Sairaalan poliklinikkamaksu nousee 46 eurosta 66,70 euroon.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä sairaalassa tai terveyskeskuksessa pitää rampata koko ajan? Olen yli 50v enkä ole ikinä käynyt siellä. En myöskään ole syönyt lääkkeitä paitsi joskus 90 luvulla armeijassa sain antibiootteja kun oli keuhkokuume.
Sama. Eipä ole tullut koskaan käytyä sairaalassa muuta kuin vierailijana ja kerran olin naapurin mummolle kuskina. Läskit kai siellä juoksee. Kehopositiiviset joiden lihavuus on omavalintainen eikä kuulu muille.. paitsi lisääntyneinä sairaanhoitokuluina ja sairaaloiden tukkeutumisina niin ettei enää normaali ihmiset sinne mahdu vaan joutuvat jonottamaan että läskit hoidetaan ensin. Vttu että inhoan läskejä ihmisiä!!
Toivon sinulle kuppaa, koleraa ja keyhkosyöpää!
Vierailija kirjoitti:
Menin julkiselle poistattamaan vahatulppaa korvasta, kun kuulo meni. Hoitsu kattoi korvaan ja totesi, että siellähän se on jo varasi ajan putsaamiseen 5 viikon päähän. Oli monttu auki, että et voi olla tosissasi. Olisiko tästä pitönyt vielä maksaakin jotain??
Tämän jälkeen tajusin, että onhan minulla Mehiläisen työterveys, jossa minua palveltiin kuin kuningasta ja tulppa katosi maksutta tunnin sisällä siitä, kun olin saanut ajan heti.
Ne voi huuhdella itsekin sieltä pois, Lääkeruiskulla lämmintä vettä. Muutaman minuutin voi joutua ruiskimaan jos on kovassa mutta kyllä ne sieltä tulee.
Kannattaa opetella.
Ne aikoo oikeasti tappaa vanhukset ja eläkeläiset ja jättää ne ilman hoitoa. On kylmä meininki entisessä hyvinvointivaltiossa.
Köyhimmät ja kipeimmät saavat maksukaton nopeiten täyteen. Loppu sitten veronmaksajien piikkiin kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Menin julkiselle poistattamaan vahatulppaa korvasta, kun kuulo meni. Hoitsu kattoi korvaan ja totesi, että siellähän se on jo varasi ajan putsaamiseen 5 viikon päähän. Oli monttu auki, että et voi olla tosissasi. Olisiko tästä pitönyt vielä maksaakin jotain??
Tämän jälkeen tajusin, että onhan minulla Mehiläisen työterveys, jossa minua palveltiin kuin kuningasta ja tulppa katosi maksutta tunnin sisällä siitä, kun olin saanut ajan heti.
Hoitajanvastaanotot ovat ilmaisia.
Ulosottoon vaan, muiden laskujen jatkeeksi. Evvk.
Vierailija kirjoitti:
Köyhimmät ja kipeimmät saavat maksukaton nopeiten täyteen. Loppu sitten veronmaksajien piikkiin kokonaan.
Vaikka hoitokulujen maksukatto tulisi täyteen niin silti joudut maksamaan alennettua hoitokulumaksua, esim. jos sairaalaan joutuu ja se tulee olemaan uuden korotuksen jälkeen noin 50€/vrk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajanvastaanotot ovat ilmaisia.
Eivät ole ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotuen liitteeksi menee.
Mulla oli syyskuussa 27 sairaalapäivää ja tuli lääkkeineen ja osastopäivineen liki 2000€ lasku, maksuaikaa 14vrk. Kela ei auta eurollakaan, vastaus oli että anna mennä ulosottoon tai koeta hakea sosiaaliluottoa. Ja ennenkuin kysyt, tulot nettona 1400€.
Yhteys hyvinvointialueeseen ja sovit maksavasi laskun pienemmissä erissä.
Se on polimaksu, ei tk maksu.