eniten. 

Vierailija
17/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko, että vain sivistym,ättömät ku spiät lisääntyvät?

Kenenkään ei pitäisi lisääntyä.

Vierailija
18/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oikeasti suomalaiset tiedä, että lapsilisällä tasataan lapsettomien ja lapsellisten välistä kulueroa. Ei rikkaiden tai köyhien. Vaan niiden, joilla on lapsia versus niiden joilla ei niitä ole, varallisuudesta välittämättä.

No miksi sitä pitää tasata? Kakara on henkilökohtainen elämäntapavalinta. Ei siitä mitään tasoitusta kuulu saada, yhtään sen enempää kuin vaikka lentomatkailusta tai hevosen omistamisestakaan.

Vierailija
19/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaurastuminen saati sitten rikastuminen pitäisi lailla kieltää.

Vierailija
20/34 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri he ovat niitä veronmaksajia, ap ja kaltaisensa eivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä