Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies ja nainen olla pelkkiä kavereita

Vierailija
03.10.2024 |

Mitä ajattelette asiasta?

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yhden ihmisen otannalla, kyllä voi. Haluaako jotkut oikeasti naida jokaista vastakkaista sukupuolta olevaa vai miksi tätä edes kysytään?

Tajusithan sinä. Ei aina tarvitse säätää. t: mies

Vierailija
22/117 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Seksuaalinen lataus on koko ajan olemassa. Ehkä alkuun voi olla "vain" kavereita, mutta ei pidemmän päälle. Tai sitten minä olen jotenkin outo, mutta aina kaveruutena alkanut on johtanut miehen aloitteesta seksiin. Ensin on halailua ja niskan/selän hierontaa kaveripohjalta, mutta siitä se kyllä ajanoloon etenee.

Lähetät varmaan jotain tiedostamattomia? signaaleita olevasi kiinnostunut muustakin kuin vain kaveruudesta ja tähän miehet sitten tarttuvat tai sitten he ovat halunneetkin suhteeseen kanssasi heti alusta lähtien.

Tai olet poikkeuksellisen hyvännäköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Panokavereita.

Vierailija
24/117 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Oma kokemus on se, että pystyn kyllä olemaan pelkkä kaveri naisen kanssa, jos en tunne seksuaalista vetoa häneen. Muussa tapauksessa ei onnistu.

Miten nämä kaverisuhteet ovat alkaneet? Minä olen nainen, eikä yksikään kaveruutena alkanut ole pysynyt vain kaveruutena, aina johtanut seksiin miehen aloitteesta.

Sinä oletkin helppo ja miehet vaistoavat sen.

Ihan sama. Sanotko itse ei hyvälle seksille. En halua sitoutua.

Vierailija
25/117 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyin täällä kesällä tätä samaa asiaa, niin suurin osa vastasi ettei voi olla ja tykkäyksiä tuli näille.

Vierailija
26/117 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta naisen pitää antaa seksiä palkinnoksi miehelle.

Vierailija
27/117 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ystävyydestä. Oletteko vähän hölmöjä?

Vierailija
28/117 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi. En pidä kaikkia miehiä ihastuttavina, itse asiassa vain omaa miestäni.

Vierailija
29/117 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kysyin täällä kesällä tätä samaa asiaa, niin suurin osa vastasi ettei voi olla ja tykkäyksiä tuli näille.

Jep. Tällä kertaa tänne sattui vastaamaan tiukkapipot.

Vierailija
30/117 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa aitoa ystävyyttä naisen ja miehen välillä. Työpaikallakin miehet ovat sosiaalisia vain sen takia, että joku työpaikan naisista ihastuisi tähän sosiaaliseen mieheen ja tällöin mies saisi seksiä.

Vierailija
31/117 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Oma kokemus on se, että pystyn kyllä olemaan pelkkä kaveri naisen kanssa, jos en tunne seksuaalista vetoa häneen. Muussa tapauksessa ei onnistu.

Noin se menee täälläkin ja mies-nainen-kaveri"parit" ovat aina sellaisia ettei viehättävyydessä olla todellakaan samalla tasolla. 

Vierailija
32/117 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa aitoa ystävyyttä naisen ja miehen välillä. Työpaikallakin miehet ovat sosiaalisia vain sen takia, että joku työpaikan naisista ihastuisi tähän sosiaaliseen mieheen ja tällöin mies saisi seksiä.

Nykyään kukaan ei enää saa keneltäkään pillua. Paska maa.

Vierailija
33/117 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, mitä kaveruudella tarkoitetaan. Facekaveruus ei ole ongelma. Eikä sekään, jos nimittää kaveriksi ihmistä, jonka ainoastaan jostain yhteydestä sattuu tuntemaan, ja näkee kenties kerran viidessä vuodessa.

Mutta se, että on säännöllisesti tekemisissä, ja on yhteisiä menoja ja vietetään yhdessä aikaa, niin ei tule mitään.

Paaitsi siis jos se mies on homo, niin silloin toimii. Muuten ei.

Tai jos naisessa on jotain, joka lakastuttaa miehestä kaiken urostelun. 

Vierailija
34/117 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se ei onnistu? Miten se tekee käytännössä mahdottomaksi olla kaveri? Jos vaikka pitääkin toista viehättävänä mutta hengaa kaverina niin toisen seuraan tottuu kyllä ja on ihan mukavaa olla yhdessä. Minusta moni mies on seksuaalisesti vetoava mutta ei se häiritse kaveruutta.

Vierailija
35/117 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu voi olla.Ihminen kykenee korkeampaan ajatteluun kuin se mitä jalkojen välistä löytyy. 

Vierailija
36/117 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voivat. Etenkin sen jälkeen, kun on alkuun kokeiltu seksiä, ja todettu ettei touhu maksa nähtyä vaivaa. Jää se joutava säätäminen pois, ja kaveruudelle tulee tilaa. Myöhemmällä iällä tämä vielä helpottuu, kun hormonit ei enää hyppyytä ihmistä.

Vierailija
37/117 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se ei onnistu? Miten se tekee käytännössä mahdottomaksi olla kaveri? Jos vaikka pitääkin toista viehättävänä mutta hengaa kaverina niin toisen seuraan tottuu kyllä ja on ihan mukavaa olla yhdessä. Minusta moni mies on seksuaalisesti vetoava mutta ei se häiritse kaveruutta.

Sivusta kommentti, onhan se kiusallista esittää pelkkää kaveria miehen kanssa josta oikeasti toivoisi enemmän. Periaatteessa kyllä pystyisin mutta en näe tällaisessa tilanteessa järkeä kaverisuhteessa, laitan ennemmin välit kokonaan poikki. Osa ihmisistä on sellaisia joista haluaa joko kaiken tai ei mitään. N

Vierailija
38/117 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yhden ihmisen otannalla, kyllä voi. Haluaako jotkut oikeasti naida jokaista vastakkaista sukupuolta olevaa vai miksi tätä edes kysytään?

Kysyn tätä koska monelle varatulle naiselle on täysin käsittämätöntä, että mies ja nainen voivat olla pelkkiä kavereita. Tosin moni vapaakin nainen ajattelee näin, mutta se ei ilmene niin silmiinpistävästi kuin varatuilla.

Vierailija
39/117 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Mutta se on aina erilaista kuin mies miehelle tai nainen nainelle. Jotain jännitettä on, mutta se ei tarkoita sitä että se johtaisi seksiin tai edes mihinkään romanttiseen.

Vierailija
40/117 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni olisin, mutta kun aina pelkään rai*katuksi tulemista.