Voiko mies ja nainen olla pelkkiä kavereita
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
voiko aikuiset ihmiset ylipäänsä olla keskenään kavereita
Täh?
On minulla naiskavereita, joiden kanssa voitaisiin alkaa enempäänkin jos sattuisi tilanne olemaan sopiva, mutta se ei ole se juttu eikä edes minkään aikavälin tavoite. Toki tekee kivan jännitteen se, että joskus jutellessa tajuaa, että kyllä, voisin panna... mutta samalla tajuaa että tää on just hyvä näin
Ei kaveruutta kannata vonkaamisella pilata. Mutta josko sittenkin... Joku suhde on alkanut noin, ja toisaalta joku on mennyt pilallekin. Tilanteet kannattaa ottaa sellaisina kuin ne ovat.
Kun on rehellinen ja käyttäytyy ihmisiksi, sillä olen elänyt aika onnellisena.
Tässä setämies selittää.
Vierailija kirjoitti:
Haluatteko ystävienne miehiäkin siis vai mitä ihmettä?
Helposti alkaa haluamaan jos on sopimattoman liikaa tekemisissä. Kohteliaan etäinen perhetuttavuus satunnaisine kyläilyineen tietyn kaavan kera on hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti alkaa haluamaan jos on sopimattoman liikaa tekemisissä. Kohteliaan etäinen perhetuttavuus satunnaisine kyläilyineen tietyn kaavan kera on hyvä vaihtoehto.
Ja siis niin, että pariskunnista naiset lähinnä puhuvat naisten juttuja keskenään ja miehet miesten. Ruokailun yhteydessä voidaan vaihtaa kohteliaita sanoja esimerkiksi työelämän asioista tai lähiaikojen matkasuunnitelmista. Ruoan jälkeen on hyvä hajautua miesten ja naisten omiksi ympyröiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
katsoo kuinka ihmiset kohtelee toisiaan
kaveruus kaukana
Ei omassa tapauksessa. Pidän miehiin siksi aina pienen etäisyyden, vaikka pidän heistä ihmisinä usein jopa naisia enemmän.
Minulla on ollut seksiä kaikkien miespuolisten ystävieni kanssa. Muita mieskavereita minulla ei ole, vaan loput ovat vain tuttuja, sukulaisia, työkavereita, naapureita tms, mutta en tapaa heitä koskaan kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Osa voi ja osa ei, kuten ketjustakin voi päätellä. Homon ja lesbon nyt luulisi voivan ainakin olla kavereita.
Hyvänpäivän tuttuja tai kavereita voi olla. Esimerkiksi duunikavereita.
Ystäviä ei voi olla.