Lihapullat haisivat PIERULLE
Kommentit (21)
Suojakaasu.
Tehtaalla väki tietää paeta ulos linjalta jos pieru alkaa haista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä jännän hajuiset pierut aina kun on syönyt lihapullia
Tämä. Pitäisi varmaan lopettaa lihapullien syönti.
Suojakaasu ei haise yhtään millekään, se on pilaantuva liha minkä haju tulee nenään kun avaa lihapullapaketin.
Suojakaasuina käytetään esim. typpeä tai hiilidioksidia, jauhelihassa happea. Ovat siis täysin hajuttomia kaasuja.
Vierailija kirjoitti:
Suojakaasu ei haise yhtään millekään, se on pilaantuva liha minkä haju tulee nenään kun avaa lihapullapaketin.
Kuulepa vajaqqi. Se suojakaasu suojaa lihapullia hapettumiselta eli siinä ei ole lainkaan happea.
Sitä samaa happea jota lihapullatehtaan työntekijät tarvitsevat hengittämiseen.
Suojakaasu on pakko hajustaa ihan lain mukaan niin voimakkaasti että vuodon sattuessa väki ehtii ulos tiloista ennen kuin taju menee.
Vierailija kirjoitti:
Suojakaasuina käytetään esim. typpeä tai hiilidioksidia, jauhelihassa happea. Ovat siis täysin hajuttomia kaasuja.
TTU millaisia pässejä täällä pyörii.
Juuri näiden hajuttomuuden takia suojakaasu pitää hajustaa rikkiyhdisteellä että työntekijät huomaavat vuodon ja pääsevät hengissä ulos tuotannosta.
Happea suojakaasuna? Tuohan on vallan mainio suoja hapettumista vastaan.
Seuraavaksi varmaan dityppioksidia.
Vierailija kirjoitti:
Happea suojakaasuna? Tuohan on vallan mainio suoja hapettumista vastaan.
Seuraavaksi varmaan dityppioksidia.
Happeakin käytetään säilyttämään punainen väri sitä vaativissa...
Kokoomuslaiset ne vaan sontii köyhän ruokaan. Saavat piireissänsä hyvät naurut tästäkin köyhien nöyryyttämisestä. T: Kokoomuslainen
Tehkää itte kunnon jauhelihasta lihapullanne. Eivät takuulla haise pierulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Pitäisi varmaan lopettaa lihapullien syönti.
Ostaa lihaa palana ja tekee siitä, itsekin voi tehdä jauhelihaa vaikka ei lihamyllyä olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki teurasjätehän niihin jauhetaan
Mitä sitten? Tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulepa vajaqqi. Se suojakaasu suojaa lihapullia hapettumiselta eli siinä ei ole lainkaan happea.
Sitä samaa happea jota lihapullatehtaan työntekijät tarvitsevat hengittämiseen.
Suojakaasu on pakko hajustaa ihan lain mukaan niin voimakkaasti että vuodon sattuessa väki ehtii ulos tiloista ennen kuin taju menee.
Laitapa linkki ko. lakipykälään.
Viisi vuotta olin nuorempana töissä elintarviketehtaassa ja siellä nimenomaan opin että suojakaasu ei haise ja että se haju tulee tuotteessa olevista bakteereista.
Vierailija kirjoitti:
Se on se suojakaasu mihin ne on pakattu, mikä haisee.
Nii :D