Voiko mies ja nainen olla pelkkiä kavereita
Kommentit (117)
Kyllä. Mulla on enemmän mies- kuin naiskavereita.
Riippuu elämäntilanteesta.
Joskus voivat, mutta usein seksi pitää ns hoitaa alta pois.
Voi.
Ja jos joku on sitä mieltä, että ei voi, niin se tarkoittaa vain sitä, että ko. ihminen ei pysty olemaan ihastumatta tai p*nematta vastakkaisen sukupuolen edustajaa. Eli kertoo vain ja ainoastaan heistä, ei ilmiöstä.
Ei voi. Seksuaalinen lataus on koko ajan olemassa. Ehkä alkuun voi olla "vain" kavereita, mutta ei pidemmän päälle. Tai sitten minä olen jotenkin outo, mutta aina kaveruutena alkanut on johtanut miehen aloitteesta seksiin. Ensin on halailua ja niskan/selän hierontaa kaveripohjalta, mutta siitä se kyllä ajanoloon etenee.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Seksuaalinen lataus on koko ajan olemassa. Ehkä alkuun voi olla "vain" kavereita, mutta ei pidemmän päälle. Tai sitten minä olen jotenkin outo, mutta aina kaveruutena alkanut on johtanut miehen aloitteesta seksiin. Ensin on halailua ja niskan/selän hierontaa kaveripohjalta, mutta siitä se kyllä ajanoloon etenee.
No sinä olet tosiaan outo. Minulla on koko ikäni ollut vastakkaisen sukupuolen edustajia kavereina, eikä ole todellakaan tehnyt mieli edetä yhtään mihinkään siitä.
Jos en pidä naista viehättävänä niin toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä olet tosiaan outo. Minulla on koko ikäni ollut vastakkaisen sukupuolen edustajia kavereina, eikä ole todellakaan tehnyt mieli edetä yhtään mihinkään siitä.
Ihmiset on erilaisia. Voihan olla, että nämä kaverimiehet ovat alunalkaenkin pyrkineet suhteeseen, kaveruus ollut vain välivaihe.
Voi. Mulla oli miespuolinen kaveri vuosia jonka kanssa ei ollut koskaan mitään "sutinaa".
Näin yhden ihmisen otannalla, kyllä voi. Haluaako jotkut oikeasti naida jokaista vastakkaista sukupuolta olevaa vai miksi tätä edes kysytään?
Vierailija kirjoitti:
Näin yhden ihmisen otannalla, kyllä voi. Haluaako jotkut oikeasti naida jokaista vastakkaista sukupuolta olevaa vai miksi tätä edes kysytään?
Ei jokaista, täytyyhän siinä jotain mielenkiintoa olla mukana. Jokaista ei voi pitää mielenkiintoisena ja puoleensavetävänä.
Olen mies. Oma kokemus on se, että pystyn kyllä olemaan pelkkä kaveri naisen kanssa, jos en tunne seksuaalista vetoa häneen. Muussa tapauksessa ei onnistu.
MItä te teette vastakkaista sukupuolta olevien kavereiden kanssa? Yksilöikää tekemisiä, ei vaan että samaa kuin oman sukupuolen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Oma kokemus on se, että pystyn kyllä olemaan pelkkä kaveri naisen kanssa, jos en tunne seksuaalista vetoa häneen. Muussa tapauksessa ei onnistu.
Miten nämä kaverisuhteet ovat alkaneet? Minä olen nainen, eikä yksikään kaveruutena alkanut ole pysynyt vain kaveruutena, aina johtanut seksiin miehen aloitteesta.
Kokemus kertoo: ei voi.
Ja platoniset muka, pyh..
Vierailija kirjoitti:
Lähetät varmaan jotain tiedostamattomia? signaaleita olevasi kiinnostunut muustakin kuin vain kaveruudesta ja tähän miehet sitten tarttuvat tai sitten he ovat halunneetkin suhteeseen kanssasi heti alusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Kokemus kertoo: ei voi.
Ja platoniset muka, pyh..
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä kaverisuhteet ovat alkaneet? Minä olen nainen, eikä yksikään kaveruutena alkanut ole pysynyt vain kaveruutena, aina johtanut seksiin miehen aloitteesta.
Sinä oletkin helppo ja miehet vaistoavat sen.
Tottakai voi!