Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on?

Vierailija
12.09.2023 |

Pelkään kausittain eri asioita, jolloin nuo pelot pyörivät luupilla päässä. Tiedostan pelkojen olevan epärealistisi. Ensin pelkäsin, että talo sortuu päälle, sitten pelkäsin että sairastun Basedowniin, sen jälkeen pelkäsin, että minulla on syöpä, jonka jälkeen tuli kausi kun pelkäsin todenteolla sairastuvani vakavasti mieleltäni. Nyt olen huomannut, että pelkään älyttömästä lihoan (olen alipainoinen), ja huomaan että olen alkanut seuraamaan syömistäni..

Mikä mulla on?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ollut mutta pelko pysynyt yhdessä asiassa vain. Ei vaihdellut noin.

Vierailija
2/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko-oireinen häiriö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuushäiriö ja sen luoma OCD

Vierailija
4/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu.

Vierailija
5/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei aloittaja, mulla on ihan sama juttu. Pelkään jatkuvasti kaikkea ja varsinkin viime kuukaudet ovat olleet täysin järjettömiä. Pelkään milloin mitäkin sairauksia. Tämä ei varmaan lohduta, mutta ainakaan et ole yksin.

Jos jollakulla on jotain vinkkiä heittää, mitä tämä voisi olla ja miten mahdollisesti voisi lievittää pelkoja, ottaisin kaikki neuvot ilolla vastaan. Olen ajatellut hankkia ammattiapua.

Olen 34-vuotias.

Vierailija
6/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties lääkäri tietäisi?

Vierailija
7/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm🤔🤔

Vierailija
8/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei aloittaja, mulla on ihan sama juttu. Pelkään jatkuvasti kaikkea ja varsinkin viime kuukaudet ovat olleet täysin järjettömiä. Pelkään milloin mitäkin sairauksia. Tämä ei varmaan lohduta, mutta ainakaan et ole yksin.

Jos jollakulla on jotain vinkkiä heittää, mitä tämä voisi olla ja miten mahdollisesti voisi lievittää pelkoja, ottaisin kaikki neuvot ilolla vastaan. Olen ajatellut hankkia ammattiapua.

Olen 34-vuotias.

Kääntykää elämänluojan puoleen. Vaikka kysymys olisi aivojen tuomasta kuvasta, mikään ei ole avun ulkopuolella.

Minulla on oikeasti diaknosoitu 5 pitkäaikaista vakavaa sairautta tällähetkellä. Lisäksi on menneisyydessä migreeni ja loppuunpalaminen 2 kertaa ym.

Vierailija
9/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 34-vuotias.

Kääntykää elämänluojan puoleen. Vaikka kysymys olisi aivojen tuomasta kuvasta, mikään ei ole avun ulkopuolella.

Minulla on oikeasti diaknosoitu 5 pitkäaikaista vakavaa sairautta tällähetkellä. Lisäksi on menneisyydessä migreeni ja loppuunpalaminen 2 kertaa ym.

Ai isän ja äidin? Jumalaan en usko.

Vierailija
10/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 34-vuotias.

Ai isän ja äidin? Jumalaan en usko.

Kaiken elämän antaja ja ylläpitäjä on Jumala. Minulla on diagnosoitu  10v. vakava depressio aiemmin. 

Jos uskomatonta niin totta on myös Jumalan apu silloinkin kun perheessä oli itsemurha. Itselläni ei ole perhettä ,niin että voisi kuvitella olevan yksinäinen.

Vierailija
11/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppa ja kuus muuta.

Vierailija
12/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hypokondriaa, lähinnä kovaa syövän pelkoa. Olen todennut sen johtuvan suurimmaksi osaksi siitä, että olen liikaa yksinäni. Silloin tällaisille ajatuksille ja kehon kuuntelulle on liikaa aikaa ja jotenkin ajatukset aina ohjautuu siihen, että mikä minua voisi vaivata ja olisiko se syöpää. Eli sosiaalisten kontaktien puutteesta johtuu, tai siis niiden vähäisyydestä.

Vierailija
13/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo paremmasta pitäköön pinnalla aikansa.

Vierailija
14/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistynyt ahdistenuisuushäiriö

Vierailija
15/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulotauti.

Vierailija
16/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä myös aika yleistä tuollainen neuroottinen kuohunta, helpottaa ajan kanssa.

Vierailija
17/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pelkää kuolemaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme