Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalan poliklinikkamaksu nousee 46 eurosta 66,70 euroon.

Vierailija
03.10.2024 |

Köyhimmät ja kipeimmät maksavat taas lisää 

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelu huononee ja maksut nousee. Mielenkiintoista.

Vierailija
2/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? 😮

No onpa kyllä ihan hiton hyvä ja tarpeellinen juttu, että nostivat parilla kympillä niitä yksityisen kelakorvauksia 🤦

-TTU TÄTÄ VALTIOTA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahahanat kiinni ja jokainen maksaa itse ja vain omasta hoidosta. Silloin on halvempaa pl. suurkuluttajat.

Vierailija
4/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahahanat kiinni ja jokainen maksaa itse ja vain omasta hoidosta. Silloin on halvempaa pl. suurkuluttajat.

Totta. Jätetään heti eläkeläiset hoitamatta.

Vierailija
5/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliklinikka maksu tarkoittaa siis esim. päivystystä. Julkisesta ei välttämättä soiteta edes soittopyyntöön takaisin, ei ole aikoja tai 8 viikon päästä. Terkkareita lakkautetaan. Taksilla edestakaisin päivystykseen jonottamaan kymmeneksi tunniksi. Vai sittenkin vaikka pikavipillä läheiseen yksityiseen, johon pääsee heti? Mikä lienee kokoomuksen leikkausten ja kela-korvausten funktio? 

Oikeasti - Suomen julkinen perusterveys on ihan Albania/Romania -tasoa.

Vierailija
6/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on paska maa. Rahaa riittää ukrainaan ja maahan muuttoon. Haistakaa paska meidän päättäjät. 

Vierailija
7/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain erikoisasemassa olevat saavat julkisia terveyspalveluita ja ilmaiseksi.

Vierailija
8/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korotus 45%.

Vierailija
9/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän välistävedettävää.

Vierailija
10/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotuen liitteeksi menee. 

Vierailija
11/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä hinta. Onneks ei oo tarvinu tk:ssa käydä ikinä aikuisiällä. En edes tiedä missä täällä on tk.

Vierailija
12/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpään sairastuminen on Suomessakin melkoisen kallis paukku. Tulee aika paljon noita käyntimaksuja makseltavaksi.

Vierailija
13/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi nousta enemmänkin. Jostainhan se raha on revittävä. 

Myös terveyskeskuksessa saisi olla kerta maksu JOKAISELTA kerralta. Ei mitään paljousalennusta eli maksutonta tietyn rajan jälkeen. Pienempikin summa, mutta joka kerta. Ei siellä tarvitse pitää piheille mummeleille mitään seurustelukerhoa lääkäriajoille ilmaiseksi. Joka kerta 10 Euroa, niin ammattivalittajatkin hieman harkitsee, mutta se on luonnonvalinta, jos 10 Euron takia on valmis kuolemaan. Toimeentulotukenahan nuo sitten ihan köyhimmät saa. 

Vierailija
14/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin julkiselle poistattamaan vahatulppaa korvasta, kun kuulo meni. Hoitsu kattoi korvaan ja totesi, että siellähän se on jo varasi ajan putsaamiseen 5 viikon päähän. Oli monttu auki, että et voi olla tosissasi. Olisiko tästä pitönyt vielä maksaakin jotain??

Tämän jälkeen tajusin, että onhan minulla Mehiläisen työterveys, jossa minua palveltiin kuin kuningasta ja tulppa katosi maksutta tunnin sisällä siitä, kun olin saanut ajan heti.

Vierailija
15/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Ja lääkekustannukset päälle, niihinkin menee paljon ja vielä katon täyttymisen jälkeen, sillä kaikesta ei saa kelakorvausta.

Ei kannata pienipalkkaista työtä tehdä. Toimeentulotuella ei tarvitsisi stressata, aina olisi tietty summa rahaa käytettävissä.

Vierailija
16/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin julkiselle poistattamaan vahatulppaa korvasta, kun kuulo meni. Hoitsu kattoi korvaan ja totesi, että siellähän se on jo varasi ajan putsaamiseen 5 viikon päähän. Oli monttu auki, että et voi olla tosissasi. Olisiko tästä pitönyt vielä maksaakin jotain??

Tämän jälkeen tajusin, että onhan minulla Mehiläisen työterveys, jossa minua palveltiin kuin kuningasta ja tulppa katosi maksutta tunnin sisällä siitä, kun olin saanut ajan heti.

Niin🤣🤣 hoito on huonoa ja siitä pitäisi maksaakin.

Vierailija
17/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maksukattoa nostetaan paljonko?

Vierailija
18/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo silti ihan poskettoman edullinen. Putkiamis kävi katsomassa, että tiskari oli oikein kytketty niin sekin maksoi enemmän.

Vierailija
19/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on pakko laittaa kaikki terveyskeskuskäynnit maksullisiksi, kun rahoistaan tarkat eivät enää mene erikoissairaanhoitoon, vaikka pääsisivät vaan käyvät valittamassa samoja asioita kerta toisensa jälkeen halvemmassa tai maksuttomassa terveyskeskuksessa.

Vierailija
20/90 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja maksukattoa nostetaan paljonko?

Maksukatto poistetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän