Miten seurustellaan selvästi varakkaamman ihmisen kanssa niin, ettei tämä kuvittele, että olet kiinnostunut vain rahasta?
Pitääkö kieltäytyä kaikesta mitä mies ehdottaa tarjota?
Mun miesystävä on jotenkin nyt epävarmuuksissaan alkanut epäillä mun motiiveja. Harmittaa kun meillä on synkannut niin hyvin. Paljon yhteisiä kiinnostuksekohteita, mätsäävä huumorintaju, seksi toimii, jne
Kommentit (76)
Ei tämmöiset eriparisuhteet toimi ellei nainen ole suoraan kotirouva 100%:sti elätettävä. Silloin puhutaan perheestä yhtenä yksikkönä mitä nykyään karsastetaan kun pitää olla niin minäminää.
Maksa oma-aloitteisesti omia menoja yhdessä ollessa ja tarjoa välillä hänellekin esim. ateria, leffalippu tms.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämmöiset eriparisuhteet toimi ellei nainen ole suoraan kotirouva 100%:sti elätettävä. Silloin puhutaan perheestä yhtenä yksikkönä mitä nykyään karsastetaan kun pitää olla niin minäminää.
Tämä kyllä; kotirouvuus on suorastaan syntiä nykymaailmassa 😅
Vierailija kirjoitti:
Naisillehan raha ja status on kaikista tärkeintä, kaikkihan sen nyt tietävät.
Ei edelleenkään kaikille. Olen tapaillut miestä joka teki alusta saakka selväksi että hänellä on huono taloudellinen tilanne, eikä se minua haitannut. Edellinen tapailukumppanini tarjosi aina, hänellä oli hieno asunto ja hyvä työ sun muuta, mutta pidin paljon enemmän tuosta toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti aina näissä kaksoisliekkijutuissa se varakkaampi on mies ja köyhempi nainen.
Köyhä mies jää yksin, joten sellaisia parisuhteita ei juuri ole.
Miksei rikkaan naisen kaksoisliekki voisi olla köyhä mies, kuka tietää?
Niin ettei valehtele itselleen, eikä sille toiselle, joten kertoo suoraan, kuinka suuri merkitys rahalla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti aina näissä kaksoisliekkijutuissa se varakkaampi on mies ja köyhempi nainen.
Tunteekohan Suomessa yhtään tapausta, joissa naisen kaksoisliekki on ollut köyhempi mies?
Ei, mutta tiedän tapauksia missä varakkaampi on ollut nainen mies todella köyhä eikä sen suhteen taustalla ole ollut mitään muuta kuin tavoite hyötyä naisesta.
kyllä se itselläni alkaisi olemaan suhde taputeltuna jos toinen haluaa tarjota, mutta samalla alkaa ääneen epäilemään että olisin suhteessa rahan takia. Toki ap ei ole eritellyt mitä kaikkea se toinen on maksellut, puhutaanko ulkona syömisestä, satunnaisista matkoista vai onko uusittu vaatekaappi, tekniikkaosio ja sisustus toisen piikkii :D. Rahastakin saa mukavan vallankäytön välineen ja voi mennä jopa henk.v-vallan puolelle se touhu. Toki voihan häneltä kysyä että mikä saa hänet tällaista epäilemään? Itseäni jäisi kuitenkin vaivaamaan että katsotaanko kaikki tämän linssin läpi. Ennen kun kukaan riemastuu, niin itse olen maksanut 50/50 tai jopa enemmänkin eli en ole kenenkään muun tulojen varassa elellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteekohan Suomessa yhtään tapausta, joissa naisen kaksoisliekki on ollut köyhempi mies?
Miksi palstamiehille raha ja status ovat niin tärkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymiehelle etenkin naisen status on yllättävän tärkeä!
