Voiko mies ja nainen olla pelkkiä kavereita
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ystävyys tarkoittaa ainoastaan sitä että nainen saa miehestä kuskin, tekijän ja auttajan ilman että nainen tekee mitään positiivista miehelle. Mikään ihmissuhde ei toimi niin että vain toiseen suuntaan menee hyödyt ja vain toiseen suuntaan menee haitat
Onko ystävyys mahdollista sitten samaa sukupuolta olevien välillä jos kyse ei ole siitä että molemmat saa ystävyydeltä jotakin? Jos nainen käyttää vain hyväksi miten naisten välinen ystävyys voi toimia?
Tuollaiset vastaukset ovat naisilta jotka käyttävät hyväkseen ihmisiä sukupuolesta riippumatta. Mies on vain tekosyy sille, että ei halua muuta kuin hyväksikäytettävän "ystävän".
Voi. Itsellä on montakin naispuolista ystävää.
Ovat esim. monissa keskusteluaiheissa parempia, kuin miespuoliset kaverit. Esim. Ihmissuhteita ja tunteita käsittelevissä aiheissa.
Mies36v
Mulla on lähes pelkästään vain naisystäviä. Hyvin tullaan juttuun.
M64
Vierailija kirjoitti:
MItä te teette vastakkaista sukupuolta olevien kavereiden kanssa? Yksilöikää tekemisiä, ei vaan että samaa kuin oman sukupuolen kanssa.
Mä ja paras lapsuudenystäväni tavataan välillä kotipaikkakunnalla ja juodaan pussikaljaa yhdessä meidän spesiaalipaikassa. Tai sit käydään paikallisessa baarissa. Pointti ei ole ikinä juopottelu, vaan juttelu, kuulumisten laitto ajan tasalle. Harvoin ehditään näkemään, molemmilla perheet jne. aikuiskuviot. Aina halataan kun nähdään ja hyvästellessä halaus saattaa kestää 10 minuuttia. Eikä siinä ole mitään eroottista viritystä. Mä rakastan häntä syvästi, mutta se on ystävyyttä ja sellaista kuin hän olis mun veljeni. No sielunveli hän onkin. Ihminen, joja on tuntenut mut kauemmin kuin kukaan muu, no äitiä toki lukuun ottamatta.
No minä olen yrittänyt, mutta päättyy aina siihen, että mies yrittää lähennellä ennemmin tai myöhemmin. Jopa ne "kilttikset". Rasittavaa.
Voi. Minulla on paljon naispuolisia ystäviä. Myös paras kaverini on yleisesti hyvin viehättävänä pidetty nuori nainen. En kuitenkaan ajautuisi hänen kanssaan samaan sänkyyn edes päissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin yhden ihmisen otannalla, kyllä voi. Haluaako jotkut oikeasti naida jokaista vastakkaista sukupuolta olevaa vai miksi tätä edes kysytään?
Kyllä minä ainakin haluan naida lähes kaikkia vastakkaisen sukupuolen edustajia. Riippuu nyt kuitenkin hiukan ulkonäköseikoistakin tosin. Pahimpia mursuja en pane.
No vaikka mä oon bi, niin ei silti tee mieli naida joka ikistä vastaantulijaa 🙄, oli mursuja tai ei.
Mä en enää rehellisesti oikein usko että voi, ainakaan kovin todennäköisesti ja hyviä kavereita tai ystäviä. Pitkään luulin että voi ja sinnikkäästi yritin ystävystyä kivojen miesten kanssa, mutta ei siitä koskaan tullut mitään. Aina mies yritti sitten kuitenkin jotain muuta. Joku kerta. Veljeni kanssa voin olla aidosti ystävä ja miehen kavereita ja vaikka jotain omia harrastustuttuja/kavereita (miehiä) voin toki pitää kaverina, mutta sellaiseen läheiseen ystävyyteen että kahdestaan hengaillaan en enää usko.
Voivat. Mutta jos olen vahvasti viehättynyt naisesta, en tyydy olemaan pelkkä kaveri. Ilmaisen siinä tapauksessa mielenkiintoni ja sitten näkee kuinka käy.
Voi, jos mies on homo. Mä en enää kaveeraa miesten kanssa, niin monta kertaa on luottamus mennyt kun kaverina esiintynyt mies on ehdotellut jotain muuta.
Meillä on pieni opiskelukaveriporukka yli 30 vuoden takaa. Ikinä ollut mitään säätöä, vaikka mukaan on mahtunut monenlaista elämäntilannetta.
No aivan takuulla voi olla ja olen ihan perus hetero.
Mitä ihmeen apinoita joillain tuntuu olevan koko universumi täynnä? Paras ystävänikin on ollut iät ja ajat homo, enkö siis olisi voinut olla hänenkään ystävä?
M44
Kuulostaa kauhealta. Ei tuo ole kaveruutta, vaan hyväksikäyttöä, tunnekylmyyttä, ihmisillä pelaamista ja kieroutta.