Voiko mies ja nainen olla pelkkiä kavereita
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti naisten mielestä toimii kun nainen vaatii ystävä mieheltä niin sanottuja poikaystävän palveluita ja velvollisuuksia mutta miehen näkökulmasta se ei oikein toimi kun mies ei saa mitään muuta kuin vaatimukset naisilta eikä niistä vaatimusten toteuttamisesta mies saa mitään kiitosta eikä nainen koskaan maksa edes niitä kustannuksia mitkä aiheutuu niistä vaatimusten toteuttamisesta. Ihan jokaisen naiseen on sisäänrakennettu miesten henkinen ja taloudellinen hyväksikäyttö ja ihan jokainen nainen käyttää miehiä aivan järkyttävän paljon hyväkseen eikä yksikään nainen suostu lopettamaan sitä hyväksikäyttöä vaikka se on ihan yhtä kiellettyä kuin miesten tekemä naisten hyväksikäyttö minkä ihan jokainen nainen tuomitsee
Kyllä minulta ovat "kaverimiehet" yrittäneet kupata ammatillista osaamista sekä harrastusteni puolesta pt-palveluita. Ei ole miehelle mikään ongelma tuppautua "seuraksi" kokeneen harrastajan kanssa vähän kokeilemaan kiinnostavaa lajia.
Lisäksi terapiaa saa antaa lähes ania, hyvin harva mies on mielenterveydeltään mitenkään hyvissä kantimissa. Aina ovat määkimässä siitä, kun piti maksaa bensoista mennä eksän luokse, vaimo jätti kun hakkasi sitä, tai muuta vastaavaa paskaa.
No nykyään en anna miehille enää mitään. Siinähän määkivat. Terapiaa saa rahalla, pt-palveluita ja suurinta osaa ammattiosaamisestanikin. Jos kaipaa seuraa voi katsoa vaikka komediaa ja naureskella sille. Ei kiinnosta tipan tippaa.
Vierailija kirjoitti:
Voivat olla kavereita. Ensimmäiseen yhdyntään asti.
Oikeastaan tuokaan mitään määritä, näinkin on käynyt. Life is life ja eikun jatketaan. Näin siis nuorempana, enää ei jaksa aina edes kotona 😂
M44
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää rehellisesti oikein usko että voi, ainakaan kovin todennäköisesti ja hyviä kavereita tai ystäviä. Pitkään luulin että voi ja sinnikkäästi yritin ystävystyä kivojen miesten kanssa, mutta ei siitä koskaan tullut mitään. Aina mies yritti sitten kuitenkin jotain muuta. Joku kerta. Veljeni kanssa voin olla aidosti ystävä ja miehen kavereita ja vaikka jotain omia harrastustuttuja/kavereita (miehiä) voin toki pitää kaverina, mutta sellaiseen läheiseen ystävyyteen että kahdestaan hengaillaan en enää usko.
Veljeni kanssa voin olla aidosti ystävä ja miehen kavereita ja vaikka jotain omia harrastustuttuja/kavereita (miehiä) voin toki pitää kaverina, mutta sellaiseen läheiseen ystävyyteen että kahdestaan hengaillaan en enää usko.
Jotkut veljet haaveilevat siskojensa tai äitiensä r aiskauksista. Toisinaan myös syyllistyvät näihin tekoihin.
Oma yritti parittaa minua parhaalle kaverilleen vaimonsa avulla ja rakentaa meille jotain haaremia, missä minä olisin ollut heidän lapsensa kummi ja lopulta sitten auttoivat jopa minut r aiskannutta miestä kaappaamaan lapseni.
Ihan yhtä paskoja ne kaikki miehet ovat, myös ne isät ja veljet. Suurin osa naisista on sokeita tälle, koska kasvavat tiiviisti heidän kanssaan. Mutta jos pääsee muutamaksikin vuodeksi eroon sukulaismiehistä niin eipä sitä todellakaan enää kaipaa takaisin. Tukholma-syndrooma toimii vain jos on toisen vanki, ei vapaaseen yksilöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää rehellisesti oikein usko että voi, ainakaan kovin todennäköisesti ja hyviä kavereita tai ystäviä. Pitkään luulin että voi ja sinnikkäästi yritin ystävystyä kivojen miesten kanssa, mutta ei siitä koskaan tullut mitään. Aina mies yritti sitten kuitenkin jotain muuta. Joku kerta. Veljeni kanssa voin olla aidosti ystävä ja miehen kavereita ja vaikka jotain omia harrastustuttuja/kavereita (miehiä) voin toki pitää kaverina, mutta sellaiseen läheiseen ystävyyteen että kahdestaan hengaillaan en enää usko.
Veljeni kanssa voin olla aidosti ystävä ja miehen kavereita ja vaikka jotain omia harrastustuttuja/kavereita (miehiä) voin toki pitää kaverina, mutta sellaiseen läheiseen ystävyyteen että kahdestaan hengaillaan en enää usko.
Jotkut veljet haaveilevat siskojensa tai äitiensä r aiskauksista. Toisinaan myös syyllistyvät näihin tekoi
Muutaman muunkin keissin suomessa todistanut, missä naisen avomies on esim. r aiskannut tai pahoinpidellyt tätä, ja naisen isä on ollut ensimmäisenä palauttamassa naista takaisin miehelle.
Ei noista kusiaivoista ole mitään turvaa, päin vastoin.
Mutta molemmissa sukupuolissa on olemassa yksilöitä, joihin törmää toisinaan, jotka pystyvät auttamaan elämässä eteenpäin. Ja onhan niitä munkkejakin, jotka pidättäytyvät maallisesta ahneudesta ja himosta. Tällaisiin miehiin voi luottaa joissakin asioissa. Ja tietysti internetissä voi puhua miestenkin kanssa ilman, että pystyvät koskemaan sinuun.
En tiedä pystyykö jokaisella olemaan vastakkaisen sukupuolen ystäviä, se riippuu paljon asenteesta ynnä muusta. Mutta oma kokemus on, ettei mies- ja naispuolisilla ystävillä ole käytännössä paljoa eroa. Ihmisiä yhtä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Seksuaalinen lataus on koko ajan olemassa. Ehkä alkuun voi olla "vain" kavereita, mutta ei pidemmän päälle. Tai sitten minä olen jotenkin outo, mutta aina kaveruutena alkanut on johtanut miehen aloitteesta seksiin. Ensin on halailua ja niskan/selän hierontaa kaveripohjalta, mutta siitä se kyllä ajanoloon etenee.
SAMAA MIELTÄ:)
No tottakai voi, ei epäilystäkään. Voipi olla jopa paljon parempi ystävä, kuin samaa sukupuolta oleva.
Kyllä voi.
Mutta aika usein noissa tuppaa käymään niin, että jompi kumpi haluaa enemmän.
Kyllä voi. Näin kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sen sanoa. Minä (nyt 33-vuotias heteromies) ja eräs lukioaikainen sydänystäväni (kanssani samanikäinen heteronainen) olemme tunteneet jo 16 vuotta ja olemme suorastaan koulukirjaesimerkkejä siitä, kuinka mies ja nainen voivat olla toistensa kanssa pelkkiä ystäviä ilman, että siinä on mukana yhtään mitään muuta. Emmekä kumpikaan ole väliltämme koskaan muuta edes odottaneetkaan.
Tottakai voi, mulla on useampi mieskaveri joiden kanssa ei ole ikinä ollut mitään vispilänkauppaa. Vanhimmat mieskaverit ovat ala-asteelta, tuoreimmat nykyisestä duunipaikasta. Olen onnellisesti naimisissa.
Siis voi, jos ainakin joskus nussuttelevat, tai ovat nusauttaneet. Miehenä sanon, että miehillä ainakin on lähes aina tässä se taka-ajatus. Jos mies puhtaasti kavereita kaipaa ilman yhtään mitään seksuaalisia taka-ajatuksia, niin kyllä se silloin on miespuolisten kavereitten kanssa aikaa viettämässä. Tai voi mies olla naisen kaveri, mutta kyllä se aina siellä takaraivossa on, että pimpslooraa pitäis tuoltakin jossain vaiheessa mielellään saada.
Näin on. Muu on tekopyhää jeesustelua.
Tietysti voi. Naiset nyt ei muutenkaan ajattele seksuaalisesti, muuta kuin omasta kumppanistaan. Mulla on useita miesystäviä ja jotkut ihan ala-asteelta asti.
Totta kai, kaikkien miesten mukaan. Mutta tällaiset miehet ajattelevat, että kaverit myös panevat joskus ihan muuten vaan. Ja toisaalta, että 100% muista miehistä yrittää vain panna naista, mutta ei koskaan hän. Paitsi jos pannaan kavereina, silloin on kyse vain kaveripanosta, eikä siitä että mies yrittäisi panna naista.
Eli kyllä, näillä ehdoilla mies ja nainen voivat olla kavereita.