Me pari v seurusteltiin, ennen kuin muutettiin yhteen. Mies yritti ennen joulua vihjasta haluaisinko merkkilaukun, sanoin en halua mitään pysyvää. Minulla on ollut mm vuosia hänen luottokorttinsa sivukortti ja en ole kertaakaan sitä höylännyt. Lahjat ovat henkilökohtaisia. Esim meillä ei ole yhteisiä lapsia, mutta hän sai isänpäivälahjaksi pari purkkia lempihillpaan, jotka olin itse tehnyt
No ei kai tuo muuten onnistu kuin sillä, että ei oikeastikaan ole kiinnostunut sen toisen ihmisen rahoista ja varallisuudesta vaan ainoastaan siitä ihmisestä itsestään.
Miksi sitä ylipäätään pitäisi pystyä feikkaamaan, että ne omat tarkoitusperät olisi toiset mitä ne oikeasti on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä mies jää yksin, joten sellaisia parisuhteita ei juuri ole.
Miksei rikkaan naisen kaksoisliekki voisi olla köyhä mies, kuka tietää?
Nainen ei halua mitään luuseria muistuttavaa. Sen miehen pitäisi loistaa tavalla, joka ei tuo mammonaa mutta mainetta ja kunniaa, niin sitten hän ehkä kelpaisi myös sille naiselle, jolla on varaa valita. Urheilija? Runoilija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska niillä saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymiehelle etenkin naisen status on yllättävän tärkeä!
Joo jos nainen on tunnettu OF-julkkis tai pokestara ei miestä voisi vähempää kiinnostaa suhteilu tällaisen naisen kanssa. Eli statuksella on väliä miehellekin. 😆
Mun mieheni tavatteessani erittäin hyvätuloinen, minä olin tavatessa vasta aloittamassa omaa yritystä joten tulot pienet. Hän ainakin halusi käyttää rahaa minuun ja ei koskaan epäillyt minun motiivejani. Näki että itsekin olen yritteliäs urani suhteen vaikka en ollutkaan vielä tuolloin urani huipulla ja on aina sanonut kokeneensa sielunkumppanuutta. Nykyään itsekin olen hyvin menestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa sinä vuorollasi. Olen vierestä seurannut, miten varakkaan henkilön kaikki naissuhteet ovat järjestään loppuneet siihen, että seurustelukumppani on yhä enemmän seurustelun aikana ryhtynyt maksattamaan ensin yhteisiä kuluja ja sitten omia kuluja tällä henkilöllä. Kyllä se alkaa jossain kolkuttamaan, vaikka toinen kuinka vakuuttaisi, että rakastaa ihan häntä, ei hänen rahojaan, jos teot näyttää toista.
Jaa-a. Ihmiseen rakastutaan kokonaisuutena. Tähän kuuluu myös hänen varallisuutensa, yhtä lailla kuin persoonansa. Olisi aika naivia kuvitella, että kyllä tuo ihana kumppani rakastaisi minua täysillä, vaikka olisin alkkari veneen alla. Taloudellinen hyväksikäyttö onkin sitten asia erikseen. Ehkä pelisäännöt kannattaa luoda jo heti alussa, etenkin, jos on kovasti nuuka/tarkka varallisuudestaan.
On eri asia olla alkkari veneen alla kun vaikka köyhä lääketieteen opiskelija.
Tuo on vilpillisen ihmisen tapa kokeilla mihin se toinen vääntyy.. Manipulointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska niillä saa naista.
Onnistuu se naisen saaminen helposti ilmankin.
Jaa-a. Ihmiseen rakastutaan kokonaisuutena. Tähän kuuluu myös hänen varallisuutensa, yhtä lailla kuin persoonansa. Olisi aika naivia kuvitella, että kyllä tuo ihana kumppani rakastaisi minua täysillä, vaikka olisin alkkari veneen alla. Taloudellinen hyväksikäyttö onkin sitten asia erikseen. Ehkä pelisäännöt kannattaa luoda jo heti alussa, etenkin, jos on kovasti nuuka/tarkka varallisuudestaan.