Työttömät hoi! Nyt on 10 paikkaa avoinna metrokuljettajankoulutukseen
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Ei näitä valkonaamat enää nykyaikana saa.
Kato n*eeke*rit ja Matt ut saa haukkua meitä, mutta meillä sensuroidaan..
Ai tämäkin on vain mä tuille?
Kuulitteko valkonaamat ei pääse tähän työhön. Onneksi en tarvi typerää metroa enkä asu mogadishussa
Vierailija kirjoitti:
Noniin vassarit! Hakemusta sisään ja vähemmän palstailua täällä aikaisemman 24/ 7 sijaan:)
Olen jo hakenut, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös työttömille pomminvarma työlistymistakuu: eu:n vihreän siirtymän direktiivit. Vuonna 2026 päästä joka ikisen pk-yrittäjän pitää tietää, mitä ne kaikki 12 (?) standardia tarkoittaa käytännössä, mitä heidän pitää tehdä, miten toimia ja raportoida. Kellään yrittäjällä ei ole aikaa paneutua asiaan, vaan he tulevat ostamaan sen ostopalveluna. Tässä alkuvaiheessa on paikka bisnekselle.
Googlatkaa CSRD-raportointi.
Höpö höpö, koskee vain isompia yrityksiä. Toki voi jeesustella, että toimitusketjuissa olevat pienemmätkin tarvitsevat jotakin varautumista, mutta oikein htyvin riittävät nykyisetkin konsltit/konsulttitalot tarjonnan taklaamiseen, syystä että onhan tämä olluit tiedossa jo vuosia. Sitä paitsi, vaikka ei mitään virallisia pätevyyksiä tähän työhön vaaditakaan, käytännön minimi on yliopisto- aivan minimissään AMK-tutkinto ja useiden vuosien kokemus.
"...odottaa, että metronkuljettajan kurssille tulee vähintään 200 hakemusta. Koulutukseen on ollut aina paljon hakijoita. Ennätysmäärä on ollut yli 1 300 hakijaa."
https://www.is.fi/tyoelama/art-2000001057979.html
Vierailija kirjoitti:
Jos voisin muuttaa pääkaupunkiseudulle, niin voisin olla kiinnostunut. MUTTA koko homma varmaan kariutuisi tähän: "Merkittävimpiä kuljettajaksi soveltuvuuden esteitä ovat mielenterveys- tai päihdetausta sekä unihäiriöt."
Noitahan nyt on 98 % suomalaisista.
Tuollaiseen tulee niin paljon hakijoita, että voivat hätistellä rumempia kauemmas.
Aloittaja, olet itse työtön tai jynssäät vessoja jossain baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiseen tulee niin paljon hakijoita, että voivat hätistellä rumempia kauemmas.
Jaa senkö takia hakemukseen täytyi liittää oma kuva?
t. liian ruma metrokuskiksi
Ei kelagoldit pääse, koska kielitaito. Valinnanvaraa on hakijoissa. Olen nähnyt metrokuskeina naisia ja partasuuhevareita.