Työttömät hoi! Nyt on 10 paikkaa avoinna metrokuljettajankoulutukseen
Kommentit (129)
Mä hain joskus lipuntarkastajaksi enkä päässyt. Olen tainnut hakea itsesiassa oarikin kertaa. Jostain kumman syystä tavallinen suomalaisnainen ei kelpaa Suomen työmarkkinoille. Mä en edes juo, enkä tupakoi. Enkä ole selkävaivainenkaan.
Joten enpä hae. Palkatkoon nyt ma.muja vaan suosiolla.
Nyt kaikki puoli miljoonaa työtöntä hakemus sisään, vaikka asuisi Utsjoella.
Eikö tuolla ole melko kehno palkkaus? Tyyliin 2000-2500? Ennemmin sitten vaikka lähijunia ajamaan 5000+ palkalla
Vierailija kirjoitti:
Jos voisin muuttaa pääkaupunkiseudulle, niin voisin olla kiinnostunut. MUTTA koko homma varmaan kariutuisi tähän: "Merkittävimpiä kuljettajaksi soveltuvuuden esteitä ovat mielenterveys- tai päihdetausta sekä unihäiriöt."
Etuina mm. "mahdollisuuden työsuhdeasuntoon"
Ihan varmasti riittää hakijoita. 35 tuhatta vuosiansiot kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos voisin muuttaa pääkaupunkiseudulle, niin voisin olla kiinnostunut. MUTTA koko homma varmaan kariutuisi tähän: "Merkittävimpiä kuljettajaksi soveltuvuuden esteitä ovat mielenterveys- tai päihdetausta sekä unihäiriöt."
+vauvapalstariippuvuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan itse tehnyt tuon diagnoosin, vai löytyykö ihan viralliset diagnoosit noista "sairauksista". Noihin meinaan voisi kuka tahansa vedota, että mulla on kun nämä ongelmat, niin en voi tehdä töitä. Ja onko porukat ymmärtäneet miten itselleen hankkii noita ongelmia, no sillä, että syrjäytyy muusta yhteiskunnasta, jolloin kyllä aika monelle tulee vastaavia ongelmia.
No se on kyllä kaikkien etu, että esim vakavasta unihäiriöstä kärsivä ei aja. Mieluummin edes omaakaan autoa. On vastuullista tiedostaa omat rajoitteet.
Vierailija kirjoitti:
Saako ajaa ihmisten päälle?
Kysy rohkeasti työhaastiksessa !
Vierailija kirjoitti:
Lukutaidoton somali sopii metron nuppiin kuin nyrkki silmään.
Mikähän somalilla on mennyt elämänhallinnassa/suunnitelmassa pieleen jos töihin tarvitsee mennä?
Kuvitella, kokonaista kymmenen paikkaa! Jo pelkän Helsingin työttömien kesken melkoinen tappelu työpaikasta.
Tuskin kaikki paikat työttömille menee. On paljon nytkin työssäkäyviä jotka miettivät alanvaihtoa. Itsekin aloin juuri miettimään...
Vierailija kirjoitti:
Valinta tehdään tietty dei-perustein joten helsinkiläisen valkonaaman on turha edes yrittää hakea jos ei puutu vähintään jalka tjsp haussa lisäpinnoja antavaa.
Ei kiitos.
Pelottaa niiden raiteilla vastaantulevien epätoivoisten ihmisten kohtaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kovat on vaatimukset. Ja mitäköhän haittaa mt ongelmat jos lääkitys on kunnossa.
Henkilövahinkoja sattuu silloin tällöin. Jo valmiiksi psyykkisesti sairas ei välttämättä kestäisi moista.
No kyllähän tuota voi sen aikaa tehdä, että löytää jotain muuta. Helpompi työllistyä, kun on jo töissä.
Esim 3kk.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tuota voi sen aikaa tehdä, että löytää jotain muuta. Helpompi työllistyä, kun on jo töissä.
Esim 3kk.
Se ei ole mikään pätkäkoulutus. Veronmaksajat maksaa koulutuksen.
Eiku, nythän mä tajusin, sä yrität saada ihmisiä nalkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan itse tehnyt tuon diagnoosin, vai löytyykö ihan viralliset diagnoosit noista "sairauksista". Noihin meinaan voisi kuka tahansa vedota, että mulla on kun nämä ongelmat, niin en voi tehdä töitä. Ja onko porukat ymmärtäneet miten itselleen hankkii noita ongelmia, no sillä, että syrjäytyy muusta yhteiskunnasta, jolloin kyllä aika monelle tulee vastaavia ongelmia.
Eikö sua vi'tun sadistivaja'kki pätkän vertaa kiinnosta edes oma turvallisuutesi, kun väen vängällä haluat mielenterveysongelmaiset ja uniongelmaiset kuskeiksi? Vai oletko joku perähikiän persu, joka ei ole koskaan metroa nähnytkään?
Vierailija kirjoitti:
Kuvitella, kokonaista kymmenen paikkaa! Jo pelkän Helsingin työttömien kesken melkoinen tappelu työpaikasta.
Aika epätoivoinen rekrytoija kun täällä kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Huolivatko 62v naista? 🤔
Voivat kuule huolitakkin, bussi kuskiksi ainakin pääsee. Nuo on vanhempien ja tummien ihmisten töitä, perussuomalaiset eivät edes hakeudu kun voi vahingossa sössiä hommansa niin että joutuu töihin.
Mitä sitten vaikka 10 pääsee, hakemuksia oli viimeksi tullut koulutukseen joku 700.